Moin liittymä näyttää halvalta äkkiseltään. Monta kertaa olen aikonut vaihtaa siihen.
Sitten kun ajankohta on ollut vaihtoon sopiva ja olen tarkastellut Moin etuja ja haittoja olenkin huomannut, että heidän liittymänsä hinta on taas noussut 3 eurolla edellisestä.
Näinkö se heillä menee että korottavat hintaa pari- kolme kertaa vuodessa?
Onko järkee vai ei?
Moin liittymä
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä korotus. Nyt on suurempi dataraja/kk mutta edelleen halpa käyttää.
- Anonyymi
Otin kokeeksi Elisa/Saunalahti latausliittymä 50M, kakkosvarakapulaani. Se on hyvin toimiva ja varsin edullinen. Jos ei textaa, eikä soita (vastata voi) eikä käytä dataa, niin vain 5 eur/vuosi. Jos käyttää dataa niin kuluu 0,66 eur/vrk niiltä vuorokausilta kun käyttää. Jos käyttää joka päivä dataa niin sitten noin 20 eur/kk, mutta ei ole datarajoitusta.
- Anonyymi
Unohdin mainita että tuo latausliitymä ei koe äkkikuolemaa. Prepaid:it, kuolee välittömästi jos latausmaksu on sekuntinkin verran myöhässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin mainita että tuo latausliitymä ei koe äkkikuolemaa. Prepaid:it, kuolee välittömästi jos latausmaksu on sekuntinkin verran myöhässä.
Ja senkin unohdin sanoa että jos ottaa tuon Elisa/Saunalahti latausliittymän niin sieltä altkaa tulemaan spammia ihan urakalla, email, sms, sekä soittoja. Niistä mahdollisesti pääsee eroon menemällä "oma elisa" -palveluun ja siellä "omat tiedot" > "viestintä" jossa kaikki kiellot päälle. En tiedä varmasti auttaako tuo koska olen jo luonut spammifiltterin email:iin ja numerot joista häirintäsoittoja/textareita on tullut ovat blokattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142612
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822207