Pituus 165cm 15v poika

Anonyymi

Moro meikän pituus on vaa joku 165cm ja oon 15v murrosikä alko joskus varmaa 11v kasvankohan enää pituutta ja ei vissii tulevaisuudes kukaa nainen huoli näin lyhyttä :(

7

137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset ei ole mitään palkintoja mitä kuuluu saada tai voittaa. Lähtökohtaisesti tuo asenne on niin ongelmallinen, että se loukkaa kaikkia ihmisiä; sinua, naisia ja on huono esimerkki miehille.

      Naiselle ja monille muillekaan ei kelpaa valittajat jotka ei huolehdi itsestään ja kitisee jostain tuollaisista pikkuasioista. Pituudella ei ole mitään väliä näissä asioissa vaan elämän asenteella ja kuinka tuot itseäsi ilmi. Keskity asioihin joihin pystyt itsessäsi terveellisesti vaikuttamaan.

      Jos sinun tavoite on vain saada nainen niin silloin sinussa ei ole ihmisenä sisältöä mistä naiset kiinnostuisi.
      Rakenna ensin itsesi kunnolla terveksi ja itsevarmaksi ihmiseksi, joka huolehtii itsestään ja ympäristöstään. Ole tekemisissä ihmisten kanssa monipuolisesti ja kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja kunnioitat heitä.

      Jostain pituudesta ja naisen saamisesta valittaminen on niitä jotka johtaa sinut Ätmi polulle ja sieltä on vaikea koskaan päästä pois. Opettele nyt etsimään itsellesi sopivia sisäisiä ja syviä arvoja sekä asioita maailmasta, eikä vain pintapuolista roskaa.

      Tiedän, että on tujua tekstiä, mutta tällaiset asiat jätetään usein kertomatta selkeästi ja sitten nuorena keskitytään haitallisiin tavoitteisiin, kun maailma vaikuttaa niin pinnalliselta.

      • Anonyymi

        Kiitos t. Aloittaja


      • Anonyymi

        nyt tuli kyllä ihan liian vakavaa ja kovaa tekstiä nuorelle miehen alulle....
        ..älä vaan ota tota ohjetta liian vakavasti !

        Kyllä sä kelpaat ihan sellaisena kuin vaan olet, kunhan ett muutu liian teennäiseksi ja tottele liian vakavasti vakavia ohjeita... siis kyllä sä kasvat pituutta ja ihan muuutenkin ! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt tuli kyllä ihan liian vakavaa ja kovaa tekstiä nuorelle miehen alulle....
        ..älä vaan ota tota ohjetta liian vakavasti !

        Kyllä sä kelpaat ihan sellaisena kuin vaan olet, kunhan ett muutu liian teennäiseksi ja tottele liian vakavasti vakavia ohjeita... siis kyllä sä kasvat pituutta ja ihan muuutenkin ! :)

        Tottakai aloittaa omista kiinnostuksista ja sitten kokeilee tutustua johonkin uuteen jos sekin kiinnostaisi. Jos pelkästään jää kiinni vain pieneen maailmaan pyörimään niin silloin jää paljon asioita huomaamatta ja kokeilematta. Sekä ei tutustu uusiin ihmisiin.
        Ihminen helposti jää vain liian turvalliselle alueelle ja sitten vahvistuu se epävarma kierre, että olenko riittävä, miksi en osaa, jne.. Hyvä nuorena aloittaa tutustuminen eri asioihin, kunhan muistaa tehdä sen turvallisesti. On niin paljon vaikeampaa irtautua tutusta ja turvallisesta, sekä omista mahdollisesti synkeistä ja pinnallisista ajatuksista maailman suhteen, mitä kauemmin pyörii pienen tilan sisällä.

        Ei tarvitse mikään ekstrovertti olla, mutta säännöllisesti on hyvä yrittää tutustua johonkin uuteen aiheeseen, harrastukseen tai ihmiseen. Avoimella mielellä. Sitten vaikka ei olisikaan oma juttu niin on ainakin elämänkokemuksia ja ehkä uusia tuttavuuksia. Sosiaalisista taidoista puhumattakaan, niihin kun opetetaan ja kannustetaan turhankin huonosti nuorena. Mutta erilaisten sosiaalisten hetkien kautta oppii muista ihmisistä ja itsestään paljon asioita. Pettymyksiäkin varmasti ntulee vastaan, mutta hyvä, että niitäkin oppii käsittelemään - se vain kuuluu ihmissuhteisiin, niin kuin ne positiivisetkin jutut.


    • Anonyymi

      Sanotaan, että miehet voi kasvaa armeijassakin vielä. Ei siis huolta, vaikka kasvu hidastuukin.

    • Anonyymi

      Pituudella ei mitään väliä ole, mutta jos itse olen miestä pidempi niin ei hyvä. (Siis minä en itse tykkää siitä että olen miestä pidempi, mutta jos itse olen vaikka 160 ja mies 165 niin ei haittaa.)

      Ja olen siis 14v tyttö ja 163cm pitkä.

    • Anonyymi

      Mä huolin <3 Oon sun ikäinen ja tykkään just about sun pitusista pojista. Ootte hyvännäköisiä mun mielestä. Mua vaan pelottaa että oon liian pitkä pojille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4696
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3374
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3182
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3027
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2955
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2806
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2478
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2266
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      52
      2245
    Aihe