Laitan tämän nyt tänne kun täällä varmasti tämä luetaan. Etsin siis masteria opettamaan minulle bdsm maailman alkeet ja kaiken muunkin. Aluksi netin kautta tapahtuvalla koulutuksella.
Olen 20-vuotias, pohjois-suomalainen nuori neiti ja minulla ei ole kokemusta alistumisesta mutta se on kiinnostanut minua jo pitkään.
Muut tiedot saa kysymällä :)
[email protected]
Etsitään Masteria
6
11988
Vastaukset 6
- Master
Palataan myöhemmin koulutuksen aloitukseen.
Mä lähetän sulle myöhemmin e-mail osoitteen niin saat tehdä sinne anomuksen. Luettuani sen teen päätöksen koulutuksen aloituksesta. - Arska the man
Meiliä tuuppaa tulemaan varmaan ihan solkenaan, millä aiot Leena, seuloa joukosta pois feikit ja epäilyttävät viestit?
- leena.sub
Et sitten ihan omaa nickiä pystynyt keksimään.
Terveisin OIKEA leena.sub- Keskustelu uutena vuotena 2006
Kerro!
- spektaakkeli
Keskustelu uutena vuotena 2006 kirjoitti:
Kerro!
subit, masterit sun muut ja kinkyily yleensä, onko pääkopassa vikaa? ;)
- MasterJunkie
Julma mies. Ruma. Kusen kumipukuun, alistan, ja aina lopetan sovitusta sanasta. Olen kokenut ja raju. Paskannan suuhusi jos oot eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434- 1111165
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111812
- 107758
- 18440
- 36413
- 56402
- 32398