Norjalaiset maastohiihtäjät ja ampumahiihtäjät vakuuttaa olevansa täysin puhtaita.
Kannattaa siis ottaa mallia norjalaisten harjoittelusta ja levosta ja ravinnosta ja lihashuollosta.
Jos menestystä ei samoilla keinoilla tule on syytä epäillä norjalaisten puhtautta.
Doping on tarpeetonta
10
277
Vastaukset
- Anonyymi
vähän huulirasvaa ja astmalääkettä myös.
- Anonyymi
Statoilin kassakaappi tuottaa yli-ihmisiä. Saisi sieltä edes rippeitä, mutta ei sellaisia, joita jaettiin 2001 Lahessa.
- Anonyymi
Juuhauelle annettiin Engebergin palkinto pitkästä urasta. Listalla näkyy olevan myös muitakin epäiltyjä, jotka on valkopesty väärennetyillä tai huijatuilla menetelmillä. Ei osaa turskanmaan johto edes hävetä.
- Anonyymi
Jo tuo mäkihyppy pukuhuijaus osoittaa, miten alhainen moraali on päässyt norskien menetelmiin.
No, sirkushuveja tyhmille, sitä urheilu nykyään, kunhan Coopin ja Statoilin raha vaan virtaa. - Anonyymi
Eg har stor respekt for Johaugs resultater og karriere, men når du bruke 1 år på å innrømme at du som utøver har ansvaret for kva du har i din egen kropp, så er du ikkje eit godt idrettslig forbilde. Det er den kanskje den viktigste regelen i antidopingarbeidet. #egebergsærespris
Olav Lundanesillä ei ole enää Turskalaan menoa.- Anonyymi
eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"
Tuon sanoi kylläkin Hietanen, suuri suomalainen sankari, lääkärille,
ei liäkär itse. Samaan aikaan turskat makasivat lakanoiden välillä, kun maailmanpalo ratkaistiin.
- Anonyymi
Kuten hyppypukuhuijaus osoittaa, Turskalassa vain suurimmat huijarit palkitaan valtionavustusten toimin.
- Anonyymi
Hyvä, että huijarit jäävät Tourilta pois. Saadaan pitkästä aikaa luomujen kisat, joissa voi pärjätä ilman huijauksia.
- Anonyymi
Joku kusetus tuossakin on taustalla. Todennäköisesti norjalaiset on jo rokotettu covid-horoa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453