Yllyttikö äiti vai oliko poika kenties mustasukkainen, mitään syytä puukotuksiin tuskin oli, pukotukset tapahtui vain 5min sen jälkene kun äiti tuli toisen miehen kanssa asuntoon.
Aika erikoisesti poika huutanut äidilleen kun poliisi otti molemmat kiinni.
"Todistaja kuuli pojan huutavan naiselle: ”Nähdään rakas, mää rakastan sua, rakastan sua ikuisesti, Mää odotan sua ikuisesti!”"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/87270626-aee3-4ffa-8482-bd4f357487da
Eipä olisi ensimmäinen kerta että huumeäiti olisi käyttänyt poikaansa hyväkseen.
17v poika tappoi kaksi miestä
Anonyymi
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Yh-äiskä tässäkin pilannut pojan elämän. Missähän isä, onko saanut edes mahdollisuutta olla pojan elämässä, saati huoltajuutta.
- Anonyymi
Taitaa kaveri olla muuten vaan täysin hullujenhuone tavaraa
- Anonyymi
Jotkut kaupitteleekin lapsiaan, ettei vaan tässäkin olisi olllut siitä kyse.
- Anonyymi
Huumeita vastaan, en ihmettelisi yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509