Miten wi-fi päälle? Fujitsu siemens amilo. fn/f1 napeista ei tapahdu mitään
Miten wi-fi päälle? Fujitsu siemens amilo... fn/f1 napeista ei tapahdu mitään
8
278
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuon ikäisten koneiden napeista tarvitsekaan tapahtua mitään.
- Anonyymi
Katso onko siinä joku nappula WLANia varten muualla.
Tarkista myös onko siinä ensinkään WLAN-korttia.
Mutta Amilot on kyllä oikeasti niin huonoja että suoraan purkuun joutavat. - Anonyymi
Löysin tän koneen kaapin perältä. Taitaa ajurit puuttua, eikä niitä saa, kun visvaan.. näin ymmärsin.
- Anonyymi
Vistaan saa virallisesti. Muihin ei valmistaja eikä kukaan muukaan takaa toimivia ajureita. Tuurilla voi pelata tai sitten ei.
- Anonyymi
Hankala on, siksi mulla Ubuntu.
- Anonyymi
Sammuta puhelin ja ota akku pois 5 minuutiksi ja sitten takaisin ja uudelleen käynnistys. Ja hola kaikki toimii taas ¡¡
- Anonyymi
Windows taas solmussa, ei kone.
- Anonyymi
Mitä muutapaan persiisilmäpatajätkältä voi odottaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481291- 1581097
- 61997
- 8782
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11749
- 346728
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78685