Laintuntijat jotka ei lakia pidä

Anonyymi

Suomessa ei tarvitse, kuin yksi kiero tai eksyttävä viranomainen eksyttää tai toimia lainvastaisest,i niin häntä tukemaan ja seuraamaan löytyy kyllä yksi tai useampia viranomaisia joilla on salattavaa menneisyydestään (joko kuuluminen salaiseen murhamiesten liittoon tai murhateko) tai demoniyhteyksiä oleva viranomainen Ja nuo eksyttävien viranomaisten "liitot" tapahtuvat sanattomasti ja salaisesti.

Ja heidän uhrinsa ei saa sanoa halaistua sanaa näistä liitoutumista eikä noiden eksyttävien viranomaisten murhateoista.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä pahempia tekoja ja yhteyksiä (lapsenmurha, murha, salaiset liitot, demonin vaimo, demoniyhteydet) sinulla on, sitä parempi ja korkeampi virka tai asema sinulla on valtionhallinnossa.

      • Anonyymi

        tai viroissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai viroissa.

        Ja lapsenmurhaajalta tai murhaajalta tai salaisilta murhamiesten liitoilta tai demonien entisiltä vaimoilta pitäisi oikeutta hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lapsenmurhaajalta tai murhaajalta tai salaisilta murhamiesten liitoilta tai demonien entisiltä vaimoilta pitäisi oikeutta hakea.

        Eikä tämä rajoitu yhteen lapsenmurhaajaan vaan lähes koko hallinto on mätäpaise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tämä rajoitu yhteen lapsenmurhaajaan vaan lähes koko hallinto on mätäpaise.

        Yhdenkin pääministerin lapsi kuoli ihan yksinkertaisen kirurgisen toimenpiteen komplikaatioon.


    • Anonyymi

      Jos minä olisin oikeuskansleri ja olisin ensimmäisessä elämässäni maan päällä murhannut 9-vuotiaan poikalapsen ja haluaisin estää joutumistani kadotukseen tai tuomittavaksi tuosta teostani, käyttäisin oikeuskaslerina valtaani laittaa voimaan ennakkopäätöksen, mitä sitten vaikka se perustuisikin liittoutumiseen ja eksyykseen ja valheeseen toisen eksyttäjän kanssa. Tuo ennakkopäätös vahvistaisi minun valtaani ja estäisi tutkimasta minun rikoksiani ja varsinkin estäisi minua joutumasta tuomittavaksi tuon ensimmäisessä elämässäni tekemäni lapsimurhan johdosta.

      • Anonyymi

        Ja mikä vielä parasta, saisin tuon ennakkopäätökseni ujutettua Finlexiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä vielä parasta, saisin tuon ennakkopäätökseni ujutettua Finlexiin.

        Eikä tuo henkilö, joka teki haasteen tuosta lakinaisesta (tuon toisen eksyttäjän) jossa hän paljasti tuon lakinaisen juonet ja jonka kuului ajaa hänen asiaansa, voisi syyttäää minua koska lähetin nuo hänen lähettämänsä haasteet hänelle takaisin enkä sisällyttänyt niitä tuohon ennakkopäätökseeni joten hänellä oli olemattomat mahdollisuudet ajaa tuota kokemaansa vääryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuo henkilö, joka teki haasteen tuosta lakinaisesta (tuon toisen eksyttäjän) jossa hän paljasti tuon lakinaisen juonet ja jonka kuului ajaa hänen asiaansa, voisi syyttäää minua koska lähetin nuo hänen lähettämänsä haasteet hänelle takaisin enkä sisällyttänyt niitä tuohon ennakkopäätökseeni joten hänellä oli olemattomat mahdollisuudet ajaa tuota kokemaansa vääryyttä.

        Lähetin siis nuo hänen selvityksensä tuon lakinaisen juonista tuolle henkilölle,joka teki haasteen tuosta lakinaisesta,takaisin jotta voisin syyttää häntä täysin perustuen tuon lakinaisen antamiin tietoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetin siis nuo hänen selvityksensä tuon lakinaisen juonista tuolle henkilölle,joka teki haasteen tuosta lakinaisesta,takaisin jotta voisin syyttää häntä täysin perustuen tuon lakinaisen antamiin tietoihin.

        Ja mites sitten vaikka tuo lakinainen, jonka tietoihin uskoin, olikin hyvinvoimakkaasti eksytykseen taipuvainen jo edellisessä elämässään 800 jKr. ja valmiina eksytämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mites sitten vaikka tuo lakinainen, jonka tietoihin uskoin, olikin hyvinvoimakkaasti eksytykseen taipuvainen jo edellisessä elämässään 800 jKr. ja valmiina eksytämään.

        Ja vaikka olenkin syntynyt Kainin sukuun ja olen Kainin seuraaja, en usko että joudun tuomiolle teoistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka olenkin syntynyt Kainin sukuun ja olen Kainin seuraaja, en usko että joudun tuomiolle teoistani.

        tuomiolle joudut vaikka itse uskoisit vaikka spagettihirviöön.

        Tuomion päättää itse ukko ylijumala ja tiedät kenestä puhun.
        Tuomio on taivaallinen ei maallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuo henkilö, joka teki haasteen tuosta lakinaisesta (tuon toisen eksyttäjän) jossa hän paljasti tuon lakinaisen juonet ja jonka kuului ajaa hänen asiaansa, voisi syyttäää minua koska lähetin nuo hänen lähettämänsä haasteet hänelle takaisin enkä sisällyttänyt niitä tuohon ennakkopäätökseeni joten hänellä oli olemattomat mahdollisuudet ajaa tuota kokemaansa vääryyttä.

        Oikeuskanslerille tehdään kantelu, käräjäoikeudelle tehdään haaste.


    • Anonyymi

      Näin kaiikki tapahtui oikeasti

      Nainen joka eli Kalevalan aikoina 800 jKr ja toimi jo tuolloin eksytyksen hengessä ja valmiina eksyttämään eli myöhemmin heinäkuussa vuonna 2002 notaarina tai varatuomarina ollen töissä T:een käräjäoikeudessa jolloin hän soitettuaan minulle toisen kerran haasteeseen liittyen sanoi että ”olemme löytäneet kyseisen Matti Meikäläisen” jolloin minä kysyin häneltä ”oliko kyseessä Matti Meikäläinen” haluten varmistaa oliko kyseinen henkilö nimeltään Matti, johon hän vastasi että ”kyllä” vaikka tuon henkilön jonka hän esitteli minulle Matti Meikäläisenä vasta kolmas etunimi oli Matti. Sen jälkeen ihmettelin puhelimessa tuon notaarin ehdottaman Matti Meikäläisen asuinpaikan olevan J:än kun haastehakemuksessani olin merkinnyt hänen asuinpaikakseen K:la (tuolloin tuo notaari ilmoitti minulle tuon Matti Meikäläisen tarkan asuinpaikan J:lä) mutta tuolloin tuo notaari johdatteli puhetta asuinpaikan muutoksesta sanomalla että monet muuttavat asuinpaikkaa ja ettei tuo asuinpaikka tieto enää välttämättä pidä paikkaansa vähätellen tuon asuinpaikka tiedon merkitystä tuossa haasteessani (tuo notaari kumosi tuon asuinpaikka tiedon K:la omalla näkemyksellään) vaikka minä yritinkin tarrautua tuohon asuinpaikkaa koskevaan seikkaan. Heti kun tuo notaari joutui paljastamaan tuon asuinpaikan J:lä, hänen asenteensa ja toimintansa muuttui. Tuo notaari pyrki tuolloin saamaan minut uskomaan että tuo minun antamani asuinpaikkatieto ei ollut enää oikea. Tuo notaari sanoi että Matti Meikäläinen oli jossain vaiheessa muuttanut K:lta ensin jonnekin muualle (hän viittasi siihen yhden kerran puhuessaan) antaen sen jälkeen ymmärtää että tuo K:lta oleva Matti Miekäläinen oli sama kuin Jyväskyläläinen Matti Meikäläinen ja ikäänkuin hän olisi halunnut varmistaa että minä varmasti hyväksyisin tuon J:stä kotoisin olevan Matti Meikäläisen etsimäkseni henkilöksi. Tuo notaari yritti taivutella minua tuolloin uskomaan että tuo J:stä kotoisin oleva Matti Meikäläinen oli minulle se oikea henkilö jota etsin. Niin kovin tuo notaari hyökkäsi tuota asuinpaikkatietoa (K:la) kohtaan että hän oli valmis manipuloimaan. Tuo notaari osallistui tuon haasteen asuinpaikasta koskevien ristiriitaisten tietojen kumoamiseen joka esti minua hyväksymästä tuon haasteen eteenpäin viemistä mutta noissakaan kohdissa tuo notaari ei antanut minulle aikaa ajatteluun tai aikaa perääntyä vaan heti tuon keskustelun jälkeen tuo notaari kysyi lähetetäänkö tuo haaste, joka oli toinen haasteeni T:een käräjäoikeudelle, J:än käräjäoikeuteen, aikoen lopettaa puhelun ellen minä vastaisi nopeasti, jolloin minä hätääntyneenä myönnyin vaikka hänen olisi lain mukaan kuulunut lähettää tuo kanne ensin minulle kotiin hyväksytettäväksi mitä hän ei suinkaan tehnyt.

      • Anonyymi

        Ja tälläisen (notaarin) taakse asettautuu lapsimurhaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tälläisen (notaarin) taakse asettautuu lapsimurhaaja.

        Alku ja ensimmäisen puhelinkeskustelun sisältö

        Tutustuin keväällä 2002 P:ssa, T:ssä mieheen joka oli etunimeltään Matti ja sukunimeltään Meikäläinen. Hän petkutti minua kännykkäkaupassa ja varasti uuden parranajokoneen ja vei rahaa lompakostani. Tiesin hänen etunimensä, sukunimensä, syntymäkuukautensa ja syntymävuotensa ja ammattinsa ja asuinpaikkansa K:la. Tein hänestä ensimmäisen haasteen T:een käräjäoikeuteen Heinäkuussa 2002. Tuon haasteen seurauksena minulle soitti T:een käräjäoikeudesta notaari joka esitteli minulle erään kolmannelta etunimeltään Matti Meikäläinen jonka hän sanoi sopivan minun tietoihini. Ensimmäisessä puhelinsoitossa tuo notaari ei sanonut mikä noista kolmesta Matin nimistä oli etunimi vaan hän sanoi että ”meillä on yksi Matti Meikäläinen johon sinun tietosi sopivat, _______, _______, Matti Meikäläinen”. Kun kysyin, oliko kyseessä Matti Meikäläinen, hän vastasi ”kyllä”. Hän kävi tuolloin läpi tuon puhelinkeskustelun aikana syntymätiedot ja sanoi niiden sopivan minun tietoihini ja ammattitiedon ja sanoi sen sopivan minun tietoihini. Kun kysyin häneltä tuolloin tuon hänen ehdottamansa Matti Meikäläisen asuinpaikkaa haluten selvittää hänen tarkemman asuinpaikkansa hän sanoi että ”sitä hänellä ei ollut lupa kertoa” vaikka hän sanoikin että tuo hänen ehdottamansa Matti Meikäläinen oli kotoisin J:n tuomiopiirin alueelta. Laitoin toisen haasteen T:een käräjäoikeuteen johon olin merkinnyt tuon notaarin ehdottaman henkilön koko nimen käyttäen hänestä ensin etunimeä Matti ja sitten noita kahta muuta nimeä ja sukunimeä Meikäläinen ja asuinpaikaksi merkitsin hänelle K:la.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe