AstraZenecan rokote epäilyttää?

Anonyymi

Viruksella virusta vastaan?
Eikö AstraZenecan rokotteessa käytetä virusvektoria jonka toimiva rakenne kykenee tunkeutumaan solun sisään ja vie sinne halutun antigeenin ( koronaviruksen piikki (S-)proteiinin)?

Onko mahdollista että jos rokotettavalla on jo elimistössään SARS-CoV-2 virus niin voisi syntyä vaarallisia virusmutaatioita jotka tekisivät muidenkin valmistamat rokotteet tehottomiksi?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007670366.html

Ps.
AstraZeneca plc Ruotsalais-brittiläinen lääkealalla toimiva pörssiyhtiö ei siis mikään ruotsalainen uhkapelifirma ?

126

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon aloittaja kysymykseen en osaa vastata, mutta yleisesti rokotteet sotkevat ihmisen luontaisen vastustuskyvyn.

      Mielenkiintoisia AstraZenecan rokotekokeista:
      AstraZenecan Covin19 kokeen kuvaus
      https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04516746?term=NCT04516746&draw=2&rank=1
      Tuosta Study Designista aikataulu
      Tutkimus alkoi : August 17, 2020
      Arvoi päätavoitteiden valmistumiseta : March 23, 2021(Oli syksyllä (omista muistiinpanoista) December 2, 2020)
      Arvio tutkimuksen päättymisestä : February 21, 2023 (oli October 5, 2022)

      Eli valmista kamaa.

      Tutkimuksen primääritavoitteissa on se viisaus, että pyritään estämään oireelliset tartunnat. Eli ei oireettomia positiivisia (käyttökelvottomasta testistä johtuva ongelma).

      • Rokotteet ovat ihmisen luontaisen vastustuskyvyn herättämistä. Immuunivasteen tuottaa lopulta aina rokotetun oma elimistö. Meidän immuunioulustusta herättelevät kaiken aiaa erilaiset virukset ja baktseerit. Se jos mikä on luonnollista. Ennemminkin luonnotonta on se, että ihmsilajin historiaan verrattuna meitä vaivaa harvinaisen vähän taudit ja loiset ja immuunipuolustus käy vajaakierroksilla.


      • Anonyymi

        Minä osaan vastata: olen lukenut, että tätä viejävirusta on muokattu niin, ettei se voi jakaantua, jolloin ei myöskään mutaatioita ei synny.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Rokotteet ovat ihmisen luontaisen vastustuskyvyn herättämistä. Immuunivasteen tuottaa lopulta aina rokotetun oma elimistö. Meidän immuunioulustusta herättelevät kaiken aiaa erilaiset virukset ja baktseerit. Se jos mikä on luonnollista. Ennemminkin luonnotonta on se, että ihmsilajin historiaan verrattuna meitä vaivaa harvinaisen vähän taudit ja loiset ja immuunipuolustus käy vajaakierroksilla.

        Missä maailmassa kuvittelet eläväsi? Vähän tauteja meillä?

        Luontainen vastustuskyvyn herättely rokotteilla? Niinpä. Mistähän se oikein johtuu, että kaikensorttiset sairaudet silti lisääntyvät ja syrjäytyminen pään ongelmien vuoksi alati kiihtyy. Erityislapset kouluissa myös hämmentävät opettajakuntaa.

        Rokotetun oma elimistö ei ymmärräkään rokoteteollisuuden viestiä parantaa itse itseään, vaan valitsee toisen tien. Päättääkin seota ja autoimmunisoitua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä maailmassa kuvittelet eläväsi? Vähän tauteja meillä?

        Luontainen vastustuskyvyn herättely rokotteilla? Niinpä. Mistähän se oikein johtuu, että kaikensorttiset sairaudet silti lisääntyvät ja syrjäytyminen pään ongelmien vuoksi alati kiihtyy. Erityislapset kouluissa myös hämmentävät opettajakuntaa.

        Rokotetun oma elimistö ei ymmärräkään rokoteteollisuuden viestiä parantaa itse itseään, vaan valitsee toisen tien. Päättääkin seota ja autoimmunisoitua.

        Jos katsoo historiaa, niin "luonnollinen" lapsikuolleisuus oli helposti 30%. Eli meillä sairastetaan vähän. "Kaikensorttiset" sairaudet eivät suinkaan lisänny, josta osoituksena on esimerkiksi se, että eliajanodote nousee jatkuvasti. Sitä uhkaa enemmän elintapamme (liikumattomuus, lihavuus, ylenpalttinen nopeiden hiilihydraattien ja lihan syönti) kuin tartuntataudit.

        Rokote käynnistää "normaalin" adaptiivisen immuunijärjestelmän reation. Se, että olen immuuni vaikkapa jäykkäkouristukselle tai poliolle, johtuu siitä, että minun immuunipuolustukseni tunnistaa noiden tautien aiheuttajat ja osaa siksi torjua ne tehokkaasti. Aivan samoin kuin immuunijärjestelmäni tunnistaa sikotaudin, jota vastaan minua ei ole rokotettu, vaan jonka olen sairastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan vastata: olen lukenut, että tätä viejävirusta on muokattu niin, ettei se voi jakaantua, jolloin ei myöskään mutaatioita ei synny.

        Voiko koronavirus sitten jotenkin ottaa osia tuosta viejäviruksesta jos sen jotenkin kohtaisi voisiko tällöin tulla suuri "mutaatio" koronavirukseen?


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Jos katsoo historiaa, niin "luonnollinen" lapsikuolleisuus oli helposti 30%. Eli meillä sairastetaan vähän. "Kaikensorttiset" sairaudet eivät suinkaan lisänny, josta osoituksena on esimerkiksi se, että eliajanodote nousee jatkuvasti. Sitä uhkaa enemmän elintapamme (liikumattomuus, lihavuus, ylenpalttinen nopeiden hiilihydraattien ja lihan syönti) kuin tartuntataudit.

        Rokote käynnistää "normaalin" adaptiivisen immuunijärjestelmän reation. Se, että olen immuuni vaikkapa jäykkäkouristukselle tai poliolle, johtuu siitä, että minun immuunipuolustukseni tunnistaa noiden tautien aiheuttajat ja osaa siksi torjua ne tehokkaasti. Aivan samoin kuin immuunijärjestelmäni tunnistaa sikotaudin, jota vastaan minua ei ole rokotettu, vaan jonka olen sairastanut.

        Eikö siis sukupolvesta toiseen tapahdu mutaatioita geeniperimässä? Jos mutaatioita ei tapahdu, niin kuinka evoluutio toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siis sukupolvesta toiseen tapahdu mutaatioita geeniperimässä? Jos mutaatioita ei tapahdu, niin kuinka evoluutio toimii?

        En ymmärrä asiayhteyttä. Ymmärtköhän sinäkään?


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Jos katsoo historiaa, niin "luonnollinen" lapsikuolleisuus oli helposti 30%. Eli meillä sairastetaan vähän. "Kaikensorttiset" sairaudet eivät suinkaan lisänny, josta osoituksena on esimerkiksi se, että eliajanodote nousee jatkuvasti. Sitä uhkaa enemmän elintapamme (liikumattomuus, lihavuus, ylenpalttinen nopeiden hiilihydraattien ja lihan syönti) kuin tartuntataudit.

        Rokote käynnistää "normaalin" adaptiivisen immuunijärjestelmän reation. Se, että olen immuuni vaikkapa jäykkäkouristukselle tai poliolle, johtuu siitä, että minun immuunipuolustukseni tunnistaa noiden tautien aiheuttajat ja osaa siksi torjua ne tehokkaasti. Aivan samoin kuin immuunijärjestelmäni tunnistaa sikotaudin, jota vastaan minua ei ole rokotettu, vaan jonka olen sairastanut.

