Tulevat 2022 ! Häh, mitäs sanotte
SOTTE ja Aluevaalit
9
380
Vastaukset
- Anonyymi
Sosiaali turvalissuus ja terveys .Kaikki maaliin samalla ! Kyll nyt pärjätään
- Anonyymi
Kaikki ne kunnat nyt pelastuu! Vastuu on siirtyy suuremmille harteille. Ja maksut
- Anonyymi
Onko kenellekään tullut mieleen, että koska SOTEn palkat nykyään maksaa valtio, myös näiden ihmisten eläkkeet maksaa valtio. Ennen ihmisistä maksettiin KEVALLE normaalit työeläkemaksut. Valtio ei maksa minnekään mitään palkoista etukäteen vaan kaikki eläkkeet maksetaan vuosittain talousarvion kautta. Siinä sitä sittenkin vasta eläkepommi onkin muhimassa. Nykyisiä työeläkeläisiä syyllistetään, vaikka valtio ei heidän eläkkeitään maksa., maksut on kerätty työnantajilta ja vakuutetuilta itseltään palkoista eläkevakuutusyhtiöille.
- Anonyymi
Ketähän on näis vaaleis ehdokkaina ???? huhheijaa.
- Anonyymi
Edelleenkin sitä mieltä, että äärikepulaisten suojelupyhimys on Aimo Tukiainen.
- Anonyymi
Liittymisen tukea kunnille haetaan.. Josko sillä pärjeäis ?
- Anonyymi
3-5 vuotta sama tilanne eessä .Vitjuttelua ja ajan pelluuta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-5 vuotta sama tilanne eessä .Vitjuttelua ja ajan pelluuta .
Nitkuttelua sanois jotta
- Anonyymi
Sote tulee. Ja Sote menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762