Kertoisiko joku siellä töissä olevana tai olleena millainen paikka olla töissä?
Rusta työnantajana
4
7662
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin haluaisin kuulla kokemuksia!
Jos esim työsopimuksessa 20 tuntia, niin onko se aina sen 20 vai onkohan mahdollista tehdä enemmän? - Anonyymi
Raision Rustaa en suosittele työpaikkana kenellekkään. Asiakaspalvelualalta jo noin meilkein 15 työkokemus ja missään aikaisemmassa työpaikassa ei ole ollut ikinä näin huono työilmariipi, vaikka johtoryhmä selitti minulle aivan päivänvastaista työhaastattelun yhteydessa. Järkyttävää työpaikka kiusaamista, seläntakana paskan puhumista ja työtekijäiden työmotivaatio täysin olematon. Uusia työtekijöitä ei oteta millään tasolla mukaan porukkaan saati sitten kouluteta, koska henkilökunta viettää mieluiten aikaa taukotilassa jauhamassa paskaa muista työntekijöista. En yhtään ihmettele, että vaihtuvuus varsinkin tässä kyseisessä myymälässä hyvin suurta. Toivon kaupan-alan ihmisten etsimään töitä ihan mistä tahansa muualta, kuin tästä kyseisestä firmasta. Palkkaus myös sen verran huono, että suosittelen todellakin välttämään kyseista firmaa!
- Anonyymi
Tällaista itkua kuulee yleensä potkut saaneilta henkilöiltä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista itkua kuulee yleensä potkut saaneilta henkilöiltä :)
Ei muuten kuule.. Itselläni ei ole Rustasta kokemusta, mutta K-market/Sale kaupoista on.. ei perehdytystä, kiire ettei aina tauolle ehdi ollenkaan, multitaskaamista ja fyysisesti raskasta varsinkin aamuvuoroissa, toksinen työilmapiiri. Pakko silti jaksaa, että joku työ on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003