Onko niin, että entinen, sittemmin Uudellemaalle siirtynyt hallintojohtaja on taas uusissa työtehtävissä? Työsuhde kestänyt 2 kk vähemmän kuin Humppilassa.
Mistä kertoo ura, jossa muutaman vuoden mittaisia työsuhteita, joista lähdetty ovet kolisten ja paskamyrskyn nostaneena? Hovinarrien vastauksia odotellen.
Voiko olla
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolta löytyy dokumentointia kampituksesta eli työpaikkakiusaamisesta. Asian käynnistänyt henkilö sittemmin siirtyi toisiin työtehtäviin. Yllätys yllätys... Kuka siis kiusaa ketä?
http://karkkila.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=20203243-14&fbclid=IwAR2jqY_OeW8YHuyONIG5wshSiY37z0LFRtRuYiYs5BOHVpt_kSVg-PnIJ_g - Anonyymi
Minusta kuullostaa toimintamallilta, eli modus operandi. Vissiin ei Karkkilassakaan ymmärretty jonkun "erinomaisuutta". Parempi sit taas vaihtaa maisemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066