        Rokottamattomat ovat selvästi terveempiä kuin rokotetut. Tästä löytyy paljon luotettavia tutkimuksia!

        https://thetruthaboutvaccines.com/vaccinated-vs-unvaccinated-healthier/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomat ovat selvästi terveempiä kuin rokotetut. Tästä löytyy paljon luotettavia tutkimuksia!

        https://thetruthaboutvaccines.com/vaccinated-vs-unvaccinated-healthier/

        "the truth about vaccines" -sivusto on huuhaata. Jos sinulla on joku oikea lääketieteellinen tutkimus tukemaan väitettäsi, niin luen sen mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä maailmassa kuvittelet eläväsi? Vähän tauteja meillä?

        Luontainen vastustuskyvyn herättely rokotteilla? Niinpä. Mistähän se oikein johtuu, että kaikensorttiset sairaudet silti lisääntyvät ja syrjäytyminen pään ongelmien vuoksi alati kiihtyy. Erityislapset kouluissa myös hämmentävät opettajakuntaa.

        Rokotetun oma elimistö ei ymmärräkään rokoteteollisuuden viestiä parantaa itse itseään, vaan valitsee toisen tien. Päättääkin seota ja autoimmunisoitua.

        Nyt vaan on niin, että ihmisellä ei ole luonnollista immuniteettia uusille virusmuodoille. Immuunijärjestelmä ei tuhoa virusta, koska se ei tunnista sitä.

        Autoimmuuni-ilmiössä torjunta kohdistuu virheellisesti joitakin elimistön omia kudoksia kohtaan. Osalla on siihen perinnöllinen alttius. Immuunivastetta säätelevässä kateenkorvassa karsitaan omia kudoksia tunnistavat imusolut pois. Joillakin tämä prosessi häiriintyy ja omia kudoksia vastaan ohjelmoituneita imusoluja jää toimintaan. Autoimmuunitaudin voi laukaista altistuminen jollekin virukselle.

        Rokotteissa ei ole elävää kokonaista virusta. Rokotteiden ja autoimmuunisairauksien yhteyksiä on myös tutkittu paljon, eikä todisteita ole löydetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä maailmassa kuvittelet eläväsi? Vähän tauteja meillä?

        Luontainen vastustuskyvyn herättely rokotteilla? Niinpä. Mistähän se oikein johtuu, että kaikensorttiset sairaudet silti lisääntyvät ja syrjäytyminen pään ongelmien vuoksi alati kiihtyy. Erityislapset kouluissa myös hämmentävät opettajakuntaa.

        Rokotetun oma elimistö ei ymmärräkään rokoteteollisuuden viestiä parantaa itse itseään, vaan valitsee toisen tien. Päättääkin seota ja autoimmunisoitua.

        "Mistähän se oikein johtuu, että kaikensorttiset sairaudet silti lisääntyvät ja syrjäytyminen pään ongelmien vuoksi alati kiihtyy."

        Siitä, että "luontainen vastustuskyku" liittyy vain viruksien ja bakteerien aiheuttamiin sairauksiin. Valitettavasti pään ongelmiin ei ole rokotetta. Luontainen vastustuskyky ei myöskään tunnista uusia virusmuotoja. Rokotteella sille annetaan vaaraton näyte, joka on ehkä kopio viruksen yhdestä proteiinista. Sen jälkeen elimistö tunnistaa ja tuhoa viruksen, jos sille altistuu.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        "the truth about vaccines" -sivusto on huuhaata. Jos sinulla on joku oikea lääketieteellinen tutkimus tukemaan väitettäsi, niin luen sen mielelläni.

        Huuhaata kaikki mikä ei tue omaa käsitystäsi rokotteista.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Jos katsoo historiaa, niin "luonnollinen" lapsikuolleisuus oli helposti 30%. Eli meillä sairastetaan vähän. "Kaikensorttiset" sairaudet eivät suinkaan lisänny, josta osoituksena on esimerkiksi se, että eliajanodote nousee jatkuvasti. Sitä uhkaa enemmän elintapamme (liikumattomuus, lihavuus, ylenpalttinen nopeiden hiilihydraattien ja lihan syönti) kuin tartuntataudit.

        Rokote käynnistää "normaalin" adaptiivisen immuunijärjestelmän reation. Se, että olen immuuni vaikkapa jäykkäkouristukselle tai poliolle, johtuu siitä, että minun immuunipuolustukseni tunnistaa noiden tautien aiheuttajat ja osaa siksi torjua ne tehokkaasti. Aivan samoin kuin immuunijärjestelmäni tunnistaa sikotaudin, jota vastaan minua ei ole rokotettu, vaan jonka olen sairastanut.

        Elinajanodote on noussut tähän saakka.

        Kuitenkin jotkut lääkärit ovat sanoneet, että mm. metabolisen oireyhtymän räjähdysmäinen kasvu viime vuosikymmeninä tulee taittamaan elinajanodotteen kasvun.

        Siksi toisekseen luonnossa kaikilla lajeilla ylisuuri populaatio alkaa sairastella ja populaatio pienenee. Ihmisten luonnossa maksimaalista populaatiotiheyttä ei tunneta. EI kuitenkaan taida olla mitään syytä olettaa, että ihmislajilla ei toimisi samat lainalaisuudet kuin muillakin lajeilla.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Jos katsoo historiaa, niin "luonnollinen" lapsikuolleisuus oli helposti 30%. Eli meillä sairastetaan vähän. "Kaikensorttiset" sairaudet eivät suinkaan lisänny, josta osoituksena on esimerkiksi se, että eliajanodote nousee jatkuvasti. Sitä uhkaa enemmän elintapamme (liikumattomuus, lihavuus, ylenpalttinen nopeiden hiilihydraattien ja lihan syönti) kuin tartuntataudit.

        Rokote käynnistää "normaalin" adaptiivisen immuunijärjestelmän reation. Se, että olen immuuni vaikkapa jäykkäkouristukselle tai poliolle, johtuu siitä, että minun immuunipuolustukseni tunnistaa noiden tautien aiheuttajat ja osaa siksi torjua ne tehokkaasti. Aivan samoin kuin immuunijärjestelmäni tunnistaa sikotaudin, jota vastaan minua ei ole rokotettu, vaan jonka olen sairastanut.

        Älä selitä niitä "luonnollisia" kuolleisuuksiasi. Korona on korona influenssa -ja kätkykuolemat täysin eri juttuja! Oksettaa jo! Sepustuksesi.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Rokotteet ovat ihmisen luontaisen vastustuskyvyn herättämistä. Immuunivasteen tuottaa lopulta aina rokotetun oma elimistö. Meidän immuunioulustusta herättelevät kaiken aiaa erilaiset virukset ja baktseerit. Se jos mikä on luonnollista. Ennemminkin luonnotonta on se, että ihmsilajin historiaan verrattuna meitä vaivaa harvinaisen vähän taudit ja loiset ja immuunipuolustus käy vajaakierroksilla.

        Immuunihäiritsijöitä rokotteet. Laumasuojateorian massaimmuniteetti vakava tieteellinen virhepäätelmä. Mitään massaa ei ole olemassakaan. Ei myöskään rokotteilla luotua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Immuunihäiritsijöitä rokotteet. Laumasuojateorian massaimmuniteetti vakava tieteellinen virhepäätelmä. Mitään massaa ei ole olemassakaan. Ei myöskään rokotteilla luotua.

        Rokotteet aiheuttavat immuunijärjestelmässämme periaatteessa samanlaisen reaktiion kuin "luonnolliset" viruksetkin, jotka meitä vastaan hyökkäilevät kaiken aikaa oli pandemiaa tai ei.


      • Anonyymi

        Kamaahan on auto puolillaan, mutta ei se oo sitä samaa!


    • Anonyymi

      Tuntuu olevan kova luottamus englannissa tuohon AstraZenecan rokotteeseen kun ovat siihen kovasti panostaneet eli tilanneet sitä sata miljoonaa annosta.

      Kannattaako sitä noin terveysmielessä panostaa vain yhteen uudenlaiseen rokotteeseen vai tilata erilaisia rokotteita koronaan vaikka toimitusajat olisivatkin pidempiä?

      • Anonyymi

        100 miljoonaa annosta!?
        Meinaako ne uida siinä?

        Siis ne tuottaa viruslitkua ja kuljettelee sitä pitkin maita ja mantuja.

        Tän täytyy olla pahaa unta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        100 miljoonaa annosta!?
        Meinaako ne uida siinä?

        Siis ne tuottaa viruslitkua ja kuljettelee sitä pitkin maita ja mantuja.

        Tän täytyy olla pahaa unta.

        RNA-rokotteet poikkeavat aiemmista rokotteista mm. siinä, että edes niiden tuotannossa ei tarvita toimivia viruksia, vaan ainoastaan tieto viruksen halutun osan RNA-sekvenssistä.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        RNA-rokotteet poikkeavat aiemmista rokotteista mm. siinä, että edes niiden tuotannossa ei tarvita toimivia viruksia, vaan ainoastaan tieto viruksen halutun osan RNA-sekvenssistä.

        Ei viitsitä puhua mitään RNA litkua vaarattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viitsitä puhua mitään RNA litkua vaarattomaksi.

        Korona on rna virus. Se menee solun sisään ja muuttaa perimää. Joillekin kasvaa lepakon korvat


      • Anonyymi

        Ovatko englantilaiset peruneet AstraZenecan rokotteen hankintoja kun nyt ovat alkaneet rokottamaan Pfizerin ja BioNTechin valmisteilla?


    • Anonyymi

      Sanna Marin jo sikainfluessan aikana sanoi rokotteesta, että siitä hyötyivät vain lääkeyhtiöt.
      Odotamme Sannalta rohkeaa aikaisemman rokotekannanottonsa uusintaa, sillä kyseessä on taas samat kaupalliset voittonsa maksimointia tavoittelevat yhtiöt.

      Jo Antti Rinne lupasi vaalien jälkeen, että mehiläiset ei pörrää. Nyt ne ovat taas pörräämässä vain eri nimellä, kuten Astra, Pfizer ym.
      Maskien kanssa pörräävät 3M yms.

      Pörräys on loputtava työväenluokan ympärillä. Maskit ja rokotukset on kiellettävä ja liiketoiminnat otettava yhteiskunnan haltuun.

      • Anonyymi

        Ottakaa te ja me muut katsomme miten pärjäätte pari vuotta, sehän on hyvä diili?


    • Anonyymi

      Muilla rokotteilla yli 90% teho. AstraZenecalla hädin tuskin tuon 70%.
      Trumpin suosima huonosti tehty ja huonotehoinen rokote, jonka toimintatapakin on epäilyttävä? Tuo pitäisi saada ehdottomasti pois Suomeen tulevien rokotteiden listalta.

      • Anonyymi

        tuskin se ottajaansa tappaa - parannettu potilas on huono busines


    • Anonyymi

      Ruotsalaiset ovat kovia kauppiaita!
      Rahaa laitetaan kovasti tuon kokotteen markkinointiin ja kilpailijoiden rokotteiden mustamaalaamiseen.

      "Britanniassa lääkkeiden turvallisuutta valvova virasto varoittaa, että vakavia allergisia reaktioita saavien ihmisten ei pitäisi ottaa Pfizerin ja BioNTechin kehittämää koronavirusrokotetta. "

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007671541.html

      Saa nähdä mitä paljastuksia kilpailevien firmojen markkinoijat laittavat liikkeelle tuosta AstraZenecan litkusta.

      • Anonyymi

        Kuinkahan monta kymmentä miljoonaa ihmistä on tällä viikolla saanut allergisen reaktion jostain ruoka-aineesta, hyönteisen puremasta, meikeissä olevasta kemikaalista, nikkelistä, homeitiöistä jne?

        Ja näiden lisäksi kaksi britti NHS:n työntekijää sai allergisen rokotuksen rokotuksesta ja tuo allerginen reaktio oli seuraavana päivänä ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan monta kymmentä miljoonaa ihmistä on tällä viikolla saanut allergisen reaktion jostain ruoka-aineesta, hyönteisen puremasta, meikeissä olevasta kemikaalista, nikkelistä, homeitiöistä jne?

        Ja näiden lisäksi kaksi britti NHS:n työntekijää sai allergisen rokotuksen rokotuksesta ja tuo allerginen reaktio oli seuraavana päivänä ohi.

        Olen saanut kaksi kertaa vakavan allergisen reaktion. Hoitui muutamassa tunnissa adrenaliinilla ja astmalääkkeillä. Samanlaisia reaktioita voi saada mistä tahansa proteiinista, kuten kananmunista ja pähkinöistä.


    • Anonyymi

      Olen melko varma, että suomalaisen lääkärikunnan ihmiset ovat
      keskimääräistä tyhmempiä,
      ja lääketehtaat keskimääräistä rankempaa criminal mind- materiaalia.

      uskotteko jos sanon, että niitä ei kiinosta mitkään parantamiset
      vaan bisnes.

      Meno on kuin huumekauppiaan labrassa.

      EU helvetti: myrkkypiikkiä, ihmiskauppaa ja suvakkien hulluus.

      • Anonyymi

        Lääkärit eivät saata lähteä arvostelemaan rokotteita. Lääkärin on toteltava tai lääkärinoikeudet lähtevät alta. Rokotteet ovat sellainen tabu, että kukaan noihin kajoava ei tule säilymään entisellään. Vainoaminen terveydenhoidossa on tosi rankkaa. Sitä monet ihmettelevät, miksi alasta kiinnostuneet ylipäänsä lähtevät orjuuttamaan itsensä.

        Mitä lopultakin tekee rokoteasiantuntija Nohynek miettiessään sitä, päätyykö sittenkään ottamaan rokotetta. Kyllä on hänellekin miettimisen arvoinen asia.


      • Anonyymi

        Monella on myös se tunne, että itse on muita fiksumpi. Jopa niin fiksu että ymmärtää rokotteista enemmän kuin ikänsä asiaa tutkineet ammattilaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella on myös se tunne, että itse on muita fiksumpi. Jopa niin fiksu että ymmärtää rokotteista enemmän kuin ikänsä asiaa tutkineet ammattilaiset.

        Näinhän se on.
        Tuntuu siltä että kun ei ole tietoa niin tunnepohjalta tehdään päätökset rokotteenkin ottamisesta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella on myös se tunne, että itse on muita fiksumpi. Jopa niin fiksu että ymmärtää rokotteista enemmän kuin ikänsä asiaa tutkineet ammattilaiset.

        Miksi ne ikänsä rokotteita tutkineet sitten erehtyvät? Mikä tunne johtanut erehtymisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne ikänsä rokotteita tutkineet sitten erehtyvät? Mikä tunne johtanut erehtymisiin?

        Kyllä on ikänsä asiantuntijoina olleet täysin tomppeleita. Ei mitään rajaa tällä Astrazeneca rokotteen kanssa vouhkaamisella. Ei saatu EU aikaan yhtenäistä ohjeistusta, minkä ikäisille tätä paskaa uskaltaa antaa. Mutta karjalanpiirakan ryppyjen muodoista EU:lla on tarkat määräykset


      • Anonyymi

        Korruptoitunut maailmaneliitti ei ihmiskuntaa tunnu auttavan van esim. mielellään kerää rahat pois.... mutta paljon pahempikin asioita on huhuttu niiden tekevän- katsoka historiaa niin ehkä näkee että pahuutta saattaa olla olemassa maailmassa valtaapitävien taholta.
        https://avoin.media/2021/07/08/laaketeollisuuden-piilotettu-vaikutus-politiikkaan/
        pfizer-yhtiö tietoa hämärä-toiminnastaan
        https://www.google.com/search?q=pfizer korruptio

        ps.
        Lääketeollisuus on kolmen maailman suurimman bisneksen joukossa- ja se pystyy määräämään mitä mediat kirjoittavat.

        Tuossa eräs lääketeollisuuden korruption alue:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17002970/empsykiatriaem-ei-ole-millaan-tava


    • Anonyymi

      Ihmiset jotka eivät tiedä kuinka rokotteet toimivat, keskustelevat täällä kuinka rokotteet toimivat!

      Hoh hoijaa tätä palstaa!

      • Anonyymi

        Kun sitä tietoa ei vaan ole tullut hankittua vaikka paljon saatavilla niin pitää sitten luoda omat teoriat.

        Teoria se on vääräkin teoria.


      • Anonyymi

        Kyllä jokaisella saa olla mielipide, vaikka ei olisikaan yhtä terävä kuin sinä. Ei asiantuntijatkaan ymmärrä mitään näistä rokotteista. Joku viikko Astrazeneca sopii kaikille, sitten ei sovi kun 60 vuotiaille ja kas EU piti kokouksen, ei kukaan tullut hullua hurskaammaksi. Joka maa saa tehdä omat päätökset, tappaa omia kansalaisia itsenäisillä päätöksillä, Astrazeneca on joka tapauksessa täysin alta lipan, paskaa pullossa


    • Anonyymi

      Minä vastustan rokotetta ja haluan paremman suojan. Olenkin tilannut 2 litraa Trumpin kusta ja haluan sen siirtämistä aivoihin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rokotekriittisyyteen liittyy vain erittäin pienellä osalla joku salaliittoteoria. Tosin ymmärrettävää, että Lauermalla tuli ensiksi tämä mieleen.


    • Anonyymi

      Miten tuosta rokotefirmasta tulee mieleen niin tämä Al jazeera.

    • Anonyymi

      Ruotsalaiset aikovat aloittaa rokotukset jo nyt joulukuussa mielenkiintoista jos valitsevat muista poiketen tuon AstraZenecan litkun niin saavatko taas "korona-ruletissa" nollan?

      • Anonyymi

        Eivätkö tuo koronasairaat Suomeen? Mihin?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En ottaisi kun ovat yhdistäneet sputnikiin. Saakohan valita tai kertovatko edes millä aikovat rokottaa kun tilattu kaikkia rokotteita. Köyhimmille aikovat varmaan antaa tuota sputnik-astrazenecaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottaisi kun ovat yhdistäneet sputnikiin. Saakohan valita tai kertovatko edes millä aikovat rokottaa kun tilattu kaikkia rokotteita. Köyhimmille aikovat varmaan antaa tuota sputnik-astrazenecaa.

        Sputnik on varattu heille joille ei uusi rna rokote kelpaa


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ruottalais-englantilaisen firman halpa litku on teoriassa oikein huippua mutta käytännössä...?

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saksalaislehdet-astrazenecan-koronarokote-toiminut-vain-8-prosentille-yli-65-vuotiaista-yhtio-kiistaa-vaitteet/8047082#gs.rqeg65

        Kyllä ne ruotsalaiset ensin alkoivat mollaamaan (saksalaisen)Pfizerin rokotetta.

        Kun AstraZenecan rokotteen testaamisessa käytettiin poikkeuksellisen vähän yli 60-vuotiaita niin haluttiinko tarkoituksella salata rokotteen toimivuutta?

        Myös kovin on ollut huonoa onnea tuolla ruotsalais-englantilaisella firmalla kun toimitukset myöhästyneet (tulipalo tehtaalla Intiassa, tulva englannissa...)?

        Paljonko AstraZeneca on rahastanut ennakkoon rokotteellaan(epäilys kun ruotsalaiset asialla)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ruottalais-englantilaisen firman halpa litku on teoriassa oikein huippua mutta käytännössä...?

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saksalaislehdet-astrazenecan-koronarokote-toiminut-vain-8-prosentille-yli-65-vuotiaista-yhtio-kiistaa-vaitteet/8047082#gs.rqeg65

        Kyllä ne ruotsalaiset ensin alkoivat mollaamaan (saksalaisen)Pfizerin rokotetta.

        Toimittajista on tullut lukutaidottomia. AZ:n rokotteen testeissä oli 65 vuotiaita vain 8%. Näillä rokotteen teho oli noin 60%. Nuoremmilla se oli noin 70%. Koska iäkkäitä oli testeissä vähän, ja he olivat hyväkuntoisia, niin rokotetta ei voi tässä vaiheessa suositella varauksetta suositella kaikille iäkkäille. Immuniteettihan hiipuu iän myötä ja siihen vaikuttavat myös erilaiset sairaudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun AstraZenecan rokotteen testaamisessa käytettiin poikkeuksellisen vähän yli 60-vuotiaita niin haluttiinko tarkoituksella salata rokotteen toimivuutta?

        Myös kovin on ollut huonoa onnea tuolla ruotsalais-englantilaisella firmalla kun toimitukset myöhästyneet (tulipalo tehtaalla Intiassa, tulva englannissa...)?

        Paljonko AstraZeneca on rahastanut ennakkoon rokotteellaan(epäilys kun ruotsalaiset asialla)?

        Rokotetta testataan aina ensiksi terveillä "keskivertoihmisillä". Iän, sairauksien - ja joskus myös naisen hormonitoiminnan - vaikutukset tuloksiin eliminoidaan pois. Muuten ei ei voi tietää, aiheutuuko joku sivuvaikutus rokotteesta vaiko testattavan omista oireista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotetta testataan aina ensiksi terveillä "keskivertoihmisillä". Iän, sairauksien - ja joskus myös naisen hormonitoiminnan - vaikutukset tuloksiin eliminoidaan pois. Muuten ei ei voi tietää, aiheutuuko joku sivuvaikutus rokotteesta vaiko testattavan omista oireista.

        Kuinkahan isolla määrää Astrazenecaa on testattu, ehkäpä on tehty hiirikokeet, kun tulos oli täysi paska


    • Anonyymi

      Ne jotka täällä selittää immuniteetista , kuvailevat vanhan rokotteen toimintaa.
      Mutta uusi rokote on kuten aloitus hieman epäilikin, viruksen kuljetu solun SISÄÄN.
      Kuljetus ei kuitenkaan tapahdu kokonaisen viruksen toimesta vaan viruksen koodi eli mRNA salakuljetetaan ihmisen soluun rasvapallossa.
      Koska kaikkien solujen pinta on rasvaa niin koodin sisältämä rasvakupla liittyy solun kalvoon ja sen sisällä oleva koodi menee soluun.
      Solussa viruksen koodi alkaa rakentaa viruksen pintaproteiinia (piirroksissa kuvattu tappi viruksen pinnassa). Tämän pitäisi teorian mukaan laukaista immunuteetin. Mutta kukaan ei ole vielä selittänyt miten.

      Koska muinainen teoria on että ihmisen puolustajasolut eli valkosolut tunnistaa viruksen pinnan tapin ja tuhoaa viruksen. Puolustus perustuu siis PINTOJEN tunnistukseen. En ole vielä kuullut yhtään selitystä kuinka puolustaudutaan ihmisen solun SISÄLLÄ (suojassa) olevia viruksia tai niiden osia vastaan.

      Tietääkö joku miten pelaa vaikka lihassolu, joka ryhtyy rakentamaan salakuljetetun koodin määräämää virustappia? Pelaako lihas vielä normaalisti?
      Toki nämä saattavat olla yrityssalaisuuksia eikä niitä ehkä koskaan kerrotakaan. Media vaatii vain USKOA. Ja monet ovatkin kehuneet että "USKOMME.....".

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan aikamoista rulettia noiden rokotteiden kehitys.

        Jos rokote perustuu pelkästään pintarakenteessa olevan "tarttumis-tapin" tunnistukseen niin toimiiko rokote enää jos se "tappi" muuntuu jossakin "muunnos linjassa" liikaa niin että siitä muunnoksesta sitten tuleekin vallitseva muoto ?


      • Anonyymi

        Samasta immuniteetista on kyse. Se vain herätetään hieman eri tavoin. Immuniteetti on erilaisten proteiinien toimintaa. Ihmisen oman mRNA:n tehtävä on kopioida ja kuljettaa proteiinin valmistuksen koodia solujen mitokondrioihin, joissa valmistus tapahtuu.

        RNA-rokote vie viruksen piikkiproteiinin kemiallisen koodin rokotuskohdan lihassoluihin. Elimistö tunnistaa proteiinin vieraaksi ja kehittää vasta-ainetta. Yhdestä proteiinista ei saa virusta tekemälläkään, joten puheet rokotetun muuttumisesta virustehtaaksi, ovat hassuja.

        Koronan mRNA ei voi myöskään mennä solun tumapussissa sijaitsevaan DNA:han, koska mRNA ei kulje siihen suuntaan. Kyse on samoista hapoista kuin ihmisenkin RNA:ssa. Niiden järjestys vain vaihtelee riippuen valmistettavasti proteiinista.


      • Anonyymi

        "En ole vielä kuullut yhtään selitystä kuinka puolustaudutaan ihmisen solun SISÄLLÄ (suojassa) olevia viruksia tai niiden osia vastaan."

        Mitä mitä??? Viruksethan tunkeutuvat soluihin. Immuniteetti on solujen sisäistä proteiinien toimintaa. Rokotteen mRNA vie yhden proteiinin - ei suinkaan tapin - valmistusohjeen lihassolun proteiinitehtaaseen mitokondrioon. Tunnistajasolut tunnistavat proteiinin vieraaksi. Rokotetun omasta DNA:sta irtoaa mRNA-koodi, joka kuljettaa vasta-aineen valmistusohjeen mitokondrioon. Valmis vasta-aine tuhoaa vieraaksi tunnistetun proteiinin. Sama prosessi toistuu 24/7 soluissasi. Sillä suuri osa elimistön toiminnoista perustuu erilaisiin proteiineihin.


      • Anonyymi

        "Puolustus perustuu siis PINTOJEN tunnistukseen. "

        Ei, vaan vieraiden PROTEIINIEN tunnistamiseen. Rokoteessa on viruksen yhden proteiinin kemiallinen koodi. Tarkalleen ottaen viruksen tapin pinnalla esiintyvän proteiinin. Elimistösi ei siis ryhdy valmistamaan sitä tappia, vaan vain yhden proteiiniyhdisteen.:) Lopusta pitää oma elimistösi huolen, kuten se tekee joka ikinen päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puolustus perustuu siis PINTOJEN tunnistukseen. "

        Ei, vaan vieraiden PROTEIINIEN tunnistamiseen. Rokoteessa on viruksen yhden proteiinin kemiallinen koodi. Tarkalleen ottaen viruksen tapin pinnalla esiintyvän proteiinin. Elimistösi ei siis ryhdy valmistamaan sitä tappia, vaan vain yhden proteiiniyhdisteen.:) Lopusta pitää oma elimistösi huolen, kuten se tekee joka ikinen päivä.

        Näin kouluja käymättömänä niin voisiko olla mahdollista että kun elimistö saadaan valmistamaan paljon sitä koronan pintaproteiinia niin se tulkittaisiin sitten oman elimistön "normaaliksi" proteiiniksi jolloin siitä seuraisi se että ei muodostuisi mitään immuniteettia koronavirukselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kouluja käymättömänä niin voisiko olla mahdollista että kun elimistö saadaan valmistamaan paljon sitä koronan pintaproteiinia niin se tulkittaisiin sitten oman elimistön "normaaliksi" proteiiniksi jolloin siitä seuraisi se että ei muodostuisi mitään immuniteettia koronavirukselle?

        Vektori ja mRNA rokotteiden teho heikkenee nopeasti .
        Ei ole saatu muokattua rokotteita uusiin korona-muunnoksiin?


        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ccde6034-307f-4cb9-94e3-3138d5aaa525


    • Anonyymi

      Se yksi ulkomailla rokotettu nainen pelkäsi TVssä ihan sairaasti. Kollegat yritti lohduttaa ja aivopestä ettei ole pelättävää.

      Ällöttävää.

      Kyllä ihmisen turva pitää perustua johonkin suurempaan eikä "naapurin" mielipiteeseen.
      Ihmisen ainoa todellinen TURVA löytyy Jumalasta. Ei tarvitse vapista mielipiteiden ristitulessa.
      Pyytäkää Jeesus pelastajaksenne niin olette ikuisessa turvassa.

    • Anonyymi

      IL:n tiedot: Hallitus pohti koronarokotuksia valmisteella, jolla ei ole EU:n myyntilupaa.

      Hallituksen pohdinnoissa oli ottaa käyttöön nimenomaan AstraZenecan ja Oxfordin yliopiston rokote

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7a4ace06-806c-4ac8-b738-7591b4c1f826

      Suomen kansa luottakaa vain poliitikkoihin ja etenkin RKPn( Ruotsalainen kansanPuolue) ponteviin toimiin joilla se yrittää tukea ruotsalaista teollisuutta ( viimeksi ruotsin nuuskamonopolia ja nyt ruotsalais-"englantilaista" rokotetta).

    • Anonyymi

      Agenda21

    • Anonyymi

      Tähän liittyy tänään sekin, että Britanniassa nyt, ja syksyn kuolleisuus ei ole TIPAAKAAN KOHOLLA, jos vertaa Talveen 2017-2018. Se tulee esille Euromomon Z-käyrästä, sivustolla Pooled Deaths. Mitään tarvetta rokottaa koko kansaa ei ole, mutta kun on Fear Of The Dark!

      Pimeän pelko; Sairaalat ja henkilökunta, hoitajat koronassa levittämässä sitä viattomiin potilaisiin; New York, Kauhujen sairaala Italiassa; Ruotsin sairaalat; Tampereen Rauhanniemen geriatrinen sairaala; Jyväskylän kaupunginsairaala, Espoo,
      Minä olen Hoitaja, joka kulkee yksin,
      Ja kun kuljen hämärää tietä,
      Yöllä, tai läpi sairaalan,

      Kun valo alkaa muuttua,
      Tuntuu niin erikoiselta,
      Hiukan pelottavalta kun on pimeä,

      Pimeän pelko,
      Pimeän pelko,
      Mulla on jatkuva tunne, että se on lähellä,
      Pimeän pelko,
      Pimeän pelko,
      Minulla on tunne, että tartunta on koko ajan takana,

      Oletko koskaan ollut yksin yössä,
      Ajatellut askeleita tulevan takaa,
      Kääntynyt, mutta siinä olikin vain sinä,
      Ja pudistat itseäsi,
      Ja on vaikea katsoa uudelleen,
      Koska olet ihan varma, että joku on takana,

      Pimeän pelko
      Pimeän pelko
      I have a constant fear that something´s allways near,
      Pimeän pelko
      Fear of the Dark,
      On tunne että joku on jatkuvasti takana,

      Kun kuljen hämärää tietä,
      Olen hoitaja, joka kulkee yksin.


      Loppu:
      Odotan kylmässä huoneessani, joko kello alkaa soida,
      Muistelen mennyttä elämääni, eikä ole kauaa aikaa,
      Koska kun kello on viisi he vievät minut rokotteelle,
      Aika, hiekka lasissa on käymässä vähiin,

      Kun lääkäri tulee lukemaan minulle viimeiset tiedot,
      Katson lasin läpi maailmaa, joka teki minulle väärin,
      Kun he hakevat minut käytävälle, joku huutaa huoneesta,
      Tiede on kanssasi! Jos Tiede on kanssani, miksi minulle tehdään näin?

      Kyllä! Täydellinen olkoon nimesi,
      Täydellinen olkoon nimesi,
      Yeah

      ENCORE; Loppu; END:

      https://www.youtube.com/watch?v=J7Mmw96VL5w

      (Liite avaa USA laisen artistijoukon esityksen Lontoon Isligtonissa muutaman vuoden takaa. Tytöt ovat Los Angelesista)

    • Anonyymi

      Tämä ketjun aloittaja "rokotekomissaari" on oppimaton moukka, koska tekee alkeellisen kirjoitusvirheen. Ruotsalainen keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä. eikä näin kuten aloittaja: "Ps. AstraZeneca plc Ruotsalais-"...
      Turha selittää mistään rokotteista....hahahhahaaaa...aabuaaa....

      • Anonyymi

        Juu ihan selvästi moukka ( jos ei sitten halunnut kiinnittää huomiota siihen Ruotsalaisuuteen) ?

        Mä kyl luulin että se AstraZeneca olisi ruotsalainen uhkapelifirma.


    • Anonyymi

      Itse en aio ryhtyä rokotefirmojen koekaniiniksi ja ottaa lähetti-RNA rokotetta. Sen sijaan AstraZenecan rokote on perinteinen rokote. Adenovirusta on käytetty jo vuosien ajan ja rokotteessa käytetään apinan viruksen osia, jotka eivät voi sairastuttaa ihmistä. 100% suoja vaaallisempaa taudin muotoa vastaan riittää minulle.

      • Anonyymi

        Tuohan on juuri se rokote jossa on jotain soluja abortoidusta sikiöstä ja lisäksi simpanssin adenovirusta jota käytetään kuljettimena. Ällöttävät ainekset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on juuri se rokote jossa on jotain soluja abortoidusta sikiöstä ja lisäksi simpanssin adenovirusta jota käytetään kuljettimena. Ällöttävät ainekset.

        Roskaa. Ihan normaal rokote tuo AstraZenecan versio.

        Vaikka RNA-rokote ei vaikuta perimään, niin se muuttaa RNA:ta pysyvästi ja se voi esim. lisätä hedelmättömyyttä kun ribosomit tuottavat vääränlaisia proteiineja, jotka estävät munasolua kiinnittymästä kohdun seinämään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomeen on tulossa yli 3,2 miljoonaa AstraZenecan annosta. Tästä tulossa kansanrokote.
      AstraZenecan on teholtaan huonoin vaihtoehto. >25% huonompi kuin muut. AstraZenecania ei ainakaan minuun pistetä.

    • Rna-rokotteiden rna:n pitää päästä solun sisälle, että se pystyy tuottamaan antigeenejä jotka synnyttävät elimistössä immuniteetin.

      Keino, jolla AstraZenecan rokotteessa rna viedään solun sisälle on adenoviruksen hyväksikäyttö. Anedovirus on tyypillinen nuhavirus, joka ei ole vaarallinen ja jonka useat meistä ovat jo elämässään sairastaneet.

      Koska rokotteen rna on kopio "alkuperäisestä" covid-19 piikkin "rakennusohjeesta", niin se ei anna mitään uutta "mutaatioainesta " vaikka sattuisi sellaiseen soluun, jossa jo on covid-19-virus, jos sellaiseen joutuu. Tietenkään rokote ei siinä tilanteessa enää auta yhtään mitään, vaan jos henkilöllä on covid-19 kun hänet rokotetaan, niin hän jossain muodossa koronan sairastaa.

      Mutaatioita syntyy sitä todennäköisemmin mitää laajempaan populaatioon virus on levinnyt. Mutaatiot ovat vahän kuin lottoamista ja kun lottoajia on enemmän niin todennäköisyys sille, että joku voittaa päävoiton, kasvaa.

      • Anonyymi

        Tuo adenovirus on vaan peräisin simpanssista. Rokotteessa käytetään myös ihmisalkion munuaisen soluja. Lääkeinfo. fi sivulta nämä tiedot löytyvät.


    • Anonyymi

      Ei, siinä elimistön oma puolustusjärjestelmä ja muistisolut ohjelmoidaan tätä vastaan.

    • Anonyymi

      Mun ei tarvii miettiä rokotteita, koska en ota mitään influenssarokotteita ja varsinkaan näitä uusia RNA tyyppisiä.

    • Anonyymi

      Epäilyttävä pulju jolle EU jo pumpannut rokotteen kehitystyöhön peräti 2,7 miljardilla euroa!

      Nyt ei edes pysty toimittamaan sovittuja määriä litkuansa ja nyt epäillään
      AstraZenecan myyneen koronasuojaa paremman hinnan toivossa sopimuksen ohi?

      • Anonyymi

        Brexit, sehän oli hyvä juttu.

        Eiks niin?


      • Anonyymi

        Huonoa onnea vai jotain muuta?
        21.1.2021 Intian rokotetehdas paloi ?

        27.1.2021
        Britannian poliisin pommiryhmä tutki epäilyttävää pakettia AstraZenecan rokotetehtaalla.
        Koronarokotteen tuotanto keskeytyi epäilyttävän paketin vuoksi.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007766421.htm

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/etela-afrikka-maksaa-astrazenecan-rokotteesta-yli-tuplasti-enemman-kuin-eu/8043938#gs.rcv2x6

        AstraZenecan mukaan EU:n kanssa tehdyssä sopimuksessa yhtiö ei sitoutunut siihen, että rokotetoimitukset onnistuvat tiettyyn aikaan, vaan ainoastaan tekemään parhaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa onnea vai jotain muuta?
        21.1.2021 Intian rokotetehdas paloi ?

        27.1.2021
        Britannian poliisin pommiryhmä tutki epäilyttävää pakettia AstraZenecan rokotetehtaalla.
        Koronarokotteen tuotanto keskeytyi epäilyttävän paketin vuoksi.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007766421.htm

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/etela-afrikka-maksaa-astrazenecan-rokotteesta-yli-tuplasti-enemman-kuin-eu/8043938#gs.rcv2x6

        AstraZenecan mukaan EU:n kanssa tehdyssä sopimuksessa yhtiö ei sitoutunut siihen, että rokotetoimitukset onnistuvat tiettyyn aikaan, vaan ainoastaan tekemään parhaansa.

        Juu Intia ilmoitti että AstraZenecan rokotteita saatiin turvaan ( kai rokottivat niillä intialaisia) no hyvä etteivät menneet ihan hukkaan siinä onnettomuudessa.


    • Anonyymi

      Astran rokote kuulostaa klassisena rokotteena paljon paremmalta verrattuna mRNA virityksiin joiden pitkäaikaisista vaikutuksista tiedetään vasta kun se pitkä aika on kulunut.

      Aloittaja lienee joku Pfizer/Moderna chill.

      Itse en tällä hetkellä tarjolla olevista kolmesta rokotteesta suostuisi ottamaan kuin Astran rokotteen.

      Odottelen mielelläni 20 vuotta että opitaan mitä mRNA rokote aiheuttaa; toki saatamme oppia ettei se mitään aiheuta, se ei ole poissuljettua. Ongelma on enemmän se että mitään ei ole poissuljettu niiden osalta koska tarkasteluaikaa ei ole vielä kertynyt.

      • Anonyymi

        Mikään Suomeen ostettu ei ole perinteinen. Eu ei varmaaan suostu edes ottamaan perinteistä rokotetta. Sopii kysyä miksi. Petri Paavola esitti näkemyksen, että AstraZenecan(Oxfordin rokote olisi DNA rokote. Ja näkemys perustuu jonkun alan asiantuntijan tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään Suomeen ostettu ei ole perinteinen. Eu ei varmaaan suostu edes ottamaan perinteistä rokotetta. Sopii kysyä miksi. Petri Paavola esitti näkemyksen, että AstraZenecan(Oxfordin rokote olisi DNA rokote. Ja näkemys perustuu jonkun alan asiantuntijan tietoon.

        Kotimainen, kehitteillä oleva koronarokote tulee olemaan perinteinen.


      • Anonyymi

        Niin, valistuneita arvauksiahan ne tieteilijöiden rokotekommentit ovat rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksista tai niiden puuttumisesta.

        Väite, että rokotteella ei ole todennäköisesti haittavaikutuksia, on empiirinen luonnontieteellinen väittämä, jonka paikkansapitävyys voidaan selvittää vain kokeellisesti.

        Kaikki vakuuttelut haitoista tai haittojen puuttumisesta ovat arvauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikään Suomeen ostettu ei ole perinteinen. Eu ei varmaaan suostu edes ottamaan perinteistä rokotetta. Sopii kysyä miksi. Petri Paavola esitti näkemyksen, että AstraZenecan(Oxfordin rokote olisi DNA rokote. Ja näkemys perustuu jonkun alan asiantuntijan tietoon.

