Näin toimii keskustalaiset päättäjät käytännössä.
Aina jonkunlainen rikostutkinta menossa kepulaisiin liittyen.
Keskustan nuorisosäätiö konkurssiin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä kepu, niin siellä rikospoliisi !!!
- Anonyymi
Kepun säätiön toimintaa tutkii keskusrikospoliisi.
- Anonyymi
Tällaiset säätiöt ovat järjestään rahanpesua ja homostelua varten kasattuja peiteyrityksiä.
- Anonyymi
Kuprua kuprun perään:
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007428621.html- Anonyymi
Kepuliinot asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuliinot asialla.
Kepulaisia ei pidä päästää hoitamaan raha asioita. Heillä alkaa koplailu ja omaan taskuun vetäminen heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisia ei pidä päästää hoitamaan raha asioita. Heillä alkaa koplailu ja omaan taskuun vetäminen heti.
Sitten vielä kepulaiset ihmettelevät miksi heidän kannatuksensa laskee.
Katsokaa peiliin, niin sieltä se vika löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä kepulaiset ihmettelevät miksi heidän kannatuksensa laskee.
Katsokaa peiliin, niin sieltä se vika löytyy.Kepulaisilla on niin huono näkö etteivät he näe peiliin asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu puolueen toimintasuunnitelmaan
- Anonyymi
Onneksi persut ja viherpiipertäjät ovat lainkuuliaisia!!
- Anonyymi
Kulmuni oli demareiden Marinille maanvaiva. Saarikko taas on niin vietävissä, että tilanne suorastaan naurattaa demareita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902