Moro meikän pituus on vaa joku 165cm ja oon 15v murrosikä alko joskus varmaa 11v kasvankohan enää pituutta ja ei vissii tulevaisuudes kukaa nainen huoli näin lyhyttä :(
Pituus 165cm 15v poika
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset ei ole mitään palkintoja mitä kuuluu saada tai voittaa. Lähtökohtaisesti tuo asenne on niin ongelmallinen, että se loukkaa kaikkia ihmisiä; sinua, naisia ja on huono esimerkki miehille.
Naiselle ja monille muillekaan ei kelpaa valittajat jotka ei huolehdi itsestään ja kitisee jostain tuollaisista pikkuasioista. Pituudella ei ole mitään väliä näissä asioissa vaan elämän asenteella ja kuinka tuot itseäsi ilmi. Keskity asioihin joihin pystyt itsessäsi terveellisesti vaikuttamaan.
Jos sinun tavoite on vain saada nainen niin silloin sinussa ei ole ihmisenä sisältöä mistä naiset kiinnostuisi.
Rakenna ensin itsesi kunnolla terveksi ja itsevarmaksi ihmiseksi, joka huolehtii itsestään ja ympäristöstään. Ole tekemisissä ihmisten kanssa monipuolisesti ja kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja kunnioitat heitä.
Jostain pituudesta ja naisen saamisesta valittaminen on niitä jotka johtaa sinut Ätmi polulle ja sieltä on vaikea koskaan päästä pois. Opettele nyt etsimään itsellesi sopivia sisäisiä ja syviä arvoja sekä asioita maailmasta, eikä vain pintapuolista roskaa.
Tiedän, että on tujua tekstiä, mutta tällaiset asiat jätetään usein kertomatta selkeästi ja sitten nuorena keskitytään haitallisiin tavoitteisiin, kun maailma vaikuttaa niin pinnalliselta.- Anonyymi
Kiitos t. Aloittaja
- Anonyymi
nyt tuli kyllä ihan liian vakavaa ja kovaa tekstiä nuorelle miehen alulle....
..älä vaan ota tota ohjetta liian vakavasti !
Kyllä sä kelpaat ihan sellaisena kuin vaan olet, kunhan ett muutu liian teennäiseksi ja tottele liian vakavasti vakavia ohjeita... siis kyllä sä kasvat pituutta ja ihan muuutenkin ! :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt tuli kyllä ihan liian vakavaa ja kovaa tekstiä nuorelle miehen alulle....
..älä vaan ota tota ohjetta liian vakavasti !
Kyllä sä kelpaat ihan sellaisena kuin vaan olet, kunhan ett muutu liian teennäiseksi ja tottele liian vakavasti vakavia ohjeita... siis kyllä sä kasvat pituutta ja ihan muuutenkin ! :)Tottakai aloittaa omista kiinnostuksista ja sitten kokeilee tutustua johonkin uuteen jos sekin kiinnostaisi. Jos pelkästään jää kiinni vain pieneen maailmaan pyörimään niin silloin jää paljon asioita huomaamatta ja kokeilematta. Sekä ei tutustu uusiin ihmisiin.
Ihminen helposti jää vain liian turvalliselle alueelle ja sitten vahvistuu se epävarma kierre, että olenko riittävä, miksi en osaa, jne.. Hyvä nuorena aloittaa tutustuminen eri asioihin, kunhan muistaa tehdä sen turvallisesti. On niin paljon vaikeampaa irtautua tutusta ja turvallisesta, sekä omista mahdollisesti synkeistä ja pinnallisista ajatuksista maailman suhteen, mitä kauemmin pyörii pienen tilan sisällä.
Ei tarvitse mikään ekstrovertti olla, mutta säännöllisesti on hyvä yrittää tutustua johonkin uuteen aiheeseen, harrastukseen tai ihmiseen. Avoimella mielellä. Sitten vaikka ei olisikaan oma juttu niin on ainakin elämänkokemuksia ja ehkä uusia tuttavuuksia. Sosiaalisista taidoista puhumattakaan, niihin kun opetetaan ja kannustetaan turhankin huonosti nuorena. Mutta erilaisten sosiaalisten hetkien kautta oppii muista ihmisistä ja itsestään paljon asioita. Pettymyksiäkin varmasti ntulee vastaan, mutta hyvä, että niitäkin oppii käsittelemään - se vain kuuluu ihmissuhteisiin, niin kuin ne positiivisetkin jutut.
- Anonyymi
Sanotaan, että miehet voi kasvaa armeijassakin vielä. Ei siis huolta, vaikka kasvu hidastuukin.
- Anonyymi
Pituudella ei mitään väliä ole, mutta jos itse olen miestä pidempi niin ei hyvä. (Siis minä en itse tykkää siitä että olen miestä pidempi, mutta jos itse olen vaikka 160 ja mies 165 niin ei haittaa.)
Ja olen siis 14v tyttö ja 163cm pitkä. - Anonyymi
Mä huolin <3 Oon sun ikäinen ja tykkään just about sun pitusista pojista. Ootte hyvännäköisiä mun mielestä. Mua vaan pelottaa että oon liian pitkä pojille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778