Miten wi-fi päälle? Fujitsu siemens amilo. fn/f1 napeista ei tapahdu mitään
Miten wi-fi päälle? Fujitsu siemens amilo... fn/f1 napeista ei tapahdu mitään
8
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuon ikäisten koneiden napeista tarvitsekaan tapahtua mitään.
- Anonyymi
Katso onko siinä joku nappula WLANia varten muualla.
Tarkista myös onko siinä ensinkään WLAN-korttia.
Mutta Amilot on kyllä oikeasti niin huonoja että suoraan purkuun joutavat. - Anonyymi
Löysin tän koneen kaapin perältä. Taitaa ajurit puuttua, eikä niitä saa, kun visvaan.. näin ymmärsin.
- Anonyymi
Vistaan saa virallisesti. Muihin ei valmistaja eikä kukaan muukaan takaa toimivia ajureita. Tuurilla voi pelata tai sitten ei.
- Anonyymi
Hankala on, siksi mulla Ubuntu.
- Anonyymi
Sammuta puhelin ja ota akku pois 5 minuutiksi ja sitten takaisin ja uudelleen käynnistys. Ja hola kaikki toimii taas ¡¡
- Anonyymi
Windows taas solmussa, ei kone.
- Anonyymi
Mitä muutapaan persiisilmäpatajätkältä voi odottaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595