        Ns. "perinteisten" rokotteiden valmistusprosessi pitää räätälöidä ja virittää joka virukselle uudestaan ja siksi sellaisen kehittäminen on hitaampaa kuin uusilla rna- ja vektorirokotteilla. AstraZeneca on ns. vektorirokote eli siinä käytetään harmitonta adenovirusta "kuljettimena".

        Petri Paavola on kiihkouskovainen salaliittoteoreetikko eikä lainkaan luotettava lähde yhtään missään asiassa. Varsinaisia DNA-rokotteitakin kehitellään, mutta niiden kehittely on vielä kovasti vaiheessa (mm. Tampereen yliopistoss).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, valistuneita arvauksiahan ne tieteilijöiden rokotekommentit ovat rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksista tai niiden puuttumisesta.

        Väite, että rokotteella ei ole todennäköisesti haittavaikutuksia, on empiirinen luonnontieteellinen väittämä, jonka paikkansapitävyys voidaan selvittää vain kokeellisesti.

        Kaikki vakuuttelut haitoista tai haittojen puuttumisesta ovat arvauksia.

        Nyt käytössä olevien rokotteiden testaus vapaaehtoisilla on alkanut seitsemän kuukautta sitten. Nyt rokotteita on annettu 80 miljoona. Eli kyllä kokemusperäistäkin tietoa on.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Nyt käytössä olevien rokotteiden testaus vapaaehtoisilla on alkanut seitsemän kuukautta sitten. Nyt rokotteita on annettu 80 miljoona. Eli kyllä kokemusperäistäkin tietoa on.

        Niinpä, kokemusperäisestä tiedosta tuodaan rokotteiden positiiviset puolet esille.


    • Anonyymi

      Ihmiselle, joka ei ole koskaan influenssaakaan sairastanut eikä influenssarokotetta ottanut, voittava strategia on odottaa rauhassa ja katsella mitä muille ihmisille käy rokotteen ottamisen jälkeen esim. vuoden tai parin kuluessa. Samalla selviää, onko rokotteesta oikeasti hyötyä.

    • Anonyymi

      En kiirehdi enkä kiilaa ottamaan rokotetta koska käyn kaupassa kerran viikossa ja käytän maskia ja pesen kädet saippualla kahteen kertaan kauppariessun jälkeen. Voin odottaa mitä tapahtuu rokotetuille ajanoloon.

    • Anonyymi

      Juu AstraZenecan tehokkaat kauppiaat olisiko samoja jotka möivät ruotsin varmuusvarastojen pilantuneet säilykelihat (27 vuotta vanhoja purkkeja n. 1,5 miljoonaa tonnia joista esim. Puolaan ainakin 230 tonnia ravintoloihin ja päiväkoteihin) ?

      Pitäis olla jotakin sääntöjä noiden korona-litkujen markkinointiin.

      "AstraZenecan toimitusjohtaja suitsuttaa: Koronarokote suojaa 100-prosenttisesti sairaalahoitoa vaativalta vakavalta taudilta"

      Kun todellisuus on ihan toista?

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/astrazenecan-koronarokote-ei-vaikuta-suojaavan-etelaafrikkalaisen-virusmuunnoksen-aiheuttamalta-lievalta-taudilta/8057962#gs.suo46g

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suomi on rokoteteollisuuden unelmamaa. Tässä maassa ei rokotteista sairastuta. Vastuulliset kansalaiset eivät nimittäin päästä ajatuksiinsa ainuttakaan rokotekriittistä ajatusta. He ovat puhdistaneet itsensä ikävistä mielleyhtymistä ja julistautuneet tieteen omiksi. Sataprosenttinen usko tieteeseen takaa työpaikan ja menestymisen. Miksi vaivata päätään epäolennaisella, kun media tarjoaa helpon tien onneen rokotteiden täydellisen hyväksymisen kautta.

        Johtavat poliittiset päättäjämme eivät koskaan ole epäilleet rokotelääkeaineita, eivätkä erehtyneet puolustamaan ainuttakaan rokotteista sairastunutta. Myös kristilliset poliitikot ovat aina päätyneet voimakkaamman puolelle eli vastuuvapauden itselleen hankkineen rokoteteollisuuden kannalle. Kärsimys ei ole heitäkään kiinnostanut.

        Rokotteiden odotetaan ratkaisevan kaikki ne ongelmat, joiden vuoksi korona tuli keskuuteemme. Mutta rokotteet eivät ratkaise ongelmiamme, kuten eivät ole aiemminkaan ratkaisseet, vaikka noin meille on aina uskoteltu.

        Mutta minkä sille voi, että me niin kovin rakastamme nykyisiä yhä vakavammiksi käyneitä sairauden ilmenemismuotojamme, emmekä halua liittää niitä sen enempää rokotteisiin kuin hormonaalisiin ehkäisylääkkeisiinkään, paitsi silloin kun oireita ryhdytään vakavasti epäilemään rokotteista johtuviksi, jolloin ne voi helposti sysätä ehkäisyn piikkiin. Median luomaa rokotepuhtautta ei ole syytä murtaa minkään rokotteen kohdalta tai epäilyt voivat herätä muidenkin rokotteiden osalta, ja silloin pyhä liittomme kaikkien sairauksien pelastajaan voi hyvinkin murtua, ja seuraavaa hurahdusta odotellessa tuuri voisi olla vieläkin huonompi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt pelotellaan mahdollisilla verisuonitukoksilla?

        Estäisikö tavallisen asetyylisalisyylihapon ottaminen( esim. Primaspan) mahdollisten tukoksien syntymistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pelotellaan mahdollisilla verisuonitukoksilla?

        Estäisikö tavallisen asetyylisalisyylihapon ottaminen( esim. Primaspan) mahdollisten tukoksien syntymistä?

        Veritulpilla ei taida olla suoraa yhteyttä AstraZenecan rokotteeseen.

        Kun AstraZenecalla on rokotettu miljoonia niin joukkoon mahtuu monenlaisia tapauksia myös ihmisiä joille tulee veritulppia muista syistä kuin rokotteista.

        Ehkä ei mikään ihme että näin poikkeusaikana ilmenee enemmän sairauksia joita on aiheuttanut pitkäaikainen stressi ja vähäinen liikunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veritulpilla ei taida olla suoraa yhteyttä AstraZenecan rokotteeseen.

        Kun AstraZenecalla on rokotettu miljoonia niin joukkoon mahtuu monenlaisia tapauksia myös ihmisiä joille tulee veritulppia muista syistä kuin rokotteista.

        Ehkä ei mikään ihme että näin poikkeusaikana ilmenee enemmän sairauksia joita on aiheuttanut pitkäaikainen stressi ja vähäinen liikunta?

        Joissakin korruption riivaamissa maissa rahalla voi ostaa kaikenlaisia lausuntoja?

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/euroopan-laakeviraston-virkailija-astra-zenecan-koronarokotteella-todettu-yhteys-veritulppiin/8107906


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veritulpilla ei taida olla suoraa yhteyttä AstraZenecan rokotteeseen.

        Kun AstraZenecalla on rokotettu miljoonia niin joukkoon mahtuu monenlaisia tapauksia myös ihmisiä joille tulee veritulppia muista syistä kuin rokotteista.

        Ehkä ei mikään ihme että näin poikkeusaikana ilmenee enemmän sairauksia joita on aiheuttanut pitkäaikainen stressi ja vähäinen liikunta?

        Kylläpä oli Astrazeneca rokotteella suora yhteys veritulppiin ja kuolemiin. Ihan paska rokote, kun halvalla tehdään, ei hyvää saa


    • Anonyymi

      Perusterve suomalainen kuoli sikaflunssaan - perusterveitä suomalaisia kuoli korona rokotteeseen?

      Sama asia - eri merkitys.

