Doping on tarpeetonta

Anonyymi

Norjalaiset maastohiihtäjät ja ampumahiihtäjät vakuuttaa olevansa täysin puhtaita.
Kannattaa siis ottaa mallia norjalaisten harjoittelusta ja levosta ja ravinnosta ja lihashuollosta.

Jos menestystä ei samoilla keinoilla tule on syytä epäillä norjalaisten puhtautta.

10

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vähän huulirasvaa ja astmalääkettä myös.

    • Anonyymi

      Statoilin kassakaappi tuottaa yli-ihmisiä. Saisi sieltä edes rippeitä, mutta ei sellaisia, joita jaettiin 2001 Lahessa.

    • Anonyymi

      Juuhauelle annettiin Engebergin palkinto pitkästä urasta. Listalla näkyy olevan myös muitakin epäiltyjä, jotka on valkopesty väärennetyillä tai huijatuilla menetelmillä. Ei osaa turskanmaan johto edes hävetä.

    • Anonyymi

      Jo tuo mäkihyppy pukuhuijaus osoittaa, miten alhainen moraali on päässyt norskien menetelmiin.

      No, sirkushuveja tyhmille, sitä urheilu nykyään, kunhan Coopin ja Statoilin raha vaan virtaa.

    • Anonyymi

      Eg har stor respekt for Johaugs resultater og karriere, men når du bruke 1 år på å innrømme at du som utøver har ansvaret for kva du har i din egen kropp, så er du ikkje eit godt idrettslig forbilde. Det er den kanskje den viktigste regelen i antidopingarbeidet. #egebergsærespris

      Olav Lundanesillä ei ole enää Turskalaan menoa.

      • Anonyymi

        eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"

        Tuon sanoi kylläkin Hietanen, suuri suomalainen sankari, lääkärille,

        ei liäkär itse. Samaan aikaan turskat makasivat lakanoiden välillä, kun maailmanpalo ratkaistiin.


    • Anonyymi

      Kuten hyppypukuhuijaus osoittaa, Turskalassa vain suurimmat huijarit palkitaan valtionavustusten toimin.

    • Anonyymi

      Hyvä, että huijarit jäävät Tourilta pois. Saadaan pitkästä aikaa luomujen kisat, joissa voi pärjätä ilman huijauksia.

      • Anonyymi

        Joku kusetus tuossakin on taustalla. Todennäköisesti norjalaiset on jo rokotettu covid-horoa vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe