Doping on tarpeetonta

Anonyymi

Norjalaiset maastohiihtäjät ja ampumahiihtäjät vakuuttaa olevansa täysin puhtaita.
Kannattaa siis ottaa mallia norjalaisten harjoittelusta ja levosta ja ravinnosta ja lihashuollosta.

Jos menestystä ei samoilla keinoilla tule on syytä epäillä norjalaisten puhtautta.

10

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vähän huulirasvaa ja astmalääkettä myös.

    • Anonyymi

      Statoilin kassakaappi tuottaa yli-ihmisiä. Saisi sieltä edes rippeitä, mutta ei sellaisia, joita jaettiin 2001 Lahessa.

    • Anonyymi

      Juuhauelle annettiin Engebergin palkinto pitkästä urasta. Listalla näkyy olevan myös muitakin epäiltyjä, jotka on valkopesty väärennetyillä tai huijatuilla menetelmillä. Ei osaa turskanmaan johto edes hävetä.

    • Anonyymi

      Jo tuo mäkihyppy pukuhuijaus osoittaa, miten alhainen moraali on päässyt norskien menetelmiin.

      No, sirkushuveja tyhmille, sitä urheilu nykyään, kunhan Coopin ja Statoilin raha vaan virtaa.

    • Anonyymi

      Eg har stor respekt for Johaugs resultater og karriere, men når du bruke 1 år på å innrømme at du som utøver har ansvaret for kva du har i din egen kropp, så er du ikkje eit godt idrettslig forbilde. Det er den kanskje den viktigste regelen i antidopingarbeidet. #egebergsærespris

      Olav Lundanesillä ei ole enää Turskalaan menoa.

      • Anonyymi

        eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli Hauki ei ole ymmärtänyt tuota perusasiaa, että ITSE AINA vastaa siitä, mitä käyttää, sanoi liäkär mitä tahansa, vaikka kuten Tuntemattomassa että "kuse ite pulloihisi"

        Tuon sanoi kylläkin Hietanen, suuri suomalainen sankari, lääkärille,

        ei liäkär itse. Samaan aikaan turskat makasivat lakanoiden välillä, kun maailmanpalo ratkaistiin.


    • Anonyymi

      Kuten hyppypukuhuijaus osoittaa, Turskalassa vain suurimmat huijarit palkitaan valtionavustusten toimin.

    • Anonyymi

      Hyvä, että huijarit jäävät Tourilta pois. Saadaan pitkästä aikaa luomujen kisat, joissa voi pärjätä ilman huijauksia.

      • Anonyymi

        Joku kusetus tuossakin on taustalla. Todennäköisesti norjalaiset on jo rokotettu covid-horoa vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe