Uuraisilla kuollut ihmisiä koronaan.

Anonyymi

Ovatko vanhainkodin asukkeja, vai ketä? Paljonko tartuntoja oikeasti on?

9

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paikallisuutisiss kerrottiin, että kaksi kuoli ja tartuntoja oli paljon enemmän. Mieli tekee kysyä, oliko hoitokoti varautunut asianmukaisesti taudin estämiseen. Aikaa on ainakin ollut huhtikuusta asti.

• Anonyymi

Olisi hyvä kuulla, miten hoitokodin johtaja selittää tapahtuneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi hyvä kuulla, miten hoitokodin johtaja selittää tapahtuneen.

Ahneita paskoja ei kiinnosta hankkia tarvikkeita eikä suojavälineitä. Koronauhreja on oikeasti siellä jo parikymmentä. Kuolinsyitä on väärennelty.

• Anonyymi

Henkilö on voinut myös kuolla kolarissa,joka sitten on Se toinen syy merkitty

• Anonyymi

Vastuu TESTAAMATTOMAN potilaan otosta Uuraisille on vanhustyön johtajalla. Äkkiä potkut tälle henkilölle, ettei enää pahemmin pääse kunnan koronatilannetta pahentamaan!

• Anonyymi

Kukaan ei tule ottamaan vastuuta uskokaa vaan

• Anonyymi

Perusturvajohtaja vaan ottaa osaa omaisten suruun kunnan videolähetyksessä. Kauniit sanat ei nyt riitä, ottaako vastuuta mitenkään. Tämä pitää tutkia perin pohjin. Onneksi näin varmasti käy, nyt ei voi luikkia pakoon vastuuta.

• Anonyymi

Kunnan tiedotus koronatartunnoissa mättää ja pahasti. Miksi kaikki salataan? Koronaan kuolleita vanhuksia on ainakin 4 - ehkä jopa enemmän. THL:n tilastossa Uuraisten luku on 20. Missä tartunnat ovat tapahtuneet?!

• Anonyymi

Perusturvajohtaja siksi antoi palkkion hoitajille ja siivoajille, että asia kaunistuu. Mies ei ota mistään vastuuta. Mun....ton mies, ei hoida tasapuolisesti tehtäviä ja tässä siis ei kyse pelkästä koronasta. Suosii toisia ja toisista ei välitä vähääkään. Lastensuojelu tästä hyvä esimerkki. Perheet kärsinyt valtavasti tämän johtajan takia. Onneksi ei päässyt aikoinaan kunnanjohtajaksi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe