Kertoisiko joku siellä töissä olevana tai olleena millainen paikka olla töissä?
Rusta työnantajana
3
7182
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin haluaisin kuulla kokemuksia!
Jos esim työsopimuksessa 20 tuntia, niin onko se aina sen 20 vai onkohan mahdollista tehdä enemmän? - Anonyymi
Raision Rustaa en suosittele työpaikkana kenellekkään. Asiakaspalvelualalta jo noin meilkein 15 työkokemus ja missään aikaisemmassa työpaikassa ei ole ollut ikinä näin huono työilmariipi, vaikka johtoryhmä selitti minulle aivan päivänvastaista työhaastattelun yhteydessa. Järkyttävää työpaikka kiusaamista, seläntakana paskan puhumista ja työtekijäiden työmotivaatio täysin olematon. Uusia työtekijöitä ei oteta millään tasolla mukaan porukkaan saati sitten kouluteta, koska henkilökunta viettää mieluiten aikaa taukotilassa jauhamassa paskaa muista työntekijöista. En yhtään ihmettele, että vaihtuvuus varsinkin tässä kyseisessä myymälässä hyvin suurta. Toivon kaupan-alan ihmisten etsimään töitä ihan mistä tahansa muualta, kuin tästä kyseisestä firmasta. Palkkaus myös sen verran huono, että suosittelen todellakin välttämään kyseista firmaa!
- Anonyymi
Tällaista itkua kuulee yleensä potkut saaneilta henkilöiltä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708