Kolme vrk kotona miettien mitä sitä kaamosaikana keksii ja nyt sitten uskaltauduin lähteä kiertelemään keuruu kauppoja, ni alko niin ensin palella ja sitten alko yskä ja aivastelu.eipä siinä enää kauan viittiny kierrellä.kävin vielä väinön marketissa ja lähin kotiin ryijyn alle.
Kyllä veätyttää tämä kaamos
18
70
Vastaukset
- Anonyymi
Veätyttää? Mitä on tuo veätyttäminen?
- Anonyymi
tekee mieli vetää kaikkea mahdollista
- Anonyymi
Savon murre toimii tässä tapauksessa seuraavasti:
Hevonen vettää
Ajomies vejättää
Uittopomo vejätättää
Ensokutsetti vejätätyttää. - Anonyymi
Se on murresana.
- Anonyymi
Kirjotikkoha oikeelle palstalle, keuruussa ei ole Väinön marketti nimistä puotia.
- Anonyymi
Oikea palsta ja ei ole enää vaan mega oli ennen väinönmarketti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea palsta ja ei ole enää vaan mega oli ennen väinönmarketti
No ei varmana ollut mikään väinönmarketti, kyllä se mega market oli heti kun se avattiin.
Olin meinaan avajaisissakin.
- Anonyymi
Minua ei veätyttänyt yhtään just yl 2 kk. toverin kanssa tehtiin ensiraivaus 40 v. sitte ite istutettuun koivimehtään. 260 kuutioo käspelissä tehtii 3 m kouvuropsia,mitkä kasasin mehtään sahurin jäljestä ,ollaan 65 v kumpikin ,siinä ei joutanu veättämmään , mut olo on hyvä. Nyt rangan ottoon ,sitäkin on.
- Anonyymi
Sää ootki joku vitun kova ukko olevinaan.rättö vetää sua pataan ja potkii poikki
- Anonyymi
Tulis vain lunta ,laitan viel vanhoillani luistelusukset itellein. Kyl energiaa ja tekemistä riittää. Ei käyp aika pitkäksi ,hyvä ku riittääkään.Ja päälle hyvät yöunet ,ahhh.
- Anonyymi
Sulla on niin ruma akka että kukapa sitä valvoa ja ryypätä viihtii.aina saa hävetä muijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on niin ruma akka että kukapa sitä valvoa ja ryypätä viihtii.aina saa hävetä muijaa
Ruman akan saa pitää ittellänsä. Sitä ei käy kollit mouruamassa, paitsi jos sillä on "maine".
- Anonyymi
No ei ole,kun olen poikamies, kunolis etes "ruma" akka,mut kun ei niin ei. Sie ole nähnyt varmaan jonkun muun akan !? Ainaha sitä jouskus erehtyy ,ei se haittaa.
- Anonyymi
15 yö menossa alkoholin lutraamisen kanssa.
- Anonyymi
Jatka ehdottomasti samaan malliin loppuun asti, asiat selkeytyy varmasti ja ärjestyy ,hyvää JOULUA,
- Anonyymi
Kyllä veätyttää tämä kaamos onneks lauaviin helpottaa.
- Anonyymi
Elä ny perkele sano että oot virossa käyny.mää en kestä tuommoisia juntteja.koko keuruu täynnä tuommosia
- Anonyymi
Ihan mahtavaa, kyl se siitä pikkuhiljaa alkaa sujumaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346