Minulle annettiin huonosta kodista kaksi nuorta undulaattia, koti siis huono sillä niiden entinen omistaja oli tylsistynyt niihin ja ei enää huolehtinut niistä ja asuivat hyvin pienessä häkissä.
Ne ovat olleet minulla vajaan viikon ja olen syöttäneet heille ''Prestige Premium Budgie'' siemensekoitusta sekä vihanneksia ja namitikkuja kun olen totuttanut käteen ja ihmiseen, nytt siis mietin että onko tuo ruoka hyvä vai ei, saa antaa ehdotuksia hyvistä ruuista.
Koska lintuja on huonosti hoidettu niillä on hyvin pitkät kynnet, ostin hiekkapaperi tikkuja mitä eläinkaupassa suositeltiin ja mineraali sekä kalkkikiven. Voiko undulaattien kynsiä leikata?
kuuluuko häkin pohjalla olla mitä, tällähetkellä on sanomalehtiä.
jos on jotain vinkkejä ja neuvoja niin kertokaa, linnut pääsevät päivittäin lentämään vapaana nytt aluksi yhdessä huoneessa, niillä on iso pitkä häkki ja erillaisia tikkuja ja leluja, en tiedä mikä on parempi niin mulla on vesipullo sekä kulho missä on vettä minkä vaihdan päivittän.
koitan jokapäivä käsitellä niitä ja ruokkia kädestä kun ne eivät yhtään luota ihmiseen.
kiitos jo vastauksista.
undulaatin ruokinta ja hoito
Anonyymi
0
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020