En voi sietää Joelia!!

Anonyymi

Taitaa olla koko BB-historian surkein, tylsin ja laiskin asukas!
Ei todellakaan ansaitse voittoa, tuo sänkypatja ja sohvaperuna.

Jos voittaa, niin surkealle kaudelle surkea voittaja!

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen niin samaa mieltä! En ymmärrä, miten katsojat voi äänestää tollasta hyljettä voittoon. Viittä vaille valmis lähetys juuri nyt ja Joel on hurjassa johdossa Kristiinaan nähden, joten tää on ihan selvä homma. Jos vielä tulevaisuudessa tulee tähän ohjelmaan noin tylsiä ihmisiä kuin tällä kaudella, niin keksin kyllä jotain muuta tekemistä.

    • Anonyymi

      Valinneet vastenmielisimmän voittjaksi että saisivat mahdollisimman paljon rahaa kun kaikki äänestää muita, uskooko kukaan muka enää rehelliseen äänestykseen.

      • Anonyymi

        En ole koskaan nähnyt bb historian aikana turhempaa finaalikaksikkoa ja turhempaa voittajaa. Voittofiiliksissäkin vaan suursyömärillä toastkone mielessä. Mahtoi ahdistaa, kun studiossa ei lyöty syliin isoa sipsikulhoa ja kun ei mahtunut makaamaan sohvalla. Huojensi ainakin se, että voittajanvirne pyyhittiin Krissen kasvoilta. Oli niin varma voitostaan. Toivottavasti ensi vuonna koko tuotantotiimi vaihtuu ja asukkaat on ihan erilaisia, kuin tämä sakki 2020 Muussa tapauksessa mielenkiinto ohjelmaa kohtaan laimenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan nähnyt bb historian aikana turhempaa finaalikaksikkoa ja turhempaa voittajaa. Voittofiiliksissäkin vaan suursyömärillä toastkone mielessä. Mahtoi ahdistaa, kun studiossa ei lyöty syliin isoa sipsikulhoa ja kun ei mahtunut makaamaan sohvalla. Huojensi ainakin se, että voittajanvirne pyyhittiin Krissen kasvoilta. Oli niin varma voitostaan. Toivottavasti ensi vuonna koko tuotantotiimi vaihtuu ja asukkaat on ihan erilaisia, kuin tämä sakki 2020 Muussa tapauksessa mielenkiinto ohjelmaa kohtaan laimenee.

        Niin samaa mieltä!!


    • Anonyymi

      Huojuikohan Joel studiossakin? En nähnyt, kun suljin kesken lähetyksen. Sen jälkeen, kun Paula lähti talosta.

      • Anonyymi

        Minä en edes katsonut finaalia, kun harmistuin niin Oopeen tippumisesta ja siitä, että kaksi laiskamatoa oli finaalissa.

        Minäkin katsonut aiemmin kaikki kaudet alusta lähtien.


      • Anonyymi

        Huojui enemmän kuin koskaan ja hiki valui naamalla. Olin jo varma että se saa sydärin :)


    • Anonyymi

      Harmi kun Kristiina ei voittanut, pelasivat huonosti tuon pelin, nyt voitto tuli 85 päivää makoilemalla, tosi huonoa mainosta ohjelmasta.

    • Anonyymi

      Joel on kuin sopivasti 12 viikon aikana lihotettu jouluporsas. Tyypillinen peräkamarin poika eli vähäpoika.

      • Anonyymi

        Miten voi lihoa noin paljon 12 viikossa .no makaamalla nuori mies ja noin huonokuntoinen.


      • Anonyymi

        Kateellisten napinaa...
        Muuten aika hiljaista, ilmeisesti IP osoitteet menneet pahimmilla läyhääjillä jäähylle.. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi lihoa noin paljon 12 viikossa .no makaamalla nuori mies ja noin huonokuntoinen.

        Läski jo tullessaan, mutta lähtiessä vielä läskimpi. Ahmi koko ajan ja vielä parilakin vai mikä paahdin se oli, piti saada mukaan. Voittorahat menee ruokaan ja uusiin vaatteisiin kun entiset jää pieneksi.


    • Anonyymi

      Parempi kahdesta vaihtoehdosta kuitenkin voitti.

