Lehdessä on kaksi Juha Leinosen ristikkoa. Mantan valinta viikonvaihteesi on keskivaikea. Itsenäisyyspäivän jättiristikko on puolestaan lähes kovis ja vei ehkä enemmän aikaa kuin Jari Keräsen ristikko. Leinosen jättiristikossa ainakin sanasto oli vaativampi. Ennestään itselleni ennestään tuntematon kasvikin ristikosta löytyy ja yhden sivistyssanan oikeinkirjoituksen jouduin tarkistamaan.
Mitään ei jäänyt näistä kolmesta epäselväksi, joskin koviksessa muutamat assosiaatiot tuntuivat ohuilta. Enkä ymmärsin ne väärin.
Voin antaa tarvittaessa vinkkejä. Jättiristikon palkintokisaan kannattaa ehdottomasti osallistua!
IS Viikonloppu 5.-6.12.2020
10
226
Vastaukset
- Anonyymi
Taviksen ratkaisusanaa seuraavalle vihjeelle ihmettelen:
VOI JUOMALLAKIN Poistettu kommentti sisälsi ratkaisusanan. Poistetun kommentin mukaisen ratkaisusanan sain. Kyse on vain siitä, että en ymmärrä yhteyttä vihjeeseen.
Olikohan poistettu robotin mukaan liian lyhyt. Kovin lyhyitä kommentteja ei kannata laittaa. Niitä on poistunut ennenkin.
- Anonyymi
Liittyy juominkien jälkeisen olotilan paranteluun. Näin sen itse ymmärsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy juominkien jälkeisen olotilan paranteluun. Näin sen itse ymmärsin.
Kuka on tuo valokuvan mies koviksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on tuo valokuvan mies koviksessa.
Tapio
Pääkuvansta oikealle lähtevä pääkuvalause liittyy siihen, mitä hänellä vaikuttaisi olevan yllään. Siitä on vedetty nykyhetkeen liittyvä vitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapio
Pääkuvansta oikealle lähtevä pääkuvalause liittyy siihen, mitä hänellä vaikuttaisi olevan yllään. Siitä on vedetty nykyhetkeen liittyvä vitsi.Tarkemmin ilmaistuna viitataan vitsikkäästi koronavirukseen liittyvään asiaan - koronavitsit kyllä ei tässä hetkessä minua naurata.
- Anonyymi
Jättiristikon ulkoasu on hyvin erilainen kuin Juha Leinosella yleensä.
- Anonyymi
Pääpalstan mukaan se onkin Kimmo Sillankorvan "käsialaa". Siis eihän tässä tai Leinosessa mitään oman käden jälkeä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääpalstan mukaan se onkin Kimmo Sillankorvan "käsialaa". Siis eihän tässä tai Leinosessa mitään oman käden jälkeä ole.
Nyt on 2023, mutta tämä lanka koskee vuoden 2020 ristikkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983