Kukapa mahtaa tietää minkä hintaista on poistattaa käyttövesiputkistosta tuota asbestin viheliäistä...elikkä minkä tuntipalkan miehiä mahtavat olla...???
Asbestipurku hinta??
8
10470
Vastaukset
- asbmies
tuntihinta tällä hetkellä 31.10e alvi
- koska
siitä tulee monenlaista muuta kulua, eli kokonaishomma maksaa aika paljon.
Jos ne puretaan pätkimällä putket eristeiden kanssa niin tullee halvemmaksi.- päivineen
Joo näin meillä tehtiin. Uudet putket tilalle.
Purkutyö ei silloin kovin paljoa kerkiä maksamaan.
N eputkitustyöt on sitten tunnetusti tyyrimpää hommaa. - rintamamies
päivineen kirjoitti:
Joo näin meillä tehtiin. Uudet putket tilalle.
Purkutyö ei silloin kovin paljoa kerkiä maksamaan.
N eputkitustyöt on sitten tunnetusti tyyrimpää hommaa...mistä sitä aloittaa, vai purkaako itse kun tuota tavaraa ei paljon putkissa ole....kiitosta vastanneille
- a mies
rintamamies kirjoitti:
..mistä sitä aloittaa, vai purkaako itse kun tuota tavaraa ei paljon putkissa ole....kiitosta vastanneille
Lainaus "purkaako itse kun tuota tavaraa ei paljon putkissa ole"
hmm.. suosittelen, jos ikää huushollin asukkailla on seitsämissäkymmenissä tms. silloin asbestoosi itämisaika huomioonottaen ei kerkeä teidän elinikänä juurikaan haittaamaan..
Asbestia ei tarvitse olla 'paljon' että vahinko syntyy - esimerkiksi mineriittilevyssä on 40 000 000 (neljäkymmentämiljoonaa) asbestikuitua neliöMILLImetrissä!
Tilat PITÄÄ alipaineistaa (tarkoitukseen sopivilla suodattimilla varustetuilla laitteilla) purkutyön ajan - muuten saastutat koko kämppäsi tasavarmasti!
- mie vaan
itse olen kyseisen alan yrittäjä keski-suomesta ja veloitan 37e/h alv
t. asbestinpurkaja - Anonyymi
Vertaile asbestinpurkua tarjoavien yritysten hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Tämä kaikki on ilmaista - http://www.kodinplaza.fi
- Anonyymi
Itsekin saa purkaa omistamastaan asuinrakennuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887