Kukapa mahtaa tietää minkä hintaista on poistattaa käyttövesiputkistosta tuota asbestin viheliäistä...elikkä minkä tuntipalkan miehiä mahtavat olla...???
Asbestipurku hinta??
8
10557
Vastaukset
- asbmies
tuntihinta tällä hetkellä 31.10e alvi
- koska
siitä tulee monenlaista muuta kulua, eli kokonaishomma maksaa aika paljon.
Jos ne puretaan pätkimällä putket eristeiden kanssa niin tullee halvemmaksi.- päivineen
Joo näin meillä tehtiin. Uudet putket tilalle.
Purkutyö ei silloin kovin paljoa kerkiä maksamaan.
N eputkitustyöt on sitten tunnetusti tyyrimpää hommaa. - rintamamies
päivineen kirjoitti:
Joo näin meillä tehtiin. Uudet putket tilalle.
Purkutyö ei silloin kovin paljoa kerkiä maksamaan.
N eputkitustyöt on sitten tunnetusti tyyrimpää hommaa...mistä sitä aloittaa, vai purkaako itse kun tuota tavaraa ei paljon putkissa ole....kiitosta vastanneille
- a mies
rintamamies kirjoitti:
..mistä sitä aloittaa, vai purkaako itse kun tuota tavaraa ei paljon putkissa ole....kiitosta vastanneille
Lainaus "purkaako itse kun tuota tavaraa ei paljon putkissa ole"
hmm.. suosittelen, jos ikää huushollin asukkailla on seitsämissäkymmenissä tms. silloin asbestoosi itämisaika huomioonottaen ei kerkeä teidän elinikänä juurikaan haittaamaan..
Asbestia ei tarvitse olla 'paljon' että vahinko syntyy - esimerkiksi mineriittilevyssä on 40 000 000 (neljäkymmentämiljoonaa) asbestikuitua neliöMILLImetrissä!
Tilat PITÄÄ alipaineistaa (tarkoitukseen sopivilla suodattimilla varustetuilla laitteilla) purkutyön ajan - muuten saastutat koko kämppäsi tasavarmasti!
- mie vaan
itse olen kyseisen alan yrittäjä keski-suomesta ja veloitan 37e/h alv
t. asbestinpurkaja - Anonyymi
Vertaile asbestinpurkua tarjoavien yritysten hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Tämä kaikki on ilmaista - http://www.kodinplaza.fi
- Anonyymi
Itsekin saa purkaa omistamastaan asuinrakennuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"628820Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545494Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1214947Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83832Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833446Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352692En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102611Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392593- 241717