Onko jengissä paljon yli 40 v. metallimusan diggareita?
Metalhead!
11
1074
Vastaukset
- jpntar
niin "jämähtänyt" paikoilleni etten edes tiedä, millaista se musiikki on..apua..Rautalankaa..rokkia..
Niin haluatko neuvoa mikä on metallimusiikki?
Metallissa on monta genreä kuten esim. death-, -black, vikiinki- sukkis- ja love-metal ym.
Etsi käsiisi The Hauntedin levy "Revolver" ja ihastut tai vihastut ( ;
- yksi ainakin
mutta en kuulu sättikansaan, kuuntelen mieluummin vaikka musiikkia senkin aikaa antaumuksella:)
- yksi ainakin
että olen nainen.
yksi ainakin kirjoitti:
että olen nainen.
En minäkään paljoa näissä chateissä käy, on keskitty tuo mese jolla voi pitää yhteyttä ystäviin ja samalla nauttia hyvästä musasta, kuten esimerkiksi The Haunted, Cradle Of Filth tai vaikka vanhaa Iron Maidenia ( ;
Keep on bangin´yuor head!
- Kuunnellut
Näitä Dream Theater ja Gamma Ray mun mielestä aikas hyviä.Eikä sovi tausta musiikiksi
Olet oikeassa kuomaseni, Vivadia tausta musiikiksi ja metallia syventyneenä on minun filosofiani :D
Gamma R ja Dream T rules!
Omistan jopa Dreamin videon, rumpali on hyvä.
- jpntar
asian vierestä, mutta mistä keksit Bambin...? Minä katsos olen ylpeä lajistani..:)
Bambiman on sellainen joita tiikerinaiset syövät lounaaksi ja ehkäpä joskus myös iltapalaksi , se kyllä taitaa lihottaa jonkun verran ( :
- jpntar
Bambiman kirjoitti:
Bambiman on sellainen joita tiikerinaiset syövät lounaaksi ja ehkäpä joskus myös iltapalaksi , se kyllä taitaa lihottaa jonkun verran ( :
kylläpäs pudotit maan pinnalle:))
- Eirek Olustelija
Jos raskas rock lasketaan, täältä nousee nyrkki ylös!
AC/DC:n ja Van Halenin alkupään tuotanto, Led Zeppelin, Soundgarden yms. Joiltain osin myös Black Sabbath, Dream Theater, Metallica... jopa Stratovariusta on tullut kuunneltua. Samoin muutamia uudempia "lupauksia", ei vaan ole nimet jääneet oikein mieleen. (Se dementia, se dementia ;)
Klassiselta puolelta voin suositella Beethovenin seiskaa kaikille heavy-diggareille... etenkin loppuneljännes jyrää komeesti, tietysti lujaa kuunneltuna :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457