Henri Holappa Oulussa kateissa

Anonyymi

Kännykkä ja tupakkavehkeet löytyneet maasta, käynyt soittamassa vanhainkodin ovikelloa, mutta ei avattu. 32v vasta, mutta onkohan jotain sairautta ettei pystyisi huolehtimaan itsestään, eksyykö helposti tai jotain sellaista.

Ei ilmeisesti halua pyytää apuakaan helposti. Toivottavasti löytävät ajoissa, tuntuu olevan ainakin tehokkaat etsinnät käynnissä. Montaa yötä ei kylmässä selviä ellei pääse lämpimään ja saa ruokaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f2198653-7e24-41ed-846b-52ea9ff841c2

1

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, joku katsoi sitten tarpeelliseksi poistattaa linkin minfoon, missä ilmeisesti äitinsä kertoo facebookissa pojan poistuneen psykiatrisesta sairaalasta ja on parempi kuva. Kun henki kyseessä, niin turha salailla, voi olla vaikka lääkityksen takia sekava tai tarvitsee lääkitystä. Eksyksissä vaikuttaa olevan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      86
      8089
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6188
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6168
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4681
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3214
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3206
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      42
      2753
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2695
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      41
      2635
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      53
      2313
    Aihe