    • Anonyymi

      Joel 66,2 % JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

      Kristiina 33,8 %

    • Anonyymi

      Ehdottomasti oikea voitti. Paras oli Joel. Ja jupinat pois.

      • Anonyymi

        Joo, nurinkurin voitto, inhokein voitti.


    • Anonyymi

      No olihan Joel sanavalmis kaveri ja sympaattinen. Eikä mitenkään salaillut velttoiluaan vaan avoimesti myönsi sen finaalilähetyksessä. Ihan hyvä mun mielestä, ettei ns isot egot, kuten Ella, Timo tai Roope voittanut. Harmi kun oma suosikki, Niko tippui jo niin alussa.

      • Anonyymi

        Mitä tollaset makoilijat lähtee taloon??
        Ei mua ainakaa kiinnosta katsoa sellaista lorvailua.
        Maatkoon kotonaan, tämä on viihdeohjelma.


      • Anonyymi

        "Eikä mitenkään salaillut velttoiluaan"

        Miten kameroita täynnä olevassa BB-talossa olisi voinut salata velttoiluaan?


    • Anonyymi

      No ei se Kristiina ollut sen parempi. Ihmiset tykkäsivät enempi Joelista, koska se äänestettiin voittoon. Vetelä oli Kristiina, jos oli Joelkin.

      Joel ei ollut kertaakaan nimettynä, talossa siitä tykättiin, kun Kristiina taas oli aina äänestyksessä ja siitä ei talossa tykätty.

      Enempi ääniä saanut lopussa siis voitti. Joel oli kaikkien kaveri, varmasti oli myös Krisse, mutta joku siinä Kristiinassa on ärsyttänyt minuakin. Ehkä venäläisyys suuret tatuoinnit.
      Ja Joel oli parempi voittaja ja pulinat pois.

      • Anonyymi

        Kaikki ajatteli ettei läskijooelista ole vastusta vaikka olisi finaalissa, narttukin ja op oli varma voitostaan.


      • Anonyymi

        Mua alkoi ensimmäisenä ärsyttää Krissen tukan heitteleminen keittiössä jääkaapilla ja kun muut oli ruokaa laittamassa (miksi sitä ohutta tukkaa ei voinut laittaa kiinni). Tuli ylimielinen, epähygieeninen kuva hänestä ja siitä se sitten laajeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua alkoi ensimmäisenä ärsyttää Krissen tukan heitteleminen keittiössä jääkaapilla ja kun muut oli ruokaa laittamassa (miksi sitä ohutta tukkaa ei voinut laittaa kiinni). Tuli ylimielinen, epähygieeninen kuva hänestä ja siitä se sitten laajeni.

        Tämän korona-ajan mittakaavassa näkisin että kovin pienet on murheet sulla eli kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän korona-ajan mittakaavassa näkisin että kovin pienet on murheet sulla eli kaikki hyvin.

        Joo, luulin katsovani viihdeohjelmaa, mutta se olikin jonkin sortin sairaskertomus.


    • Anonyymi

      Suurin osa katselijoista äänesti Joelia. Hän oli paras ja siis voitti. Onnea Joel. Olet ihana.

      • Anonyymi

        Aika paljon sen sukulaisten olisi pitänyt ostaa äänestyspaketteja, jäikö paljonkaan voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon sen sukulaisten olisi pitänyt ostaa äänestyspaketteja, jäikö paljonkaan voittoa.

        Niin ostivatkin, muistaakseni Seiskassa kertoivat ostaneensa tonneilla. Aivan naurettava systeemi, ei pitäisi olla mitään paketteja ja vain yksi äänestys / vrk samasta numerosta, mutta kun haluavat kerätä mahdollisimman paljon rahaa.

        Arvasinkin ettei kansa tuota läskiä ole voittoon äänestänyt, näköjään ostamalla saa kuitenkin studiossakin kehuja. Menee mielenkiinto koko ohjelmaan tällä tavalla, enkä ainakan itse laittaisi senttiäkään, saati maksaisi 24/7.


    • Anonyymi

      Näinhän se meni ,mutta ei hätää aikoi hassata rahansa Käärmemiehen Afrikan matkaan. Ei typerämpää voittajaa ole ennen nähty,vähän lapsenmielinen ja liekkö vielä yksinkertainen kun tuommosia juttelee. Ottais nyt äiti Joelin puhutteluun ennenkuin on myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe