Onko jengissä paljon yli 40 v. metallimusan diggareita?
Metalhead!
11
959
Vastaukset
- jpntar
niin "jämähtänyt" paikoilleni etten edes tiedä, millaista se musiikki on..apua..Rautalankaa..rokkia..
Niin haluatko neuvoa mikä on metallimusiikki?
Metallissa on monta genreä kuten esim. death-, -black, vikiinki- sukkis- ja love-metal ym.
Etsi käsiisi The Hauntedin levy "Revolver" ja ihastut tai vihastut ( ;
- yksi ainakin
mutta en kuulu sättikansaan, kuuntelen mieluummin vaikka musiikkia senkin aikaa antaumuksella:)
- yksi ainakin
että olen nainen.
yksi ainakin kirjoitti:
että olen nainen.
En minäkään paljoa näissä chateissä käy, on keskitty tuo mese jolla voi pitää yhteyttä ystäviin ja samalla nauttia hyvästä musasta, kuten esimerkiksi The Haunted, Cradle Of Filth tai vaikka vanhaa Iron Maidenia ( ;
Keep on bangin´yuor head!
- Kuunnellut
Näitä Dream Theater ja Gamma Ray mun mielestä aikas hyviä.Eikä sovi tausta musiikiksi
Olet oikeassa kuomaseni, Vivadia tausta musiikiksi ja metallia syventyneenä on minun filosofiani :D
Gamma R ja Dream T rules!
Omistan jopa Dreamin videon, rumpali on hyvä.
- jpntar
asian vierestä, mutta mistä keksit Bambin...? Minä katsos olen ylpeä lajistani..:)
Bambiman on sellainen joita tiikerinaiset syövät lounaaksi ja ehkäpä joskus myös iltapalaksi , se kyllä taitaa lihottaa jonkun verran ( :
- jpntar
Bambiman kirjoitti:
Bambiman on sellainen joita tiikerinaiset syövät lounaaksi ja ehkäpä joskus myös iltapalaksi , se kyllä taitaa lihottaa jonkun verran ( :
kylläpäs pudotit maan pinnalle:))
- Eirek Olustelija
Jos raskas rock lasketaan, täältä nousee nyrkki ylös!
AC/DC:n ja Van Halenin alkupään tuotanto, Led Zeppelin, Soundgarden yms. Joiltain osin myös Black Sabbath, Dream Theater, Metallica... jopa Stratovariusta on tullut kuunneltua. Samoin muutamia uudempia "lupauksia", ei vaan ole nimet jääneet oikein mieleen. (Se dementia, se dementia ;)
Klassiselta puolelta voin suositella Beethovenin seiskaa kaikille heavy-diggareille... etenkin loppuneljännes jyrää komeesti, tietysti lujaa kuunneltuna :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883