Muita vikoja ei juuri ollut vaihteiston pettämistä lukuunottamatta, joka sekin hoidettiin takuuna kuntoon. Kulutuskin oli sylinterin lepuutustoiminnolla ja 8 vaihteisella automaatilla varustetulla kolmesylinterisellä hieno 7,1 l/100km.
Hienosti pelitti uusi Focus TM kestotestin.
12
150
Vastaukset
- Anonyymi
Mun VM-18 olevassa nelivedossa, jossa on 2 litrainen vapari, niin kulutus ollut kahden vuoden aikana 6,8L/100km.
- Anonyymi
Öööö, 8,8l/100km?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öööö, 8,8l/100km?
Ei kun 6,8L/100km. Luit aivan oikein, jos sitä epäilit.
- Anonyymi
Ei pääse taajama- ja kaupunkiajossa lähellekään 7 litraa automaatilla.
- Anonyymi
Minun autossani on 2 litrainen nelisylinterinen bensiinimoottori ilman sylinterien lepuutustoimintoa, ja kulutus on manuaalisesti mitattuna 6,9L/100km. Joten tuo fordin kolmesylinterinen turbomoottori sylinterien lepuutustoiminnolla on bensasyöppö! 😂
- Anonyymi
Kyllä 30 tkm öljynvaihtoväli näkyi jo moottorissa.
- Anonyymi
Minun kaksilitrainen bensa-automaatti syö keskimäärin 4.9 litraa/100km.
- Anonyymi
Se on ihan hyvin, kun ottaa huomioon sen raskaan akkupaketin kuskaamisen koko ajan auton mukana, mutta sitten ei ole enää kivaa, kun se pitää uusia. Toivotaan vaan, että tuo pieni bensansäästö/100km kuittaa nuo akunvaihtokustannukset.....
- Anonyymi
Vaihteisto hajosi mutta se ei ole vika vaan ominaisuus. Kannattaa hankkia. Kulutus alle 10 litraa sadalla. Kannattaa hankkia!
- Anonyymi
Onko tässä mallissa seikkailunappi ??????
- Anonyymi
Vakiovaruste
- Anonyymi
Joo, mut kaikesta huolimatta aina kuitenkin Audei, Mersui, ,Bemarei, Opelei, Volkkarei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818