Doping on tarpeetonta

Anonyymi

Norjalaiset maastohiihtäjät ja ampumahiihtäjät vakuuttaa olevansa täysin puhtaita.
Kannattaa siis ottaa mallia norjalaisten harjoittelusta ja levosta ja ravinnosta ja lihashuollosta.

Jos menestystä ei samoilla keinoilla tule on syytä epäillä norjalaisten puhtautta.

10

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vähän huulirasvaa ja astmalääkettä myös.

    • Anonyymi

      Statoilin kassakaappi tuottaa yli-ihmisiä. Saisi sieltä edes rippeitä, mutta ei sellaisia, joita jaettiin 2001 Lahessa.

    • Anonyymi

      Juuhauelle annettiin Engebergin palkinto pitkästä urasta. Listalla näkyy olevan myös muitakin epäiltyjä, jotka on valkopesty väärennetyillä tai huijatuilla menetelmillä. Ei osaa turskanmaan johto edes hävetä.

    • Anonyymi

      Jo tuo mäkihyppy pukuhuijaus osoittaa, miten alhainen moraali on päässyt norskien menetelmiin.

      No, sirkushuveja tyhmille, sitä urheilu nykyään, kunhan Coopin ja Statoilin raha vaan virtaa.

    • Anonyymi

      Eg har stor respekt for Johaugs resultater og karriere, men når du bruke 1 år på å innrømme at du som utøver har ansvaret for kva du har i din egen kropp, så er du ikkje eit godt idrettslig forbilde. Det er den kanskje den viktigste regelen i antidopingarbeidet. #egebergsærespris

      Olav Lundanesillä ei ole enää Turskalaan menoa.

      • Anonyymi

        eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"

        Tuon sanoi kylläkin Hietanen, suuri suomalainen sankari, lääkärille,

        ei liäkär itse. Samaan aikaan turskat makasivat lakanoiden välillä, kun maailmanpalo ratkaistiin.


    • Anonyymi

      Kuten hyppypukuhuijaus osoittaa, Turskalassa vain suurimmat huijarit palkitaan valtionavustusten toimin.

    • Anonyymi

      Hyvä, että huijarit jäävät Tourilta pois. Saadaan pitkästä aikaa luomujen kisat, joissa voi pärjätä ilman huijauksia.

      • Anonyymi

        Joku kusetus tuossakin on taustalla. Todennäköisesti norjalaiset on jo rokotettu covid-horoa vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe