Hankkisinko Suzuki LS 650 Savagen?

Aloitteleva nelikymppinen

Olen harkinnut jo jonkin aikaa hankkia sunnuntaiajeluun kohtuuhintaista custom pyörää. Kokemukset kaksipyöräisistä ovat mopoajoilta ja kevarikaudelta. Joskus on vuokrattu lomamatkalla enduro vaimon kanssa kun on ajeltu pitkin vuoristoteitä.

Kuulisin mielelläni mielipiteitä millainen pyörä 650 Savage on. Arvostan miellyttävää ajettavuutta ja luotettavuutta.

Muita harkinnassa olevia vaihtoehtoja ovat Yamaha XV 750 Virago, Kawasaki VN 750 sekä Honda VT 600 Shadow...

Kiitos jo etukäteen kaikista asiallista vastauksista!

11

3177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savage

      Mielestäni Savage on tosi hyvä pyörä aloittelijalle. Itse ajanut Savagella kolme kesää, eikä huonoa sanottavaa. Mulla ei ole ollu mitään ongelmia Savagen kanssa, todella varmatoiminen pyörä. Suosittelen!

      • ilu

        savage on kooltaan tosi pieni pyörä.
        ja vähä reilut 30 heppaa lähinnä naurettavat.
        on kyllä 750 virago parempi ja myös shadow.


    • Peppe66

      Minä hain Savan tänään ekapyöräkseni!

      Rajun, lähes 200 km:n kokemuksen ;-) pohjalta voin suositella. On ollut tottumattomallekin huisin hyvä käsitellä ja hauska ajaa. Tuulta ohjaavan pleksin ja tappien siirtosarjan avulla isompi mieskin (185 cm) mahtuu ja pystyy ajamaan hyvää matkavauhtia tällä kompaktilla ja kursailemattomalla kaunottarella. Apukuskina siirrosa mukana ollut Dragstar-kuski kehui kovasti peliä!

      Savage- klubikin näyttää varsin hyvähenkiseltä jengiltä... joten etkähän pane toimeksi!

      • HAPI56

        Heips ,mistähän voisin ostaa siirtosarjan ?


    • mie

      Heissan.
      Nais näkökulmaa....olen ajellut jo jokusen kesän savagellani ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ei ole ollut mitään ongelmia ja pitkätkin matkat kaks päällä on mennyt loistavasti. Ite olen pieni kokoinen ja on ollut hyvä käsitellä, mutta esimerkiksi Ruonansuun Jopella oli savage ja hyvin kuulema lennätti myös isompaa miestä. Nyt olen tosin kahden vaiheilla myynkö pois vai pidänkö tallessa kun ensi kesänä en varmaanakaan pysty ajamaan..ikävä tulee niitä ajonautintoja.

    • TheForce

      Elkää hyvät ihmiset sekaantuko mihinkään yksimukiseen klapikoneeseen. Ajatelkaa sitä voimattomuutta ja tärinää. Ihan niinkuin isoisän generaattorin aikaan. Nuo muut luetellut vaihtoehdot lienee jo paljon parempia.

      • jahas

        Menehän lukemaan tuonne http://savageclub.org/ asiaa ja puhetta savageista.Itse oon ostamassa moottoripyörää ja savage se tulee olemaan.Näyttää olevan henki tuossa porukassa tosi hyvä ja auttajia melkein joka kaupungissa ja kyläpaikkoja monia :).Mutta kukin päättää oman merkkinsä ja tyylinsä ajaa,unohtakaa nyt kuitenki prätkämerkkien haukkuminen.Mukavaa ajokesää kaikille,merkistä riippuen :)


      • TheForce
        jahas kirjoitti:

        Menehän lukemaan tuonne http://savageclub.org/ asiaa ja puhetta savageista.Itse oon ostamassa moottoripyörää ja savage se tulee olemaan.Näyttää olevan henki tuossa porukassa tosi hyvä ja auttajia melkein joka kaupungissa ja kyläpaikkoja monia :).Mutta kukin päättää oman merkkinsä ja tyylinsä ajaa,unohtakaa nyt kuitenki prätkämerkkien haukkuminen.Mukavaa ajokesää kaikille,merkistä riippuen :)

        Ei siinä porukkahenki ja hienot nettisivut paljon auta jos pyörä ei kuukauden jälkeen enää innosta. Sillä niin tulee savagen kans käymään, jos sen hankit. Hanki vain joku läyheämpi peli. Usko! Kelejä vaan itsekullekin.


      • Roadrunner
        TheForce kirjoitti:

        Ei siinä porukkahenki ja hienot nettisivut paljon auta jos pyörä ei kuukauden jälkeen enää innosta. Sillä niin tulee savagen kans käymään, jos sen hankit. Hanki vain joku läyheämpi peli. Usko! Kelejä vaan itsekullekin.

        ...ihan oikee yks mukinen klapikone (tai oikeestaan puun katkasu laite) jossa hihna pyörittää sirkkelin terää :) merkiltään Bernard, ja äänet on tosi mahtavat, koko kylä kuulee kun käyntiin laitan! Seuraava hankintani lieneekin sit Savage tai Enfield...


    • tonza

      Itse ostin Savagen viime syksynä. Yksinkertainen ja mukava menopeli. Kovissa vauhdeissa(120 km/h ) vähän voi täristää, mutta kuuluu vissiin Savagen henkeen. Suosittelen.

      • keitere

        ja olen vallan tyytyväinen. Vääntää hyvin, kiihtyy riittävästi. Minulle. Sillä pystyy ottamaan tarvittaessa jopa ylinopeussakot.
        Uskomattoman edullinen pyörä siihen nähden, miten miellyttävä se on käyttää.
        Jos joku haluaa kalliimman, kiihtyvämmän ja kartanovireän pyörän alleen niin pitää ottaa erilainen. Egokin saa sitten lisäpaikkausta jos sellaisen tarvetta on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5524
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2313
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2282
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1034
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      920
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      783
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      763
    Aihe