Näin toimii keskustalaiset päättäjät käytännössä.
Aina jonkunlainen rikostutkinta menossa kepulaisiin liittyen.
Keskustan nuorisosäätiö konkurssiin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä kepu, niin siellä rikospoliisi !!!
- Anonyymi
Kepun säätiön toimintaa tutkii keskusrikospoliisi.
- Anonyymi
Tällaiset säätiöt ovat järjestään rahanpesua ja homostelua varten kasattuja peiteyrityksiä.
- Anonyymi
Kuprua kuprun perään:
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007428621.html- Anonyymi
Kepuliinot asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuliinot asialla.
Kepulaisia ei pidä päästää hoitamaan raha asioita. Heillä alkaa koplailu ja omaan taskuun vetäminen heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisia ei pidä päästää hoitamaan raha asioita. Heillä alkaa koplailu ja omaan taskuun vetäminen heti.
Sitten vielä kepulaiset ihmettelevät miksi heidän kannatuksensa laskee.
Katsokaa peiliin, niin sieltä se vika löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä kepulaiset ihmettelevät miksi heidän kannatuksensa laskee.
Katsokaa peiliin, niin sieltä se vika löytyy.Kepulaisilla on niin huono näkö etteivät he näe peiliin asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu puolueen toimintasuunnitelmaan
- Anonyymi
Onneksi persut ja viherpiipertäjät ovat lainkuuliaisia!!
- Anonyymi
Kulmuni oli demareiden Marinille maanvaiva. Saarikko taas on niin vietävissä, että tilanne suorastaan naurattaa demareita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414695- 672474
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81472- 181458
- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107