Minulle annettiin huonosta kodista kaksi nuorta undulaattia, koti siis huono sillä niiden entinen omistaja oli tylsistynyt niihin ja ei enää huolehtinut niistä ja asuivat hyvin pienessä häkissä.
Ne ovat olleet minulla vajaan viikon ja olen syöttäneet heille ''Prestige Premium Budgie'' siemensekoitusta sekä vihanneksia ja namitikkuja kun olen totuttanut käteen ja ihmiseen, nytt siis mietin että onko tuo ruoka hyvä vai ei, saa antaa ehdotuksia hyvistä ruuista.
Koska lintuja on huonosti hoidettu niillä on hyvin pitkät kynnet, ostin hiekkapaperi tikkuja mitä eläinkaupassa suositeltiin ja mineraali sekä kalkkikiven. Voiko undulaattien kynsiä leikata?
kuuluuko häkin pohjalla olla mitä, tällähetkellä on sanomalehtiä.
jos on jotain vinkkejä ja neuvoja niin kertokaa, linnut pääsevät päivittäin lentämään vapaana nytt aluksi yhdessä huoneessa, niillä on iso pitkä häkki ja erillaisia tikkuja ja leluja, en tiedä mikä on parempi niin mulla on vesipullo sekä kulho missä on vettä minkä vaihdan päivittän.
koitan jokapäivä käsitellä niitä ja ruokkia kädestä kun ne eivät yhtään luota ihmiseen.
kiitos jo vastauksista.
undulaatin ruokinta ja hoito
Anonyymi
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849