Vanha Prisma

Anonyymi

On kaupungin omistama, myynnissä 510000€te ette päätä mitä siihen tulee, . Jos voitan lotossa ostan koko paskan ja perustan K-kaupan, te voitte painua sinne vitun prismaanne

17

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Imatran vanha Prisma voidaan purkaa – Ostotarjouksia ei ole tullut
      TALOUS Imatran entinen Prisman kiinteistö myydään kokonaisena tai puretaan pois.

      Pahalta näyttää.

    • Anonyymi

      Ha ha ! Ei pärjää k- kauppa ! Huonoo paskaa myyvät !

    • Anonyymi

      Jos loton varassa on, niin voit unohtaa kauppiaan uran.

      • Anonyymi

        Kuka kauppiaan urasta on puhunu, ostan rakennuksen ja te ette alueelle pääse ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kauppiaan urasta on puhunu, ostan rakennuksen ja te ette alueelle pääse ikinä

        Vanhusten hankeenjättökeskuksen perustat sitten kun on jo kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhusten hankeenjättökeskuksen perustat sitten kun on jo kokemusta.

        hirvittää


    • Anonyymi

      Radio uutisissa kerrottiin, että Motonet tulee vanhan Prisman paikalle ja lisäksi joitain muita liikkeitä!
      Motonet oli etsinyt aiemmin sopivaa liiketilaa Varkaudesta.
      Tervetuloa!

      • Anonyymi

        Kiss-saliniehen hanskaanverokeskus


    • Anonyymi

      Motonet sopii hyvin tuohon ja tuo vetovoimaisuutta.

    • Alueena paisuu entisestään Prisma Motonet. Mini-Heureka ? Paloasema ja mitä tekee Oy Woikoski Ab ???

    • Anonyymi

      Vaan miiiiiissä on luuseri-vinkujat nyt? Ei pitänyt olla alueena houkutteleva he vinkuivat yhtenään. Vaan miten kävi ? No helvetin hyvin ja olitte väärässä !

      • Anonyymi

        Kuule ei pal kiinnosta. Poliitikot hommaa vaikka kultasen paskan kuhan niitä äänestätte. Sitte nauraa teille tehdessään lisää velkaa 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei pal kiinnosta. Poliitikot hommaa vaikka kultasen paskan kuhan niitä äänestätte. Sitte nauraa teille tehdessään lisää velkaa 🤣🤣🤣🤣🤣

        raha on vaa rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        raha on vaa rahaa

        Ja velka velkaa. Kyllähän poliitikoille raha kelpoo varsinkin muiden. Sitä on helppo jakaa kuin omiaan, vähän Anztitsiin, uhkas lähteä kaupungista, sitte suksien kääntö mäkeen, Prisma ilman heurekaa sumppuun, paloasema väärään paikkaan jne Asukkaiden=räkyttäjien asialla🤣Varsinkin ilmoitustaulu, oikea nimi lyttäys ja haukkunisaivu


    • No ei siinä menny pitkään kun tuli vastaus tuon Anonyymin kommentiin :)

    • Anonyymi

      kyllähän ostohaluja on ,mutta ku mä en myy .joutenlahdesta .omistan sen ,myös uudekkin ,tosin pieneltä osalta ,olen polkupyörämies .joutenlahdesta .lisäksi oon aivan seinähullu ,mut en oo väkivaltainen .s ryhmä .

    • Anonyymi

      Totta rahaa palaa kuluttaa tai et. Sillä ympäristö tuo kulutuksen haasteen myös sinun ovelle ja tekee osa-maksu kantajan tahtomattasi :)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe