Täällä n. 45-v nainen Etelä- ja Pohjoissavon rajamailta. Muutin paikkakuntaa muutama kuukausi sitten, ja koronaepidemian vuoksi tunnen itseni varsin yksinäiseksi.
Etsin kirjekaveria miespuolisesta luonteeltaan ja elämänrytmiltään rauhallisesta ja tervejärkisestä ihmisestä. Ikää, kokoa ja sosiaaliasemaa ei rajattu. Itse elän vaatimatonta elämää, joten en kaipaa mitään liian suureellista. Eli voit olla sinkku, eronnut, varattu tai leski, työllinen, työtön, eläkeläinen, kaupunkilainen, maalainen, lyhyt, pitkä, kevyt tai painava, vähän nuorempi tai enemmän vuosia nähnyt. Kuitenkin sinulla olisi sen verran ihmissuhdevajausta, että ajatusten vaihto uuden ihmisen kanssa mahtuisi elämääsi. Jos haluat joskus myös tavata, olisi etua olla läheltä, mutta voit tietysti olla etäisimmästä mahdollisesta maankolkastamme.
[email protected]
Savolainen mieskirjekaveri haussa
Anonyymi
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kaikille vastaajille! Olen lopettanut ilmoituksessa olevan sähköpostiosoitteen, joten tämä ilmoitus ei ole enää voimassa!
- Anonyymi
Saat tuon ilmoituksesi poistoon kun klikkaat tuolta oikealta ylhäältä missä lukee "ilmoita", sinne sitten vaan miksi pyydät poistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134578Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3523824Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk183010Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792343
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3191782- 981753
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461469Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173