Vielä Fantasiaa

Anonyymi

Olen odottamassa sinua bussipysäkillä josta olemme sopineet sinun noutavan minua. Odotan sinua pelon sekaisella jännityksellä ja mieleni tekisi karata mutta päätän että tätähän mä olen halunnut pitkään ja nyt se viimeinkin toteutuu. Saavut pitkältä tuntuneen odotuksen jälkeen ja istun apukuskin penkille jännittyneenä. Käännät auton keulan takaisin tielle mökkiäsi kohti ja matkalla juttelemme niitä näitä ja samalla itse rentoudun.
Lopulta perille päästyämme kannamme tavarat mökkiin jonka jälkeen istumme terassille nauttimaan yhdet oluet. Oluet juotuamme lähdemme saunan lämmitykseen. Kun saamme saunan lämpiämään palaamme mökkiin takaisin jolloin ilmoitat että nyt olisi aika aloittaa ja pyydät minua riisumaan vaatteeni pois ja ottamaan esille mukanani tuomat lelut samalla hakien omasi esille. Otat ensimmäisenä minun mukana tuoman kahleen ja laitat ranteeni lenkkeihin jonka jälkeen asetat kahleessa mukana olevan suupallon ja kiristät sen paikalleen jonka jälkeen kytket käteni selkäni taakse. Ohjaat minut makaamaan sohvan käsinojan yli mahalleen jolloin takapuoli jää pystyyn ja sidot polvitaipeista minut sohvaan kiinni. Sen jälkeen sidot silmäni etten näe enään mitään. Toteat että käyt saunalla katsomassa että tuli pysyy pesässä jättäen minut avuttomasti yksin paikalleen.
Palaat hetken kuluttua ja toteat että täällähän sinä kiltisti odotat. En näe kun tulet taakseni ja tunnen kun jotain kylmää tuntuu reiällä. Levität luikkaria härnäten samalla minua sormilla ilman että työnnyt vielä sisälle. Jonkin aikaa härnättyäsi alat hitaasti kiusoitellen työntämään sormeasi sisälle samalla venytellen reikääni tulevaa varten. Hitaasti lisäät sormien määrää ja kolmannen sormen kohdalla ähkäisen jo mutta et välitä vaan jatkat vielä jonkin aikaa. Otat lopulta sormet ulos jolloin itselleni tulee tyhjä tunne. Hetken päästä tunnen kun alat työntämään jotain sisälleni mikä vaan levenee. Lopulta kun minusta tuntuu ettei enempää voi levitä niin takapuoleni imaisee sen sisälle ja tajuan että työnsit sisälleni pepputapin. Samantien toteat että menet tarkistamaan saunan.
Pitkältä tuntuneen ajan jälkeen palaat takaisin. Istut eteeni sohvalle ja otat suupallon pois. Olit saunassa käydessäsi ottanut housut pois ja toteat että nyt pääset tutustumaan tähän kaveriin samalla hieroen terskallasi huuliani. Käsket nuolemaan terskaa mutta et vielä työnny suuhuni. Jonkin aikaa annat minun vaan nuolla terskaasi ja lopulta alat hitaasti työntämään kaluasi hitaasti edes takaisin liikuttaen suuhuni ja samalla neuvot kuinka minun pitää imeä ja käsitellä sitä suullani. Alat hitaasti etsimään rajaani kuinka syvälle voit työntyä ja sen rajan löydettyäsi alat liikuttamaan kaluasi suussani nopeammin. Lopulta laukeat suuhuni ja sanot että pääsen irti vasta kun olen niellyt lastisi. Nielen kiltisti jonka jälkeen poistat tapin sisältäni ja päästät irti jättäen kuitenkin ranteisiini lenkit tulevaa käyttöä varten. Irti päästyäni sanot että jatketaan kunhan ollaan saunottu ensin mutta jatkat hetken päästä tai sitten jo saunan aikana.
Rannekahleet paikallaan istuimme saunaan. Lauteilla istuessamme ja uutta olutta nauttiessamme juttelit niitä näitä ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Välillä jäähyllä käyden ja takaisin lämpimään mennen kuluu aikaa kunnes toteat että nyt on pesun aika ja hyppäät lauteilta pesulle. Itse menen saunan terassille odottelemaan vuoroani kunnes huudat saunasta olevan nyt vuoroni peseytyä. Sisään astuessani huomaan sinun hakeneen jostain köyttä jonka olet heittänyt saunan kattoparrun yli ja kehoitat tulemaan luoksesi. Otat ranteeni käteesi ja kytket narun toisen pään ranteessani olevaan lenkkiin jonka jälkeet teet saman toiselle kädelle. Seison keskellä saunaa kädet kattoparruun sidottuna kun käsket odottamaan hetken ja käyt ulkopuolella. Sisään tullessa sinulla on mukana tanko jonka tuot luokseni ja ennenkuin huomaankaana molemmat nilkkani ovat tangon päihin kytkettynä enkä saa enään jalkojanikaan liikutettua. Sen jälkeen alat pesemään minua selästä hitaasti kiusoitellen pikku hiljaa alaspäin suunnaten. Et tässä vaiheessa huomioi ollenkaan takapuoltani vaan ohitat sen siirtyen suoraan jalkoihini. Tämän jälkeen peset etupuoleni keskittyen hetkeksi nänneihini puristaen ja venyttäen niitä ihan kivun rajalle satuttamatta kuitenkaan. Hetkenpäästä jatkat taas alaspäin jättäen tällä kertaa kaluni huomiotta.
---Jatkuu---

9

2461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alas asti päästyäsi nappaat reilusti saippuaa ja keskityt nyt täysin kaluuni hitaasti hieroen. Toinen kätesi hieroo kiveksiäni välillä kevyesti venyttäen. Hetken tätä tehtyäsi huomaat että alan olla lähellä laukeamista ja irroitat otteesi. Jään pettyneenä huohottamaan puuttuvaa laukeamistani yrittäen samalla saada sinut jatkamaan loppuun. Mutta et kuuntele vaan huuhdot vaahdot pois vehkeistäni samalla varovasti kädellä auttaen etten vahingossakaan laukeaisi.
      Otat jälleen saippuaa käteesi ja siirryt takapuolelleni. Alat hitaasti hieromaan saippua kannikoihin välillä niitä levittäen samalla hitaasti siirtyen kohti maalia. Lopulta alat sormen päillä hieromaan aukkoni reunoja kevyesti painaen samalla. Alat venyttelemään aukkoani sormillasi samalla etsien eturauhaseni jota alat hitaasti hieromaan. Jatkat tätä jonkin aikaa kunnes lopulta huuhtelet saippuat pois. Ajattelen että nyt pääsen irti kunnes huomaan että olet hakenut höylän ja partavaahtoa. Toteat että nyt lähtee karvat ja alat töihin. Kun saat lopulta työn valmiiksi ja vaahdot huuhdottua pois niin polvistut eteeni ja hetken katselet työsi jälkeä ja tarkistat että kaikki on varmasti pois molemmin puolin. Tämän jälkeen toteat että onhan se tarkistettava tuliko puhdasta ja haukkaat kaluni suuhusi. Imet minua kuitenkin kokoajan varoen etten laukea ja lopulta irrottaudut ja toteat että puhtaalta maistuu. Päästät minut irti ja huuhdomme vielä loput hiet iholta.
      Takaisin mökkiin päästyämme syömme samalla jutellen niitä näitä. Syötyämme istumme terassille alasti oluelle ja samalla katselen karvatonta alapäätäni ja tunnen kun tuulen henki hyväilee paljasta ihoani. Oluet juotuamme pyydät minua polvistumaan eteesi ja herättelemään kalusi. Arastellen otan toisella kädellä kiinni ja tuon huulet lähelle varovasti avaten ja samalla hitaasti ottaen syvemmälle. Alan imemään muistellen samalla aikaisemmin antamiasi ohjeita ja tunnen kuinka kalusi kovenee suussani. Tilanne kiihottaa ja siirrän toisen käteni hieromaan itseäni. Huomaat ja nappaat molemmat käteni kiinni selän taakse. Haluaisin päästä laukeamaan mutta tiedän että se on sinun päätettävissä. Jatkan kiltisti suihin ottamista kunnes käsket lopettamaan koska et halua vielä laueta. Käsket seuraamaan ja viet minut makuuhuoneeseen. Olet vienyt sinne aikaisemmin jo sänkykahleet joihin kytket minut mahalleni. Pistät lantioni alle tyynyjä samalla nostaen peppuni kuin tarjottimelle. Otat viereisen pöydän laatikosta luikkari pullon ja sarjan erikokoisia dildoja. Alat liukastamaan reikääni sormilla hieroen samalla varmistaen että sisällekin menee varmasti. Otat pienimmän dildon ja alat hitaasti työntämään sitä sisälleni. Alat liikuttamaan sitä hitaasti edestakaisin ja samalla toisella kädellä kiveksiäni hieroen. Hetken päästä vaihdat isompaan ja jatkat siitä mihin jäit. Jonkin aikaa jatkaen tätä vaihdat taas dildon isompaan. Sisälle saatuasi siirryt eteeni työntäen kalusi suuhuni samalla kun työntelet dildoa sisääni. Hetken aikaa suustani nauttineena toteat että nyt viedään pojan neitsyys ja siirryt taakseni samalla ottaen dildon ulos. Työnnyt sisälleni heti pohjaan asti. Huohotan allasi samalla kun alat liikuttamaan itseäsi ensin hitaasti edestakaisin samalla nopeuttaen vauhtia. Vikisen allasi samalla kun tunnet lähestyväsi laukeamista. Lisäät vielä vauhtia laukeat lopulta sisälleni painaen samalla syvemmälle kuin kertaakaan aikaisemmin. Makaat hetken selkäni päällä huohottaen kunnes nouset päältäni.
      Päästät minut irti mutta vain siksi aikaa että saat minut selälleen. Kädet kiinnität kuin aikaisemminkin mutta jalat kiinnität samaan sängyn päätyyn että jään makaamaan takamus pystyssä. Työnnät sormet sisälleni ja alat hieromaan eturauhastani samalla hitaasti lypsäen kaluani. Päästät minut lähelle laukeamista mutta et päästä yli, samalla hierot kokoajan kevyesti eturauhastani seuraten tarkkaan etten vaan laukea. Kullin päästä valuu kiimalimaa kiihtyvällä tahdilla jonka ohjaat suoraan suuhuni. Alan kerjäämään laukeamista mutta jatkat rauhallisesti kiusaamista. Tarpeeksi kauan kiusattuasi otat dildon ja alat työntelemään sitä sisälleni kohdistaen sen eturauhaseeni samalla runkaten voimakkaammin ja päästät minut laukeamaan suoraan omaan suuhuni. Laukean voimakkaammin kuin koskaan ja kun päästät minut irti niin minulla ei ole voimia liikkua mihinkään.

      • Anonyymi

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa

        Taidat tästä ihan itse unelmoida


      • Anonyymi

        Mahtava fantasia 😍

        Itselläni on vähän saman kaltaisia fantasioita... tosin niissä on vähän enemmän BDSM:ää. 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava fantasia 😍

        Itselläni on vähän saman kaltaisia fantasioita... tosin niissä on vähän enemmän BDSM:ää. 😜

        Vitsien vitsi hehehee 😆🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsien vitsi hehehee 😆🤣

        Mitä se neitsyt hihittelee?


    • Anonyymi

      Tää olis hienoa kokea.

    • Anonyymi

      Kiva mökki reissu olisi. Pepputappi sisällä nuolisi ja imuttaisi kalun isoksi ja kovaksi , sitten saisi lämmintä kyrpää pitkään ja syvälle perseeseen

    • Jos tällainen Master löytyisi niin otanpa yhteyttä. Lähes kokematon haluaisi kokea tällaista

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe