Hei,
Olen puolisoni kanssa puhunut paljon lasten hankkimisesta ja lopulta eroamisesta. Puolisoni on jo lapsensa hankkinut toisen kanssa, mutta minä en ole vielä tullut äidiksi, sillä hänen kanssaan ei yksinkertaisesti voi lasta saada. Olen päättänyt olla rohkea ja erota tästä liitosta hankkiakseni perheen mahdollisesti jonkun toisen kanssa. Joko parisuhteesta tai kumppanuusvanhemmuudella. Olen vielä suht nuori ja aikaa olisi. Tällä mennään.
Yritän hankkia perheen
1
113
Vastaukset
Tuo kumppanuusvanhemmuus ei välttämättä ole ihan niin hieno juttu lapsen kannalta kuin voisi äkkiseltään joku ajatella.
Jos nyt oman mielipiteen sanon, niin lapselle on varmasti parempi elää yhden vanhemman kanssa vakituisesti kuin pompoteltava paikasta toiseen.
Voisin periaatteessa auttaa lapsenteossa, jos päädyt yksin hankkimaan lapsia ja jutut natsaa. Eikös sen uuden miehen ehdi katsella joskus myöhemminkin. Ei naisille yleensä ole ongelma saada miestä, vaikka olis lapsia ennestään.
Tietenkin lapsen kannalta aina paras se perinteinen kahden vanhemman perhemalli, mutta sellaista en voi tarjota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028