Millaisia hopotussopimuksia olette saaneet ?

Anonyymi

Tämmöinen tuli yllättäen eteen. Millaisia sopimuksia olette saaneet ja millaisille ansioille olette päässeet ? Kuinka postauksianne keskustelupalstoille seurataan ja kuinka niiden laatua tarkkaillaan ?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikaisemmin tein tämmöistä pienimuotoisesti veljeni yritykselle ilman varsinaista sopimusta. Kopioin kirjoitukseni ja lähetin ne hänelle vähän niin kuin uteliaisuuttani, jos vaikka jotain palautetta kuulisi ja itse asiassa kuultiinkin. Rahallista korvausta en saanut.

      Meille jäi käsitys, että tuo toimi hyvin. Yritys sai nopeasti paikallista tunnettuvuutta. Työläintö oli keksiä nimimerkkejä ja muistaa mitä oli milläkin kirjoitellut. Siinä auttoi juuri tuo kirjoitusten kopiointi.

    • Anonyymi

      Minulle tuli n. 15 vuotta Aku Ankka-lehti. Siinähän seikkailee välillä Hessu Hopo. Yleensä Mikki Hiiren kanssa.
      Ansioita en kyllä tästä tilaussopimuksesta saanut, mutta muuten olin tyytyväinen.
      Viimeiseen kysymykseen en osaa vastata, enkä ymmärrä miten se liittyy Hessuun.

    • Anonyymi

      Ihan ok osa-aikatyöksi. Tulot on 0-800e/kk ja aikaa kuluu yhteensä noin 0-80h/kk.
      Työläintä on kirjoittaa mustamaalauksia yrittäjistä ja yrityksistä. Copypastella ja pienellä muokkailulla saa ihmeitä aikaan ja ketjujen avaukset näyttävät eri kirjoittajan tekemiltä.

      • Anonyymi

        Onko sinulla tavoitteena mustamaalta kilpailijoita vai edistää markkinoitavaa liiketoimintaa ? Noin normaalistihan sitä negatiivista palautetta tulee helposti pienimmästäkin virheestä vaikka se itse varsinainen homma olisikin ok, jos jokin ei ns. miellyttänyt. Positiivista taas tulee vain ani harvoin eli kun kaikki menee niin kuin pitääkin ei kuulu yhtään mitään.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Täysi kuukausi takana. Vielä on vähän vaikea sanoa, mitä ansiotaso tässä tulee olemaan. Joka tapauksessa tuskin kovin korkea ellei sitten tule jotain ihan käänteentekevää palautetta ja myynnin kasvua. Toistaiseksi ei ole kuulunut mitään varsinaisilta myyjiltä eikä minulle millään jakoavaimella sopimuksen perusteella mitään ihmeempää tule vaikka tämä onnistuisikin.

    • Anonyymi

      Tulkaa töihin Pasastariin. Pasastar on paras!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe