Kauan sitten Karsikko -tiellä nuorena äitinä havahduin ,palatessamme kotiimme että postiluukustani oli heitetty palaneita tulitikkuja mainosten sekaan-onneksemme ei sytyttäneet kotia palamaan. Ja vuosia jälkeen päin on kirjoiteltu lehdissä saman tapaisia tulitikku leikkejä. Sairas alue,en muuta sano. Lisäksi oven takana pyöri jos jonkinlaisia pillerijuoppoja räyhäämässä luulotautisena mustasukkaisia hirviöitä. Tämä polttelu ilmiö vaan jatkuu vuosi kymmenten jälkeenkin perintönä. Ehdottomasti nykyään pitäisi kamera valvonta laittaa porraskäytäviin ja kellari tiloihin,koska siellä hiippailee paljonkin varkaita ja tuhopolttajia . Ei varastoihin uskalla mitään tallettaa kun rosvot hiippailevat kyttäämässä,josko löytäisi tarvittavaa esinettä myyntiin tai itselleen kun velat painaa takapuolessa.
Pupuhuhdan pyromaani ghetto jatkmoa.
21
1117
Vastaukset
- Anonyymi
Tekijän täytyy olla itse talon asukas koska ulko ovet on 24/7..lukossa että tuskin on kukaan ulkopuolinen ollut asialla.
Taitaa pupari taantua sinne 70-90..luvulle millon tapetaan ja millon leikitään tulitikku leikkejä.
Onneksi tässä meidän taloyhtiössä on kamerat sen takia onki hiljaista ku huopatossu tehtaassa. - Anonyymi
No, onneksi ei tarvitse tuolla alueella edes käydä.
- Anonyymi
Ja kumminkin siellä asut heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kumminkin siellä asut heh heh
A.A oli ilmeisesti asialla, oli kait hakannut äitinsä Palanderinkadulla , ehkä ryöstänyt apteekin jossain välissä ,piilotellut jotain henkivartija , aikaisemmin puhjennut autojen renkaita ,ryöstänyt apteekin. Aki Ahonen kaverin autossa oli minun renkaat, kun pääset pihalle jos pääset niin tule rahojen kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A.A oli ilmeisesti asialla, oli kait hakannut äitinsä Palanderinkadulla , ehkä ryöstänyt apteekin jossain välissä ,piilotellut jotain henkivartija , aikaisemmin puhjennut autojen renkaita ,ryöstänyt apteekin. Aki Ahonen kaverin autossa oli minun renkaat, kun pääset pihalle jos pääset niin tule rahojen kanssa...
- nuo kirjotus virheet mitä nyt ei keksi mitä ois pitänyt lukea....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- nuo kirjotus virheet mitä nyt ei keksi mitä ois pitänyt lukea....
Yli 3 promillen känni ja vitun ennakoiva tekstinsyöttö, mitäköhän vittu tässä oli tarkoitus lukea *piilotellut jotain henkivartija*, oiskohan pitänyt olla jotain *poltellut jotain häkkivarastoja* tai jotain sinnepäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 3 promillen känni ja vitun ennakoiva tekstinsyöttö, mitäköhän vittu tässä oli tarkoitus lukea *piilotellut jotain henkivartija*, oiskohan pitänyt olla jotain *poltellut jotain häkkivarastoja* tai jotain sinnepäin.
Puparin sankari itse teossa kirjoittelun suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puparin sankari itse teossa kirjoittelun suhteen
Kokeile ite viinaa PIRIsteitten sijaan T: Ase-lehti....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile ite viinaa PIRIsteitten sijaan T: Ase-lehti....
Oohh johan osui ja upposi suoraan hermoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh johan osui ja upposi suoraan hermoon
Ennakoiva tekstinsyöttö ilmeisesti vääntänyt AAA-kerhon Ase-lehdeks, mutta aina ois hyvä kun joihinkin osuis ja uppois.
- Anonyymi
Kertoo porvari.
- Anonyymi
Sama seppähän hajoitti myös autojen ikkunoita tuona pahoinpitely yönä. Toivottavasti nyt palojen jälkeen pitävät kiinni oikeudenkäyntiin asti, alkaa olla jo muille vaarallista tuon idiootin touhut.
- Anonyymi
Heinälammella osoitteessa Heinämutka 10 asuu pyromaani Toni Piekäinen. Yritti polttaa 2022 keväällä pari puuta kerrostalon vierestä 10 metrin päästä ja 2021 sytytti pöytänsä palamaan asunnossaan. Varmaan 2023 onnistuu murhapolttamaan meidät muut asukkaat. Harmi kun Jyväskylän poliisi ja Oiva isännöinti ja Avara vuokraus ei reagoi asiaan ja useisiin ilmoituksiin...
- Anonyymi
Tämä heppu vapautunut. Pyörii keskustassa mustissa aurinkolaseisessa. Nopeasti löytyy jos jollakin on tarve löytää tämä heppu
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun on sun sukulaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun on sun sukulaisia
Onneksi ei ole sukulainen. Koulu ajoilla tiedän hepun.
- Anonyymi
Joko Karsikkotien vuokrat ylittävät Kelan normit eli 528€/kk?
- Anonyymi
niin noh nuorison pelleilyä mutta joku voi olla vaarallistakin.
nuo skuutit vähentyneet hieman kun moottoriajoneuvollahan ei saa ajella kevyen liikenteen väylillä autojenkaistoilla pitää. - Anonyymi
niin jooh jotkut kaverit asuivat pupuhudassa, joskus noi nvuolla 2001 tai jotain.
nyt on innostanut itseäni, pyöräily, mutta niin vauhdilla pääsee täältä kypärästä yliomiston mäkeen vauhdill rullaa,m uttakaisin tuleminen remppa-Eerikkien Vapaudenkadun jutut - Anonyymi
siis en eilen ollut vapaudenkadullapyöräleimäasasä tiistaina olin.
Ajatus hämärtyy kuin Jeesunsen sandaalit
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894