Sitte ku meillä on häät. Ja mun oletus tietenkin on että hää safgat ei ole mikään monen lajin menyy että mulla on omat eväät mukana. Salmari ja sitte joku pizza. Exä voi pyöräyttää myös vaimolle pizzaa nii ei tarvitse satsaa mihinkään menuusee. Mutta oletan että se hää yö on sitäkin monipuolinen että joka lähtöön löytyy mistä valikoi. Naisia voisi olla noin 10 NIIN onpahan kunnolla juhlittu ja se hää matka voi olla joku risteily viron Alkoon suorinta tietä
Mä en tee sitte mitää häävalmisteluja meidän häiden eteen että vaimo saa järkkää
Anonyymi
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle avioliitto ei muutenkaan merkkaa paljon paskaakaa. Niin että jos vaimo ihmettelee miksi en suostu yleisillä paikoilla käyttää mitää sormuksii nii en todellakaan halua että mun mahikset muihin menee vaan sen takia että joku luulee että olen varattu
- Anonyymi
:D Selvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714757- 1691631
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661447- 65950
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6767Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191741En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 75720
- 47711