Koti mono sub vahvistin? järeähkö

Anonyymi

HT-Amp 1000.1 tämmöinen on ja mikä olisi kilowatin tehoinen? vastaavat säädöt omaava laadukas vahvistin?
Hypexillä ei näytä olevan mitään säätöjä enää noissa vastaavissa. Tuo 100.1 on muuten riittävä mutta hieman tehoa lisää kun olisi niin tekisin lisää 18" subbareita.

8

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rippu sittä montako 18" subbaria haluat :) 100 100 100

      18" subbari himmenin on aika herkkä jos on iso kotelo kun sinä on niin paljobän himmenin pinta ala.

      Sittä isompi kotelo sittä enemän bassoa.

      Jos käytät useampi 18" subbari himmenintä voi olla hyvä idea käyttä olkkari subbari kotelona ja parveke ovi toimi kuuten transimissio linja.

      Muista käyttä kunnolla tiivistettä olkkari ovin että ei kotelo vuoda.

      Onnea rakentamisen.

      Löydät tehokaitta subbari vahvistimia jos kirjoitat Google powerful home subwoofer amp.

    • Anonyymi

      Kilowatti = 1000w .Tässä rms teho mikä ehkä n.250w sinitehoa (todellista tehoa).Ja säröarvojahan ei ilmoiteta millään tehoalueella,lienee suuret? Ehkä kitaravahvistimelle ei ronkeli?

      • Anonyymi

        Tuo vahvistin on mitattu ja yli 500w löytyy todellista rms tehoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tosiaan tuommoinen vahvistin on ja se toimii mutta ei mikään tarkka sävykäs mutta ihan jees tarpeisiini. Tekisin toisenkin 18” eli voiko noita ht-1000.1 amppeja ketjuttaa toistensa läpi? Taidan laittaa samaan koteloon ehkä ja tuplaan vaan tilavuuden joka nyt on 120 litraa netto ja 6” aeroportti 30cm muistaakseni. Meneekö se samanlaisella refleksiputkella kuin yhden kotelon laatikko eli 2 samaa kokoista mittaista refleksiputkea? Eri kotelot voisi sijoitella parhaisiin kohtiin olohuonetta mutta en viitsi enää hifistellä. Toisekseen 240litran netto kotelo sopisi hiukan paremmin erimuotoisena telkkarin alle (tv kapealla hyllyllä ei laatikon päällä vaikka se ei tutise tippaakaan) ihme että tv kestää jyrinöitä. toisekseen 2kpl 6” refleksiputkia jäähdyttää paremmin päällekkäin keloja vaikkei tämä 18” kuumenekkaan kuten kuumeni muuntaja lakkaa haisten samaisella ht amp 1000.1 vahvistimella ja joutui laskemaan vähän volumea ja se harmitti. Tulipa meriselitys ja kirjoitus asu on hmm no tuommoista,sori. Mää en vaan osaa.

    • Anonyymi

      Harmi ettei näitä ole enää myynnissä. Yksinkertainen toimiva laite. Tehoakin on jo jonkin verran.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Harmi että ei ole mynnissä missään. Löytyykö sama kone jonkin muunmerkkisenä? Tuskin valmistusta on lopetettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe