Miten meni oululaiset niin ku omasta mielestä ? Mitä jäi käteen tai mieleen ? Ihana friikki morsian, homosteleva insinööri vai alkoa kittaava jumppa-paula ? Olipa hyvä edustus teiltä.
Oululaiset, miten meni.....
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No voihan nenä. Nyt on Oulu iha hirveesti nolannu ittensä! Hävetkää! Kui te kehtaatte enää ees kadulla kävellä? Koko muu Suomi on ihan järkyttyneitä. Vapaamielinen insinööri ja viinaan menevä jumppari! Ootteko te kaikki hei tollasii? "Ookkonää Oolusta?" "No en ikänä!"
Onneks teillä on maan ainoa isänmaallinen poliitikko Junes Lokka kaupunginhallituksessa. Junes pelastaa Oulun maineen! Junes, Tiina ja mikä se kolmas nyt oli,... se keskiviikkoiltojen kaljupää, joo: Tuukka Kuru.
Heitä kuunnelkaamme. 🙂- Anonyymi
Ookko nää tuhkamuna vai pullottaako housunlahkeesa korvaavaa kättä pitempää... Kova on jätkällä uho päällä.
- Anonyymi
Oulussahan on nuoremmalla polvella aika yleisiä tapoja, homostelu ja juopottelu, tai molemmat yhdessä. Se mitä olen Oulussa kuullut puhuttavan, viina näyttelee monen elämässä pääosaa. Jotkut miehet on kiinnostuneita kännipäissään sekstaamaan toistensakin kanssa, jos nais-seuraa ei ole tarjolla. Puheet ja meininki on yhtä rempseitä.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että etelän varikset ovat äänessä. Oulusta ollaan, muut ovat meijän krannista hajusta päätellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että etelän varikset ovat äänessä. Oulusta ollaan, muut ovat meijän krannista hajusta päätellen.
ja vetelää ovat
kirjoituksista päätellen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vetelää ovat
kirjoituksista päätellenNo täytyy sanoa että eihän sieltä kymppiä tullu ,vähän meni niinkuin persiilleen ,ja näyttikin kyllä siltä.Ei voi mittään paremmat ens vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117