"Kassoha sie.
Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka.
Kyl korona tulloo peräs, älä yhtää eppäile.
Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö?
Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia. "
Tuntematon virus
26
207
Vastaukset
- Anonyymi
Teoksesta Tuntematon (corona)Potilas.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ei tässä syyllistä kaivata vaan Lahtista ja konekivääriä.
Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?
Varmaan sen samassa rivarissa asuvan tupakoitsijan, mutta ei kannata koko vyötä suolata yhteenmenoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sen samassa rivarissa asuvan tupakoitsijan, mutta ei kannata koko vyötä suolata yhteenmenoon.
Sätkämummon suolaaminen olisi harkittu teko eli murha koska viitteitä vihasta on tätä palstaa myöden. Voi lesken parkaa, joutuisi jouluksi telkien taa, sinne menisi mökkijoulu kylmine leivinuuneineen ja lisukkeineen.
Mutta linnassahan on leipää ja lämpöö. Anonyymi kirjoitti:
Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?
Mie en tiiä. Mie en oo ampunt ko vihollisii.
(Rokan vastaus)Anonyymi kirjoitti:
Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?
Nikkelihalvaus on saatanan vaarallinen tauti.
Anonyymi kirjoitti:
Sätkämummon suolaaminen olisi harkittu teko eli murha koska viitteitä vihasta on tätä palstaa myöden. Voi lesken parkaa, joutuisi jouluksi telkien taa, sinne menisi mökkijoulu kylmine leivinuuneineen ja lisukkeineen.
Mutta linnassahan on leipää ja lämpöö.Saatanan kierosilmä.
Tähtää alemmas- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Saatanan kierosilmä.
Tähtää alemmasLinnassa on rattoisaa lukea Väinö Linnaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnassa on rattoisaa lukea Väinö Linnaa.
Ja laulaa: (Popeda)
Lompakossa Väinö Linna
yksinäinen on
taaskaan riittänyt ei
tili kortiston
Jälleen meikäläinen syö vain kynsiään...
Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan
tätä polkuu poloista elinkaudeksi kanssain jakamaan... Anonyymi kirjoitti:
Linnassa on rattoisaa lukea Väinö Linnaa.
Älä sinä suotta kynällä leppyyttele.
Jos se on äitiinsä tullut, nii kyllä se antaa.
Jos isäänsä ni suorastaan vonkaa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Älä sinä suotta kynällä leppyyttele.
Jos se on äitiinsä tullut, nii kyllä se antaa.
Jos isäänsä ni suorastaan vonkaa.Kumpaan sinä olet tullut?
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan sinä olet tullut?
Tään hyökkäyssovan ratekia on tällanen. Sie mänet.
Sinnuu ammutaan,
Sie juokset katsomatta ja hää pahalainen nappajaa siut.
Ei, sie katsot suojat, sie katsot mis on ampuja, sie ole nopea, mut elä hätäinen. Tähtää ensin, tähtää hyvin tarkkaan, ja ammu ensin. Yhen sekunnin etumatka riittää. Silviisii se on. (Rokka)"
- Anonyymi
ei koronasta tällälailla selvitä, mennään yli vaan että heilahtaa
nj- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Saitahan tuo oli eläissään, vaan eipä kuollessaankaan tapojaan muuttanu.
Linnako oli saita? Eikö Kalle Pää-valo ollut myös?
Anonyymi kirjoitti:
Linnako oli saita? Eikö Kalle Pää-valo ollut myös?
Neuvostotasavaltojen liitto voitti, mutta hyvänä kakkosena tuli maaliin pieni ja sisukas Suomi
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Neuvostotasavaltojen liitto voitti, mutta hyvänä kakkosena tuli maaliin pieni ja sisukas Suomi
Mielestäni tuli tasapeli koska kumpikin hinkusi rauhaa ja se tuli.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tuli tasapeli koska kumpikin hinkusi rauhaa ja se tuli.
"Mä en ymmärrä mitään sellasista kaloreista, mutta mun suoleni ymmärtää, että niitä on helkkarin vähä.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
"Mä en ymmärrä mitään sellasista kaloreista, mutta mun suoleni ymmärtää, että niitä on helkkarin vähä.
Siel vaa hevoset nai
ja tanner tömisi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siel vaa hevoset nai
ja tanner tömisi...Iltasanomien digiversiossa on 10 kysymyksen kilpailu , tunnetko Tuntemattoman sotilaan tunnetut lauseet.
Sain 9 oikein, mutta se yksi minun mielestäni väärin, kun kysyttiin ; mitä Lehto huusi haavoittuneena viholliselle?
Mielestäni Lehto huusi: " saatanan kierosilmä"
Iltsun mukaan; naattikorvat!!
Tulee mieleen, onko sievistelty ?
Joko se nyt tulkitaan rasismiksi tuo Lehdon kierosilmät ilmaisu?! Anonyymi kirjoitti:
Siel vaa hevoset nai
ja tanner tömisi...Kuopion potkukelkkapataljoona, khihihi.
Vanhala- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltasanomien digiversiossa on 10 kysymyksen kilpailu , tunnetko Tuntemattoman sotilaan tunnetut lauseet.
Sain 9 oikein, mutta se yksi minun mielestäni väärin, kun kysyttiin ; mitä Lehto huusi haavoittuneena viholliselle?
Mielestäni Lehto huusi: " saatanan kierosilmä"
Iltsun mukaan; naattikorvat!!
Tulee mieleen, onko sievistelty ?
Joko se nyt tulkitaan rasismiksi tuo Lehdon kierosilmät ilmaisu?!Niin alkuperäisessä tuntemattomassa. Mutta Louhimiehen versiossa "naattikorvat" Nykyajan toimittaja ei tiedä kuin viimeisen 5-10 vuoden tapahtumat.
Anonyymi kirjoitti:
Niin alkuperäisessä tuntemattomassa. Mutta Louhimiehen versiossa "naattikorvat" Nykyajan toimittaja ei tiedä kuin viimeisen 5-10 vuoden tapahtumat.
Silmät kattoo niin kieroon, että keskiviikkona näkee molemmat sunnuntait.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Silmät kattoo niin kieroon, että keskiviikkona näkee molemmat sunnuntait.
Katsoisin sinua suoraan silmiin, enkä lurittaisi lemmenpazkaa, tekosiirappia, vaan toteaisin kaikkea mukavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Katsoisin sinua suoraan silmiin, enkä lurittaisi lemmenpazkaa, tekosiirappia, vaan toteaisin kaikkea mukavaa.
”Mikäs se siel pulisoo? Poikahan se vaan siel juttelee.”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673