Itsenäisyyspäivä 6-12-20

Anonyymi

Olipa kiva itsenäisyyspäivä ilman militaristista möyhäämistä ja sen iänikuisen leffankin sijasta sai toiselta kanavalta jännittää hiihtourheilua parhaasta päästään. Iloisempi ilme ja mieli tuli tästä.

2

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan tanssit ripaskaa sen kunniaksi? Militaria on yleensä vahvasti läsnä kun itsenäisyyttä puolustetaan tahi itsenäistä valtiota perustetaan.

• Anonyymi

Militantti-itsenäisyys on heikkoa tekoa joka on johtanut suomalaiset historian saatossa likipi-
        täin aina surumarssille kohti isänmaahan kaivettua monttua. Isänmaallinen ajatus, 1800-lu-
        vulla fennomaanien toimesta herätetty taas on elivoimainen. Pyssypelillä ei Suomi pärjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      173
      2797
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      6
      1847
    3. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      273
      1565
    4. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      31
      1406
    5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1134
    6. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      70
      1122
    7. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      17
      1112
    8. 326
      1026
    9. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      80
      897
    10. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      41
      867
    Aihe