Bottas ei jatka Mersulla.

Anonyymi

Bottas ajaa vielä 2021 kauden.
Jatkaa Mersulla vain jos voittaa mestaruuden.
Jos HAM lopettaa 8.F1-mestaruuden jälkeen ehkä Bottas voisi vielä jatkaa Mersulla.

23

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Russel ajaa mersulla 2022 se on varmaa jo nyt.

      • Anonyymi

        Ai Russell on tehnyt sopimuksen jo mersun kanssa ennakkoon, no jopas sattui. Vaikka Toto on hänen managerinsa se ei tee sopimuksia ennakkoon. F1:ssä nuo kuviot voi muuttua jos joku on varma niin se on epävarma. Russell voi ajaa vaikka Ferrarilla 2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Russell on tehnyt sopimuksen jo mersun kanssa ennakkoon, no jopas sattui. Vaikka Toto on hänen managerinsa se ei tee sopimuksia ennakkoon. F1:ssä nuo kuviot voi muuttua jos joku on varma niin se on epävarma. Russell voi ajaa vaikka Ferrarilla 2022.

        F1 on maailma, jossa mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Sopimus on voitu tehdä jopa vuosi ennen siirtymistä, tätäkin on nähty. Olet niin hyvä kuljettaja kuin edellinen kisa näyttää.


    • Anonyymi

      pottas ajaa v 2022 korkeintaan Williamsilla.

      • Anonyymi

        Bottas tekee ensikauden jälkeen monivuotisen jatkosopimuksen Mercedes-tallin kanssa.


      • Anonyymi

        Bottas tarvitsee mestaruuden mersulla jatkamiseen.


      • Anonyymi

        Siihen tarvitaan 10 miljoonaa $ sponsorirahaa.


    • Anonyymi

      Taitaa olla jo viiden vuoden sopimus mutta ette tiedä sitä. Ei ole julkaistu vielä kun ei voi julkaista ennen vuoden vaihtumista.

      • Anonyymi

        Jaa mutta Bottaksella on sopimus kaudesta 2021 jatkosta ei sitten tiedä riippuu todellakin miten kausi sitten menee. Mestaruus on melkein pakko saada jos mielii mersulla ajaa.


    • Anonyymi

      Bottas saanut jo tiedon että ura ei jatku Mersulla 2022.

    • Anonyymi

      Enkä minä ladalla.

    • Anonyymi

      Bottas saanut tiedon no deal 2022.

    • Anonyymi

      Bottas aloittaa sopimusasiat heinäkuussa. Russell ja Hamilton haluavat tietää ennen kesätaukoa elokuussa. Sitten ollaan viisaampia.

    • Anonyymi

      Ei voi mitään.Kyllä Bot sai nyt sitten potkut.Ikävä kyllä.

      • Anonyymi

        Russell saa samanlaisen auton kuin Hamilton tai ainakin melkein muttei niillä Red Bullia voiteta.


    • Anonyymi

      Viikossa kaksi huippu juttua. Persut voitti vaalit, ja leuan vääntäjä saa lähdöt.

    • Anonyymi

      Mersu ei pärjää enää edes tallien pisteissä. Mersun on pakko saada parempi kuski jos meinaa ajaa tallimestaruudesta.

    • Anonyymi

      BOT.Nyt pitää voittaa pisteissä Perez.Muuten RB vie tallipisteet.
      Se ei lupaa hyvää Bottakselle.

      • Anonyymi

        Pitäisi olla nopeampi auto että pärjäisi. Mersu on edelleen Redbullia nopeampi mutta Redbullilla on paremmat kuljettajat. Verstappen Hamiltonia nopeampi ja Perez Bottasta nopeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla nopeampi auto että pärjäisi. Mersu on edelleen Redbullia nopeampi mutta Redbullilla on paremmat kuljettajat. Verstappen Hamiltonia nopeampi ja Perez Bottasta nopeampi.

        Mersut tosiaan paljon nopeampia, mutta kuskit ja taktiikka kusevat aina pahasti.


    • Anonyymi

      Mikähän Bottaksen kyykytys siellä on menossa? Toissa kisassa ei auto liikkunut mihinkään ja nyt eivät antaneet kolmospallia eikä edes lisäpistettä. Toivottavasti Red Bull ja Verstappen voittaa mestaruudet yhdellä pisteellä.

      Sanoikohan Valtteri liian pahasti Totolle kun se selitti että pyörän mutterin nyhrääminen olis kuskin vika?

      • Anonyymi

        Miten talli voisi kolmostilan antaa jos kuski ei pärjää radalla? Hamilton jäi sekunnin voittajasta ja Perez ohitti Bottasin yhdellä vaihdolla. Ei se taktiikka ihan huono ollut.


    • Anonyymi

      Jos Hamilton jatkaa, niin Bottas vaihtuu Russelliin. Jos Hamilton lopettaa, Russell tulee tilalle ja Bottas jatkaa. Ei ne vaihda molempia kuskeja uusiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe