Kiukkuista porukkaa palstalla... Kerron kyllä.

Kirjoitin Terveiset tästä vierestä Pattayalle. Joku oli näemmä tonkinut kahden
vuoden vanhan kirjoituksen.

Niin, täällä Cambodiassa eläminen on vähän, niin kuin Bounty mainoksissa.
Aurinkoa ja palmuja ja illalla vähän ukuleelea ja paistellaan kalaa. Niin, ei
se suomi mikään paratiisi ole ja enemmän se näyttää kismittävän siellä
suomessa nämä kirjoitukset ja eihän se ihme edes ole, kun siellä on se kaahos.

Niin, kyllä minä elän täällä eläkkeellä ja kyllä 1500 euroa riittää hyvin.
On tullut ostettua oma moottoripyöräkin ja tilit sen, kun kasvaa. Niin, täällä
ei ole kuluja ... Ei asunnosta, ei ruuasta, ei netistä, ei puhelimista, ei oluesta.
ym ym. Asunto 100 euroa kuukaudessa ja bensakin joku 0,50 senttiä litra.

En minä piruile kenellekään ja jos joku sieltä haluaa pois ja tulla asumaan,
niin laita rohkeasti kysymyksiä. Sitä varten tämä palsta on.

Sanon rehellisesti, että minulle sanoi aikoinaan parikin ihmistä, että ei ole
tullut halua lähteä suomeen ja olivat molemmat asuneet Thaimaassa joku
8 vuotta ja minä olen täällä ollut noin pari vuotta ja ei ole halua tulla suomeen.

Niin, ne ongelmat tulee näissä molemissa maissa Cambodiassa ja Thaimaassa
niistä naisista miehille ... Muuta ongelmaa nyt ei varsinaisesti ole. Kyllä täällä
pärjää jos niiden naisten kanssa pärjää ja tietenki se viina ei saa viedä koko
kontrollia. Niissä naisasioissa ei kannata seurata muita äijiä, vaan tehdä
ihan omat johtopäätökset ja valinnat.

Siem Reapista pääsee bussilla Pattayalle noin 6 - 8 tuntia, tämä on ihan
etäisyydellä.... Tilaat, vaikka henkilö auton rajalle ihan miten vain.
Suosittelen, kyllä Siem Reappia ja myös muita Cambodian kohteita.
Elät halvalla luxux elämää ja käyt välillä Pattayalla ja sillee.

Minä pystyn järkkään sinulle saman tien asunnon 100 euroa kuukaudessa
yksiö ja parveke ja lämmin vesi ym ym. sähkö. Viisumi vuodeksi 300 dollaria.

Niin, täällä on hurjasti mahdollisuuksia.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukavaa kuulla että Tapsukka sinulla menee mukavasti, thaimaassa ei ihan tuolla kulurakenteella pärjää mutta ei täällä ongelmia taloudenhoidossa ole vaikka olisi pienikin eläke, elää tulojen mukaan.

Mitens siellä kelit on ollut pohjoisthaimaassa on ollut pakkasta, etelässä masiivisia tulvia, täällä keskellä hua hinissä hieman viileää mutta ei kylmää suht. samaa kuin suomen kesässä.

By NumBall HHN 60v.

• Jotenkin nyt tuli mieleen, että nyt tuo kirjoitus ei tullut ihan Thaimaasta.
        Tästä on matkaa Pattayalle vajaa 400 kilometriä ja tuo sää ei kyllä hirveesti
        vaihdu tällä välillä.

Kyllä täällä on lämmintä ollut ihan riittävästi ja oliko pari päivää vähän viileämpää.
        Taas on hikeä puskenut ja otin puolelta päivin aurinkoa ja kyllä siinä lämmin tuli,
        Olen tänään käynyt suihkussa jo kolme kertaa... tosin viimeisen kerran, kun
        kävin parturissa pesemässä pois leikkuu silpun. Parturi on 2 dollaria ja tukkaa
        jäi kyllä ylös, mutta sivuilta ja niskasta otettiin lyhyeksi.

• Anonyymi

Googlesta säätiedot. Ikkunasta näkyy havumetsää Malmin maisemissa.

By NumBall HHN 60v.

• Anonyymi
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

Jotenkin nyt tuli mieleen, että nyt tuo kirjoitus ei tullut ihan Thaimaasta.
        Tästä on matkaa Pattayalle vajaa 400 kilometriä ja tuo sää ei kyllä hirveesti
        vaihdu tällä välillä.

Kyllä täällä on lämmintä ollut ihan riittävästi ja oliko pari päivää vähän viileämpää.
        Taas on hikeä puskenut ja otin puolelta päivin aurinkoa ja kyllä siinä lämmin tuli,
        Olen tänään käynyt suihkussa jo kolme kertaa... tosin viimeisen kerran, kun
        kävin parturissa pesemässä pois leikkuu silpun. Parturi on 2 dollaria ja tukkaa
        jäi kyllä ylös, mutta sivuilta ja niskasta otettiin lyhyeksi.

Olet ihan oikeassa, nuo numerosensein viestit eivät todellakaan tule thaimaasta..

• Anonyymi

eikös toi numerosenssi ole joku amalian aivokusen moodi, niitä on muitakin

• Anonyymi

Pääseekö Thaimaassa suoritetun karanteenin jälkeen vapaasti Kampotsaan ?

Joutuuko Kampotsasta Thaimaahan palatessa uudelleen karanteeniin ?

Onko paluu ylipäätään mahdollista ilman uutta visa-rumbaa ?

Tämä viesti on kirjoitettu Oulussa Suomessa.

• Anonyymi

Syytä onkin tähdentää, ettei viesti tule Niuvan suljetulta.

• Anonyymi

Kysymys onkin hyvä, soomekeelel kuukklettelemalla ei tunnu vastausta löytyvän ?

• Täällä Cambodiassa on samoja sääntöjä... Oliko joku 3000 dollaria ja
      pariviikko karanteenissa. Ei kannata tulla tuomaan Koronaa tänne.

Yksi Unkarin ministeri toi ja siitä alkoi koko rumba nyt... 49 tapausta.
      Toivottavasti kaikki on nyt karanteenissa.... ja kaikki Phnom Penhissä.

• Anonyymi

Tuossa naapurikunnan koulussa testattiin kaikki opettajat ja oppilaat, 200 henkeä.

11 horonapositiivista, kaikki sinänsä terveitä oireettomia, eli nuo testit valehtelee sen 10 - 20 %

Koulun ovet laitettiin sinetillä säppiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa naapurikunnan koulussa testattiin kaikki opettajat ja oppilaat, 200 henkeä.

11 horonapositiivista, kaikki sinänsä terveitä oireettomia, eli nuo testit valehtelee sen 10 - 20 %

Koulun ovet laitettiin sinetillä säppiin.

Mites nuo hifi-testit meni ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mites nuo hifi-testit meni ?

Ne on varmaan ihan samat testit sielä suomessa ??
        Ei muuta, kuin odottelette korona-rokotteita ja sitten Aasiaan. Voi toki
        tulla ihan turistina ja voi toki jäädä ihan asumaan.... No, kantsii miettiä mitä
        maksaa ja mistä maksaa ?

Olen selittänyt kaikille, että Euroopassa kannattaa tehdä työtä ja ottaa toki
        kaikki tuet mitä saa ja sitten, kun on rahaa, niin asumaan Aasiaan. Saksassa
        on toki kovemmat palkat.

Eläminen suomessa ei nyt ole oikein minkään arvoista jos on rahaa.
        Ei suomi mikään paratiisi ole ja ei sitä kukaan sillä lailla kehunutkaan ole.

Kyllä se on selkeä, että aurinkorannat ja palmun aluset on se miljoonien ja
        miljoonien ihmisten valinta. Muutenhan suomen väkiluku olisi miljoonia jos
        se olisi paratiisi.

Filippiinit on kiinostavia myös ja ehkä se Vietnam nykyään... Meri ja eläminen
        ja edulliset hinnat ja vapaus on se mitä ihminen kaipaa ... Eikä ole sitä rasismia.
        Sielu on vapaa täällä aasiassa. Helpottaa ihan oikeasti monen elämää älä masennu.

• Anonyymi
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

Ne on varmaan ihan samat testit sielä suomessa ??
        Ei muuta, kuin odottelette korona-rokotteita ja sitten Aasiaan. Voi toki
        tulla ihan turistina ja voi toki jäädä ihan asumaan.... No, kantsii miettiä mitä
        maksaa ja mistä maksaa ?

Olen selittänyt kaikille, että Euroopassa kannattaa tehdä työtä ja ottaa toki
        kaikki tuet mitä saa ja sitten, kun on rahaa, niin asumaan Aasiaan. Saksassa
        on toki kovemmat palkat.

Eläminen suomessa ei nyt ole oikein minkään arvoista jos on rahaa.
        Ei suomi mikään paratiisi ole ja ei sitä kukaan sillä lailla kehunutkaan ole.

Kyllä se on selkeä, että aurinkorannat ja palmun aluset on se miljoonien ja
        miljoonien ihmisten valinta. Muutenhan suomen väkiluku olisi miljoonia jos
        se olisi paratiisi.

Filippiinit on kiinostavia myös ja ehkä se Vietnam nykyään... Meri ja eläminen
        ja edulliset hinnat ja vapaus on se mitä ihminen kaipaa ... Eikä ole sitä rasismia.
        Sielu on vapaa täällä aasiassa. Helpottaa ihan oikeasti monen elämää älä masennu.

Tuntuu tosiaan siltä, että suomalaiset saavat taas katsella uusia asuinalueita. Ohisalot sun muut pitää rajoja auki juhlapaikanhakijoille, mutta maksukykyinen turisti ei tänne enää pääse.

Kantaväestö alkaa kaikota, Ruotsiinkaan ei voi enää karata, kai se on jo toivottava, että Siperia alkaa kutsua. No, mieluummin vaikka Kampotseaan kuin Sipirskayjaan. Meinaan, on tässä vaan sellaiset kokemukset Kamsatkastakin.

• Anonyymi

"Eläminen suomessa ei nyt ole oikein minkään arvoista jos on rahaa.
      Ei suomi mikään paratiisi ole ja ei sitä kukaan sillä lailla kehunutkaan ole."

Totta. Olen vaihtanut asuinpaikka tänä vuonna 4 kertaa kun tarvittaviin testeihin ja hoitoihin en päässyt kotikunnassa.
      Ei auttanut, tai auttoi kerran, mutta 20-kesäinen märkäkorva lekuri oli osaamaton, nenäkäs ja haluton lähettää hoitoihin "kustannussyistä". Sanoi suoraan "Resurssit käytetään työikäisiin."
      55 ylöspäin ollaan ongelmajätettä tämänpäivän Suomessa.
      Mamut saa 100% lekuripalvekut heti! Muuten valittavat EUn Brysseliin.

• Anonyymi

Ei minulla ole mitään ongelmia päästä hoitoon BHN hua hiniin jos tarvetta ilmenee, ei tarvitse muuttaa paikkakuntaa mihinkään, mutta nämä on kustannettava joko itse tai vakuutuksesta, suomessa oletetaan että aina joku muu maksaa, tosin on sille paljon perustettakin, maksetaanhan siellä yhdet maailman kovimmat verot, mutta niitä tukien väärinkäyttäjiä on liikaa väestössä ja se jos joku kusee omaan nilkkaan kunnolla.. palstalla on hyvä köyhänkin vaikuttaa mutta en tarkoita tällä sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole mitään ongelmia päästä hoitoon BHN hua hiniin jos tarvetta ilmenee, ei tarvitse muuttaa paikkakuntaa mihinkään, mutta nämä on kustannettava joko itse tai vakuutuksesta, suomessa oletetaan että aina joku muu maksaa, tosin on sille paljon perustettakin, maksetaanhan siellä yhdet maailman kovimmat verot, mutta niitä tukien väärinkäyttäjiä on liikaa väestössä ja se jos joku kusee omaan nilkkaan kunnolla.. palstalla on hyvä köyhänkin vaikuttaa mutta en tarkoita tällä sinua.

Kas mitä kummaa, kilahtanut ei antanut kelapalautetta paikkakuntaa vaihtaneelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe