Uusin Tuulilasi teki parivertailun ja huonostihan siinä taas kävi. Miksi aina?
Corolla Hybrid otti taas pataan Golfilta
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksiköhän? Tarvitseeko tuota edes miettiä?
- Anonyymi
Autot ovat eri planeetalta, hassua alkaa vertailemaan, joku tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä?😛😛😛
- Anonyymi
Miksi golf ei ole taaskaan suomen, ja maailman myydyin auto?
- Anonyymi
Määräkö ratkaisee? Oletko hieman yksinkertainen?
- Anonyymi
Määrä ei korvaa taatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrä ei korvaa taatua.
.... siis laatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määräkö ratkaisee? Oletko hieman yksinkertainen?
Miksi Toyotaa sitten myydään määrällisesti enemmän? Oletko itse hieman yksinkertainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Toyotaa sitten myydään määrällisesti enemmän? Oletko itse hieman yksinkertainen?
Suomalainen on niin tietämätön ja tyhmä, ei Euroopassa Toyota kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen on niin tietämätön ja tyhmä, ei Euroopassa Toyota kelpaa.
Mutta kuitenkin maailman mittakaavassa kelpaa, kun on eniten myyty auto maailmassa. Ovat kai sitten tietämättömiä, ja tyhmiä.
- Anonyymi
Miks golffi floppas?
- Anonyymi
Aivan sama että mitä VW voittaa testeissä. Se ei voita luottamusta.
- Anonyymi
Volkkari voittaa aina.....
Eh, nimittäin suurimmissa kustannuksissa ja korjauksissa, eh, nimittäin silviisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkari voittaa aina.....
Eh, nimittäin suurimmissa kustannuksissa ja korjauksissa, eh, nimittäin silviisiin.Kun olen molempia noista omistanut niin golf on ollut halvempi ylläpitää kokonaisuutena. DSG:tä ei toki ollut golffissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkari voittaa aina.....
Eh, nimittäin suurimmissa kustannuksissa ja korjauksissa, eh, nimittäin silviisiin.Toyotassa on aina kalliimmat huollot verrokkiryhmässä, etkö osaa lukea lukuja?
- Anonyymi
Tottahan se on että golf on joiltakin osilta parempi.ajettavuus ja hiljaisempi sisämelultaan.
Mutta kun se ei vaan enää riitä.autoa katsotaan kokonaisuutena.
Ei nämä testit merkkaa normiostajalle mitään vaan ihan itse kokeilemalla ja vertaamalla ne valinnat tehdään.
Itsellä oli golf 3 vuotta.pikku harmit ja kylmyys pakkasilla harmittivat eniten.dsg:n viive joissakin tapauksissa,mutta siihen kyllä tottui.
Toimivaa sähköpuolta ei saksalaiset osaa vieläkään tehdä ja kun autojen päämyynti on suht lämpimissä maissa niin ei panosteta eikä testata lämmityslaitteen tehoa pakkasilla.- Anonyymi
Eipä enää ole kylmiä ja menneet ongelmat jääneet jo vuosia sitten. DSG toimii sekin moitteetta ilman viiveitä, lue hyvä mies testejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä enää ole kylmiä ja menneet ongelmat jääneet jo vuosia sitten. DSG toimii sekin moitteetta ilman viiveitä, lue hyvä mies testejä.
Dsg kestää miltei 40000km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dsg kestää miltei 40000km
DSG kyllä kestää nykyisin enemmän, mutta ei se Avensiksen 2,2 D-4D mootttorikaan häävi ole 285tkm mittarissa ja jo kolmas moottori menossa. ensimmäinen kesti n.190tkm ja toinen vajaa 100tkm. eka meni takuuseen, mutta toka piti itse maksaa. Kalliiksi käy tojolla ajaminen. Seuraava auto taatusti ei ole Toyota, sillä tuossa avessa on ollut sangen paljon muitakin vikoja.
- Anonyymi
Golfilla on menossa uuden mallin tulo ja se näkyy rekisteröintitilastossa. Esim mk8 farkku tuli vasta pari viikkoa sitten hinnastoon ja plugari ei ole vieläkään hinnastossa. Varsinkin tuo farkun puuttuminen on syönyt kovasti myyntiä.
Kun kaikkia malleja saadaan maahan niin Trafin tilastot näyttävät hieman erilaiselta.- Anonyymi
Ei niitä vanhalla tekniikalla varustetuilla vwfossiilipolttimoilla kukaan enää halua, pitää olla täyshybriidi-itselataava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä vanhalla tekniikalla varustetuilla vwfossiilipolttimoilla kukaan enää halua, pitää olla täyshybriidi-itselataava!
Tulossa kovaa vauhtia, sekö Teroa pelottaa? Toyotan halpishybrid on jo niin menneestä ajasta, ettei ne kohta kelpaa kuin korkeintaan suomalaiselle hölmölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulossa kovaa vauhtia, sekö Teroa pelottaa? Toyotan halpishybrid on jo niin menneestä ajasta, ettei ne kohta kelpaa kuin korkeintaan suomalaiselle hölmölle.
Äläpä höpsi. Täyshybridejä tarvitaan vielä 20 vuotta siirtymäajan ajoneuvoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä höpsi. Täyshybridejä tarvitaan vielä 20 vuotta siirtymäajan ajoneuvoksi.
Sanoisin ennemminkin niin että niillä voi halutessaan ajaa vielä 20 vuotta. Mitään varsinaista tarvetta sellaisella ajamiseen ei ole eikä myöskään mitään kollektiivista siirtymaikaa. Jollakin voi henkilökohtaisella tasolla olla henkistä riippuvuutta vanhaan teknologiaan, mutta se se on henkilökohtainen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin ennemminkin niin että niillä voi halutessaan ajaa vielä 20 vuotta. Mitään varsinaista tarvetta sellaisella ajamiseen ei ole eikä myöskään mitään kollektiivista siirtymaikaa. Jollakin voi henkilökohtaisella tasolla olla henkistä riippuvuutta vanhaan teknologiaan, mutta se se on henkilökohtainen juttu.
Varsinaista tarvettahan noilla on vielä pitkälle tulevaisuuteen vai luuletko että joka parkkipaikalla Suomessa on pikalatausmahdollisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinaista tarvettahan noilla on vielä pitkälle tulevaisuuteen vai luuletko että joka parkkipaikalla Suomessa on pikalatausmahdollisuus?
Ei Suomen suomalaisella verotus ja ostovauhdilla juurikaan kiirehditä. Täyshybridi on varma valinta jota ei tarvitse katua. Toyotan täyshybridi on jo suorastaan varmuuden maksimointia. ID 3 osottautui jo ensi koeajossa haparoinnin unelmaksi. Ihan käsittämätöntä kohellusta Euroopan suurimmalta valmistajalta. Ei suositeltu puolivalmistetta ostamaan. Testaaja oli rehellinen. Ei oltu lahjottu. Helppo uskoa kun oli koeajon lukenut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulossa kovaa vauhtia, sekö Teroa pelottaa? Toyotan halpishybrid on jo niin menneestä ajasta, ettei ne kohta kelpaa kuin korkeintaan suomalaiselle hölmölle.
Ostakaa vaan kalliisti verotettuja autoja. Dacia on minun merkki tuumasi Erkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinaista tarvettahan noilla on vielä pitkälle tulevaisuuteen vai luuletko että joka parkkipaikalla Suomessa on pikalatausmahdollisuus?
Meidän muiden ei tarvitse odottaa että jokaisessa vuokrakolhoosissa on latausmahdollisuus. Ja vuokrakolhoosit ovat pääsääntöisesti kauoungeissa joissa on kaasuasemat. Kaasuauto pieksee tojot km-hinnassa ja päästöjen pinuudessa.
Toki tuollaisella voi ajaa, mutta parempiakin vaihtoehtoja on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722256
- 1932130
Onneksi olkoon Venäjä!
Presidentti Putin on saanut vaaleissa vahvan kannatuksen ja siis jatkokauden toimessaan Venäjän presidenttinä. Onnittulu1932087- 581867
- 291430
Näin kävi tänään
Olin tänään kauan vessassa ja haaveilin sinusta nainen. Melkein jäi pyyhkimättäkin.241311Nyt kun kaipaan sinua, ilman toivoa sinusta
huomaan, miten paljon sinua menneen noin vuoden aikana ajattelinkaan. Et arvaakaan, miten pitkiä yksinäiset tunnit tääll821259Yritysten osingot jaettava työntekijöille
Työntekijäthän yrityksen tuloksenkin tekevät. Omistajat voivat alkaa työntekijöiksi saadakseen oman osuutensa. Muutos1771230- 461104
- 1251104