Tulevat 2022 ! Häh, mitäs sanotte
SOTTE ja Aluevaalit
9
421
Vastaukset
- Anonyymi
Sosiaali turvalissuus ja terveys .Kaikki maaliin samalla ! Kyll nyt pärjätään
- Anonyymi
Kaikki ne kunnat nyt pelastuu! Vastuu on siirtyy suuremmille harteille. Ja maksut
- Anonyymi
Onko kenellekään tullut mieleen, että koska SOTEn palkat nykyään maksaa valtio, myös näiden ihmisten eläkkeet maksaa valtio. Ennen ihmisistä maksettiin KEVALLE normaalit työeläkemaksut. Valtio ei maksa minnekään mitään palkoista etukäteen vaan kaikki eläkkeet maksetaan vuosittain talousarvion kautta. Siinä sitä sittenkin vasta eläkepommi onkin muhimassa. Nykyisiä työeläkeläisiä syyllistetään, vaikka valtio ei heidän eläkkeitään maksa., maksut on kerätty työnantajilta ja vakuutetuilta itseltään palkoista eläkevakuutusyhtiöille.
- Anonyymi
Ketähän on näis vaaleis ehdokkaina ???? huhheijaa.
- Anonyymi
Edelleenkin sitä mieltä, että äärikepulaisten suojelupyhimys on Aimo Tukiainen.
- Anonyymi
Liittymisen tukea kunnille haetaan.. Josko sillä pärjeäis ?
- Anonyymi
3-5 vuotta sama tilanne eessä .Vitjuttelua ja ajan pelluuta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-5 vuotta sama tilanne eessä .Vitjuttelua ja ajan pelluuta .
Nitkuttelua sanois jotta
- Anonyymi
Sote tulee. Ja Sote menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090