Järkyttävä kipu lonkassa, ei kärsi siirtää jalkaa sivulle makuulla ollessa. Kävellä ei kärsi. Ja olkapää vihlaisee kun kättä nostaa. Auttasko hormonit. Ei kai muuten tämmösiä oireita viiskymppisellä saman puolen nivelissä yhtkkiä
Kivut vaivaa
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi alkaa erilaiset nivelvaivat tässä iässä. Suosittelen ennemmin ortopediä.
- Anonyymi
Myllynkivi kaulassa käy kaulakoristeesta. Metsissä ei viitsisi juosta semmoinen mukana.
- Anonyymi
Itsellä oli sama, 5 kg painosta pois ja vartalotyyny yöksi sänkyyn, helpotti kummasti oloa ja eloa.
- Anonyymi
Esim. tähystyksen jälkeen voi tulla olkapääpistos. Eli vatsaontelon sisäiset asiat voivat ärsyttää hermoja käteen asti. Itsellä myös lonkan suuntaan vihoitteli ennen edellisiä menkkoja. Suosittelisin tarkastuttamaan, että vatsan elimien kohdalla on kaikki kunnossa, ettei siellä mikään ylimääräinen ole kasvamassa.
Lonkassa voi toki olla nivelrikkokin. Joskus se on edennyt etenkin liikkuvalla naisella tosi pahaksi, ennenkuin invalidisoi. Täytyyhän sinun liikkeelle päästä. Veritulpan saat, jollet pysty liikkumaan. Eli liikahtele lääkärin suuntaan. Eiköhän sama yleislääkäri voi kurkata nivelet ja mahan, niin sitten tietää, mille erikoislääkärille suuntautua.
Jos olet kompensoinut kipeää lonkkaa vaikka kävelysauvoilla, on olkapää voinut aivan loogisesti kipeytyä rasituksen vuoksi ketjureaktiona. - Anonyymi
Kyllä auttaa. Kun omat estrogeenit loppuu, tulehdukset pääsevät jylläämään nivelissä ja pehmeissä kudoksissa. Hormonihoito vei ihan kaikki kivut, hävitti äkkipissahädät, palautti yöunet ja toi muistin sekä elämänvoiman takaisin. Löysin vv-oireisiin erikoistuneen lääkärin, joka on kullan arvoinen.
- Anonyymi
Onkohan miesten nivelvaivat, uniongelmat, pissahädät, erektion loppuminen myös estrogenilla hoidettavissa. Mietin kun nykyisin yhä nuoremmat ja nuoremmat miehet hakevat mitä moninaisimpiin vaivoihin testosteronia. Mainostettu paljon. Vanhat papat saavat testolla hyvän seisokin, mutta kupsahtavat aktiin kun sydän pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569