Metalhead!

Bambiman

Onko jengissä paljon yli 40 v. metallimusan diggareita?

11

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

      niin "jämähtänyt" paikoilleni etten edes tiedä, millaista se musiikki on..apua..Rautalankaa..rokkia..

      • Niin haluatko neuvoa mikä on metallimusiikki?
        Metallissa on monta genreä kuten esim. death-, -black, vikiinki- sukkis- ja love-metal ym.
        Etsi käsiisi The Hauntedin levy "Revolver" ja ihastut tai vihastut ( ;


    • yksi ainakin

      mutta en kuulu sättikansaan, kuuntelen mieluummin vaikka musiikkia senkin aikaa antaumuksella:)

      • yksi ainakin

        että olen nainen.


      • yksi ainakin kirjoitti:

        että olen nainen.

        En minäkään paljoa näissä chateissä käy, on keskitty tuo mese jolla voi pitää yhteyttä ystäviin ja samalla nauttia hyvästä musasta, kuten esimerkiksi The Haunted, Cradle Of Filth tai vaikka vanhaa Iron Maidenia ( ;
        Keep on bangin´yuor head!


    • Kuunnellut

      Näitä Dream Theater ja Gamma Ray mun mielestä aikas hyviä.Eikä sovi tausta musiikiksi

      • Olet oikeassa kuomaseni, Vivadia tausta musiikiksi ja metallia syventyneenä on minun filosofiani :D
        Gamma R ja Dream T rules!
        Omistan jopa Dreamin videon, rumpali on hyvä.


    • jpntar

      asian vierestä, mutta mistä keksit Bambin...? Minä katsos olen ylpeä lajistani..:)

      • Bambiman on sellainen joita tiikerinaiset syövät lounaaksi ja ehkäpä joskus myös iltapalaksi , se kyllä taitaa lihottaa jonkun verran ( :


      • jpntar
        Bambiman kirjoitti:

        Bambiman on sellainen joita tiikerinaiset syövät lounaaksi ja ehkäpä joskus myös iltapalaksi , se kyllä taitaa lihottaa jonkun verran ( :

        kylläpäs pudotit maan pinnalle:))


    • Eirek Olustelija

      Jos raskas rock lasketaan, täältä nousee nyrkki ylös!

      AC/DC:n ja Van Halenin alkupään tuotanto, Led Zeppelin, Soundgarden yms. Joiltain osin myös Black Sabbath, Dream Theater, Metallica... jopa Stratovariusta on tullut kuunneltua. Samoin muutamia uudempia "lupauksia", ei vaan ole nimet jääneet oikein mieleen. (Se dementia, se dementia ;)

      Klassiselta puolelta voin suositella Beethovenin seiskaa kaikille heavy-diggareille... etenkin loppuneljännes jyrää komeesti, tietysti lujaa kuunneltuna :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe