Mitä sanot

Anonyymi

Naiselle joka ei ole vielä ollut toisen naisen kanssa?

21

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaa, täällä yksi sellainen. Vastatkaa joku.

    • Anonyymi

      Niin kuin kenelle naiselle pitäisi sanoa ja mitä?

      Meinaatko et naiselle kuka on ihastunut suhun ja hän ei ole ennen ollut naisen kanssa?

      • Anonyymi

        Ei 😁kyllä Mä tietäisin mitä sellaisessa tilanteessa sanattomasti sanotaan😉.

        Tällaiselle naiselle jolla ei ole kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 😁kyllä Mä tietäisin mitä sellaisessa tilanteessa sanattomasti sanotaan😉.

        Tällaiselle naiselle jolla ei ole kokemusta?

        Näytän sulle taivaan😋🥰


    • Anonyymi

      Sanoisin että kerta se on ensimmäinenkin.

      • Anonyymi

        Muttei ehkä viimeinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttei ehkä viimeinen..

        Sul on ollu muuta tekemistä

        Parempi myöhään . .


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi siitä pitäisi sanoa mitään.

      • Anonyymi

        Nooo... lähinnä ajattelin, että täällä palstalla olevat. Onko jotain mitä olis hyvä tietää tai ymmärtää naisten välisestä läheisyydestä?


    • Anonyymi

      Jos toinen on sinuun ihastunut, kokemattomuutesi tuskin on este tai turnoff. Olethan kuitenkin rohkean aktiivinen, ettei kaikki lähestyminen jää toisen varaan. Jos olet kiinnostunut, yritä näyttää se. Juttu voi jäädä jumittamaan myös kaveripohjalle, jos toinen ei ole varma mitä haluat. Sinun ei tarvitse tietää kaikesta kaikkea tai puoliakaan. Hyvä pohja, tutustuminen/ystävyys vie eteenpäin usein kuin itsestään. Itsevarmuus on kaunista, kuten myös toisen huomioiminen, pieni flirtti ja kosketukset. Jossain vaiheessa myös suu on saatava avatuksi, varsinkin jos ei ole yhteistä ymmärrystä siitä, mitä toiselta halutaan.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta! Juu ei mun kanssa ole sitä vaaraa etten, näyttäisi/ puhuis/ koskettelisi yms. Ennemminkin pitää varmaan osata vähän toppuutella itseä aluksi. 😅


      • Anonyymi

        Kokoajan kuulee itsevarmuus on sitä ja tätä.
        Noh, turha sitten yrittää mitään kun ei sitä itsevarmuutta ole yrityksistä huolimatta.
        Ja jos ei oo itsevarmuutta niin sehän tuntuu olevan totaalinen turn off.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoajan kuulee itsevarmuus on sitä ja tätä.
        Noh, turha sitten yrittää mitään kun ei sitä itsevarmuutta ole yrityksistä huolimatta.
        Ja jos ei oo itsevarmuutta niin sehän tuntuu olevan totaalinen turn off.

        Hei älä huoli, me naiset ollaan niin erilaisia. Mä nyt olen muutenkin aika ulospäinsuuntautunut hölösuu ja sosiaalisesti rohkea.

        Mua ei yhtään haittais olla se joka aluksi vie juttua eteenpäin, kunhan saan edes jotain pientä vastakaikua. Ujosteli on söpöä ja kiinnostavaa, se myös tarttuu ja luo kivaa jännitettä. Ei kaikkien tarvii olla heti lämpimiä ja auki, eihän sellaisessa ole mitään kiinnostavaa, jos homma on kerrasta selvä.

        Sellaista itsevarmuutta kuitenkin suhteessa toiselta tarvitsen, että jos ollaan vaikka seurusteltu jo tovi ja toinen kierii vieläkin kelpaamattomuuden tunteissa, niin sellaista en jaksais pidemmän päälle aina tsempata ja kannatella. Kävis raskaaksi, jos olen näyttänyt selvästi kiinnostuksen ja innon toista kohtaan ja se toinen siitä huolimatta tarvitsisi jatkuvaa vakuuttelua, että kelpaa mulle.

        Mun tekstistä tulee sellainen kuva, että olen super itsevarma, mutta en ole. Tykkään itsestäni, pakeista itseluottamus saanut pientä kolhua😅, mutta uskon kyllä siihen jos joku sanoo, että tykkää tai olen nätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoajan kuulee itsevarmuus on sitä ja tätä.
        Noh, turha sitten yrittää mitään kun ei sitä itsevarmuutta ole yrityksistä huolimatta.
        Ja jos ei oo itsevarmuutta niin sehän tuntuu olevan totaalinen turn off.

        Noh se ehkä riippuu, keneltä kysytään. Ujous ja tietynlainen varovaisuus ovat ehkä suloisia piirteitä, mutta kyllä minua turhauttaa jos vastavuoroisuutta ei ole. Suoraansanottuna! Enkä tarkoita todellakaan sitä, että odotan toiselta heti fyysisesti rohkeaa lähestymistä tai että toinen olettaisi osaavansa kaiken... sellainen terve luotto itseen riittää, hyvä mieli ja tasapuolinen huomiointi. Kaikille varmasti löytyy vastaparinsa, tai niin minä uskon ja toivon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh se ehkä riippuu, keneltä kysytään. Ujous ja tietynlainen varovaisuus ovat ehkä suloisia piirteitä, mutta kyllä minua turhauttaa jos vastavuoroisuutta ei ole. Suoraansanottuna! Enkä tarkoita todellakaan sitä, että odotan toiselta heti fyysisesti rohkeaa lähestymistä tai että toinen olettaisi osaavansa kaiken... sellainen terve luotto itseen riittää, hyvä mieli ja tasapuolinen huomiointi. Kaikille varmasti löytyy vastaparinsa, tai niin minä uskon ja toivon :)

        Muhun taas vähän jopa vetoaa, jos toinen on hieman vaikea 😅, on kai joku pieni saalistusvietti mulla😂. Samanlaiset kuin itse olen ei niin kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhun taas vähän jopa vetoaa, jos toinen on hieman vaikea 😅, on kai joku pieni saalistusvietti mulla😂. Samanlaiset kuin itse olen ei niin kiinnosta.

        Joo täysin sama.
        En kestäis mitenkään olla itseni kaltaisen kanssa, siis liian samanlaisen kanssa. Vastakohta vetää puoleensa. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei älä huoli, me naiset ollaan niin erilaisia. Mä nyt olen muutenkin aika ulospäinsuuntautunut hölösuu ja sosiaalisesti rohkea.

        Mua ei yhtään haittais olla se joka aluksi vie juttua eteenpäin, kunhan saan edes jotain pientä vastakaikua. Ujosteli on söpöä ja kiinnostavaa, se myös tarttuu ja luo kivaa jännitettä. Ei kaikkien tarvii olla heti lämpimiä ja auki, eihän sellaisessa ole mitään kiinnostavaa, jos homma on kerrasta selvä.

        Sellaista itsevarmuutta kuitenkin suhteessa toiselta tarvitsen, että jos ollaan vaikka seurusteltu jo tovi ja toinen kierii vieläkin kelpaamattomuuden tunteissa, niin sellaista en jaksais pidemmän päälle aina tsempata ja kannatella. Kävis raskaaksi, jos olen näyttänyt selvästi kiinnostuksen ja innon toista kohtaan ja se toinen siitä huolimatta tarvitsisi jatkuvaa vakuuttelua, että kelpaa mulle.

        Mun tekstistä tulee sellainen kuva, että olen super itsevarma, mutta en ole. Tykkään itsestäni, pakeista itseluottamus saanut pientä kolhua😅, mutta uskon kyllä siihen jos joku sanoo, että tykkää tai olen nätti.

        ...Jatkan vielä, olen sellaisessa ammatissa, jossa kuuluu olla esillä ja kymmenien ihmisten kanssa päivittäin tekemisissä. Siviilielämän puolella olisi, olisi kiva ujostella yhdessä ☺️☺️


    • Hei!

      • Anonyymi

        No se on hyvin sanottu. Hei 👋


    • Anonyymi

      Mä oon 23 enkä oo koskaan ollut naisen kanssa, vaikka oon haaveillu siitä yli 10 vuotta! Oon kasvanu todella konservatiivisessa uskovaisessa perheessä, joten en oo uskaltanut tehdä mitään. Mut nyt ku en oo enää henkisellä tasolla niin sidoksissa lapsuudenperheeseeen, nii olis ihanaa vihdoin kokeilla :) oonkohan liian vanha aloittamaan tälläset jutut ja pidetäänköhän mua outona...

      • Anonyymi

        Et ole liian vanha. Olen yli 50 ja vasta pari vuotta haaveillut suhteesta naisen kanssa, enkä pidä itseäni liian vanhana ryhtyäkseni tuumasta toimeen, kun oikea ihminen tulee vastaan.
        Eli et ole liian vanha, etkä poikkeuksellusen vanhakaan. Älä edes mieti koko asiaa. Toki voit sitten aikanaan sanoa kumppanillesi, että olet kokematon, mutta vain jos sen sanominen rauhoittaa sinua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe