Voinko laittaa saumurin pussiin ja nimet päälle ja sen Särkyvää merkin? Vai joutuuko sen pakata jotenkin?
Miten postittaa saumuri
7
86
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se sopiva (mieluimmin alkuperäispakkaus) pahvilaatikko ole paras pakkaus. Muovipussissa en lähettäisi kun vaatteita, tuskin niitäkään. Kaikkea sitä kysytäänkin.
Höh...- Anonyymi
Ei ole alkuperäistä pakettia tallessa. 😕
- Anonyymi
Kookas pahvilaatikko, ja pehmikkeet ympärille, sekä tarrat pakelttiin, (tämä puoli ylös, ja särkyvää)
- Anonyymi
Jos pakettiin laittaa "särkyvää" merkinnän, veloitta posti siitä 10,90 lisää. Lajitellaan käsin.
- Anonyymi
sama sitten myydä "varaosiksi" koko laite.. kun sitä loodaa siellä paiskotaan, eipä ole koneesta paljon jäljellä, välttämättä.. Käsin niitä autoihin muutoinkin roudataan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama sitten myydä "varaosiksi" koko laite.. kun sitä loodaa siellä paiskotaan, eipä ole koneesta paljon jäljellä, välttämättä.. Käsin niitä autoihin muutoinkin roudataan..
Lähettää Matkahuollon kautta niin ei heitellä mmiten sattuu ja varmasti menee ehjänä perille. Kokemusta on senverran että ikinä en enää särkyviä laita postin kautta.
- Anonyymi
Pakkaa siten, että toimittajan ei tarvitse varoa sitä olenkaan.
Koska ne ei varo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970