    • Anonyymi

      Eikös Astrazeneca ole ns koko kansan rokote. Miksi ei anneta koko kansalle, jos on turvallinen. Influenssa rokote on kaikille sama. Olemme eri arvoisessa asemassa korona rokotteissa

    • Anonyymi

      Nyt Husin alueella 1 kuoli ja 2 muuta sai Astrazenecasta erittäin harvinaisen aivolaskimo tukoksen. Onneksi en ottanut A Z rokotetta, vaikka kuinka sanottiin, että ennemmin jäät auton alle kuin tästä tulpan. Olen 65-69 ikäinen. Paska mikä paska tämä rokote

      • Anonyymi

        Mistä sen sitten varmasti voi tietää että juuri rokote on aiheuttanut tukoksen voihan se tulla muutenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen sitten varmasti voi tietää että juuri rokote on aiheuttanut tukoksen voihan se tulla muutenkin?

        Veritulppaan sairastuu vuosittain 5 500–11 000 suomalaista ja ehkä AstraZeneca aiheuttanut vain muutaman verihyytymän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veritulppaan sairastuu vuosittain 5 500–11 000 suomalaista ja ehkä AstraZeneca aiheuttanut vain muutaman verihyytymän?

        Riski oli asiantuntijoiden mukaan 1/1000.000 vai olisiko se 1/100.000 tai jotakin muuta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veritulppaan sairastuu vuosittain 5 500–11 000 suomalaista ja ehkä AstraZeneca aiheuttanut vain muutaman verihyytymän?

        Tämä tukos on aivo- tai sisäelimissä oleva laskimotukos. Ei aivojen valtimotulppa, josta moni halvaantuu


    • Anonyymi

      Onneksi kenenkään ei ole pakko ottaa Astrazenecan rokotetta, enkä aio ottaa Johnsiniakaan. Haluan synteettisen rokotteen. Tanskassa näkyy olevan päättäjät, jotka suojelevat ihmisten henkiä. Näin meillä ei valitettavasti ole. Mutta jokainen voi itse vaikuttaa, vaikka kuinka painostetaan ottamaan AZ

      • Anonyymi

        Joo, katos homma on juuri siinä, että Suomeen on tilattu halvinta mahdollista rokotetta rutkasti ja nyt kansa ahistetaan ottamaan sitä mainostamalla niin, että hyödyt ovat haittoja suuremmat.
        Kaikissa medioissa sama kehumisen muoto!
        Maksavatkin varmaan medioille siitä. Rokote pumpataan kaikkiin suostuviin, vaikkei ollenkaan tiedetä, miten se kuukausien päästä vaikuttaa.
        Miettikää ennen kuin päätätte!


    • Anonyymi

      Ei ole mahdollista!! Kaikki muut rokotteet toimivat suurin piirtein samalla tavoin.

    • Anonyymi

      Olen lähemmäs 70 kymppinen astmaatikko ja jään odottelemaan sitä rokotetta, millä ei ole tullut kenellekään tukosta. On mulla aikaa, ellen kuole koronaan. Elämä on

    • Anonyymi

      AstraZenecan myyntiedustajat paniikissa ehkä alkavat mustamaalaamaan muita virusvektori-rokotteita kun huomaavat olennaisen eron?

      AstraZeneca taisi valita väärän virusvektorin (simpanssin)?

    • Anonyymi

      En ota astraa,se on varma.

      • Anonyymi

        Emmiukaa ota.


    • Anonyymi

      Liäkeinhvossa kerrottaan, mittee ovat Astra Senekan rokotteen suamisen jäläkeen semmoset oereet, joehin ilimuantumisen jäläkeen on hakkeevuttava välittömästi liäkärin hoetoon.

      1. Henkenahistus.
      2. Rintakipu
      3. Poekkeava takajalakojen turvotus
      4. Pitkittyny pötsiipu
      5. Vaekee tahikka pitkittyny piänsärky muutama päevä rokotuksesta.
      6. Näön hämärtyminen
      7. Iholle ilimaantuu mustelmia tahi pyöreetä sormenpiän kokosija täpläkkeetä
      8. Tajuttomas käpertyminen ja suolen tahaton tyhjentyminen hoosun punttiin

    • Anonyymi

      Minua on rokotettu olenko nyt minä koronavirusvektori ??

    • Anonyymi

      Kyllä sitä voi kaikkea epäillä mutta ei kannata stressata itseään hautaan.

      Seuraavaksi kai aletaan epäilemään että vaikuttaako rokotteet vaikkapa lihasrappeutumataudin kehittymiseen.... ei kai?

    • Anonyymi

      Miten voidaan varmistaa se että soluihin siirrettävässä mRNA koodissa ei ole virheitä ?

      Olisiko mahdollista että ne koronan tunnistamiseen perustuvat "piikkiproteiinit" valmistettaisiin ihmisen ulkopuolella jolloin ehkä vältettäisiin virheellisen mRNA koodin aiheuttamat haitat ?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokonekoodeissa on ainakin virheitä Windows tökkii ...
        Foliohattu-tyypeille vähän vinkkinä:

        'Bill Gates varoitti koronan kaltaisesta katastrofista jo vuonna 2015'
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bill-gates-varoitti-koronan-kaltaisesta-katastrofista-jo-vuonns-2015-10-miljoonaa-ihmista-kuolee-virukseen-sotaa-todennakoisemmin-emme-ole-valmiita/7767620#gs.6r5jta

        Joillekin korona on hyvä bisnes vai onkohan se Bill Gates sellainen pieni vihreämies joka aattelee että ihmisiä on jo liikaa?

        Mutta ihmisiä on jo liikaa onko sitten tarpeeksi vapaaehtoisia poistujia ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ruplaeuroja salaliittoteorikon pussiin.
      😂😀😅😅
      Euroopan unioni julkisti sittemmin raportin, jossa se syytti erityisesti Kiinaa ja Venäjää valtion sponsoroimasta disinformaatiokampanjoinnista, joiden pyrkimys on rapauttaa luottamusta länsimaisiin rokotteisiin ja pönkittää omien tuotteidensa asemaa. Välikappaleina käytetään eri medialähteitä, sosiaalista mediaa ja jopa diplomaattien virallisia somekanavia.
      😅🤭☺️🙂😂😀😅
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6

    • Anonyymi

      Epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko ja ruplaeurot
      😋😁🤗🙂😏😉😋
      Useat ranskalaiset ja saksalaiset some-vaikuttajat ovat viime viikkoina kertoneet, että asiakkaansa henkilöllisyyden salannut vaikuttajamarkkinointitoimisto on lähestynyt heitä ja yrittänyt saada heidät levittämään virheellisiä väitteitä Pfizer-Biontechin rokotteen aiheuttamista kuolemista.
      😇😏😅😅😉😀
      Muiden muassa tiedetubettaja Léo Grasset ja lukuisia teemoja käsittelevä Mirko Drotschmann ovat julkaisseet Twitterissä kuvakaappauksia saamistaan sähköposteista. Grasset’lla on noin 1,2 miljoonaa seuraajaa ja Drotschmannilla kahdella Youtube-kanavallaan 2,2 miljoonaa.
      😏😉😉😋🙂🤗🤗
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
      😉😋😋🙂🤗🤗🤗

    • Anonyymi

      Epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko tienaa ruplaeurot😉😋😏😁😀🤗🤗😊😎
      Useat ranskalaiset ja saksalaiset some-vaikuttajat ovat viime viikkoina kertoneet, että asiakkaansa henkilöllisyyden salannut vaikuttajamarkkinointitoimisto on lähestynyt heitä ja yrittänyt saada heidät levittämään virheellisiä väitteitä Pfizer-Biontechin rokotteen aiheuttamista kuolemista. Ruplaeurot😉😀😆😏😏😄😌😂
      Muiden muassa tiedetubettaja Léo Grasset ja lukuisia teemoja käsittelevä Mirko Drotschmann ovat julkaisseet Twitterissä kuvakaappauksia saamistaan sähköposteista. Grasset’lla on noin 1,2 miljoonaa seuraajaa ja Drotschmannilla kahdella Youtube-kanavallaan 2,2 miljoonaa. Ruplaeurot🤗🤗😁😀🤗🤗😊
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
      🤗😇😇😇😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe