Mistä juontaa mielipuolinen viha, katkeruus ja kateus?

Anonyymi

Oletteko huomanneet kuinka eräs ano oireilee vuodesta toiseen tällä Pattayan palstalla anoja kohtaan?

Mistä tämä tällainen oireilu oikein voi juontaa?

Olisiko tässä - https://www.youtube.com/watch?v=2_CkWZUsTsc - vinkkiä ollen?

15

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pattayan rakkaan fiksuuden huippu saavutettu, ano pohtii anon toimintaa anoja kohtaan anojen palstalla anona, ton tyypin on pakko olla rakkaiden viisain.

    • Anonyymi

      kuopio rulettaa

      • Anonyymi

        pattaya palsta päivystys rulettaa.


    • Idiootti tahtoo vastauksia että saa taas junttilassa herätessään viettää päivänsä asenteensa mukaisessa katkeruudessa ja kateudessa ymmärtämättä olevansa mielipuoli.
      Lienee tuo anon kateus ja katkeruus johtuvan hänen omasta paikkakuntasidonnaisuudestaan meitä täällä Thaimaassa asuvia kohtaan.
      Luultavasti oma vaikutuksensa on myös sillä, että hän ei ole kovin suosittu naisten keskuudessa.
      Ai niin vielä, Kläpille ja hänen vaimolleen Amalialle toivotan mukavaa joulua.

      • Anonyymi

        Huomenta vaan Senssu, luin jostain että siellä pohjoisessa on erittäin kylmä jopa pakkasta, pitääkö paikkaansa, täällä on viileää mutta ei kylmää, samaa kuin suomen kesässä...

        Ei näitä palstan juttuja kannata edes funtsia, pattaya vetää hulluja puoleensa enemmän kuin paskakärpäsiä, ja onhan se ymmärrettävää jos ainoa saantipaikka on 10.000 kilsan päässä maleskelualueelta, muuttuuhan se väkisinkin paratiisiksi, tällle mt-kuntoutujalle... selvästi tämä koronaongelma lisää tämän mt-kuntoutujan oireilu lisääntyy, eikä kelavetoisesti matkailu ole oikein edes mahdollista, eikä täällä kuntoutujalla ole mitään työhistoriaa... varmasti...
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan Senssu, luin jostain että siellä pohjoisessa on erittäin kylmä jopa pakkasta, pitääkö paikkaansa, täällä on viileää mutta ei kylmää, samaa kuin suomen kesässä...

        Ei näitä palstan juttuja kannata edes funtsia, pattaya vetää hulluja puoleensa enemmän kuin paskakärpäsiä, ja onhan se ymmärrettävää jos ainoa saantipaikka on 10.000 kilsan päässä maleskelualueelta, muuttuuhan se väkisinkin paratiisiksi, tällle mt-kuntoutujalle... selvästi tämä koronaongelma lisää tämän mt-kuntoutujan oireilu lisääntyy, eikä kelavetoisesti matkailu ole oikein edes mahdollista, eikä täällä kuntoutujalla ole mitään työhistoriaa... varmasti...
        By NumBall HHN 60v.

        mikä laittaa ihmisen yöllä keskustelemaan matkailupalstalle itsensä kanssa.? ottaisit lääkkeesi ja laittaisit pään tyynyyn.


      • Anonyymi

        "Meitä täällä thaimaassa asuvia kohtaan"...


    • Anonyymi

      "Mistä juontaa mielipuolinen viha, katkeruus ja kateus?"
      Minulla tämä juontaa ankeasta lapsuudestani. Oli meinaan ankeaa leikkiä sepelikasassa kun ei ollut varaa hiekkalaatikkoon. Koettakaa kestää.

    • Anonyymi

      Puoliso lähtenyt, lapset hylänneet, työkunto mennyt, terveys mennyt, ajokortti mennyt, rahat mennyt, asunto mennyt, kaverit menneet, muisti pätkii, mieskunto mennyt, orastava dementia, rutiinien puute, yöunen puute ja huono unen laatu, väärä lääkitys, lukuisat sairaudet, liikkumattomuus, pelkotilat, erilaiset fobiat, sekakäyttöä, minimaalinen eläke, ei mahdollisuutta enä matkustamiseen, naisen kaipuu ja yksinäisyys.

      Näistä numerosensei syyttelee muita eikä näe itsessään vikaa. Aika monen asian summa siis.

      • Anonyymi

        Hauskasti tämä ano bablaa anona anoille anojen palstalla ja silmiini pistää muutama seikka.
        Mieskunto ja naisenkaipuu kun aihe on Pattayan rakkaiden päällimmäisin aihe aina jaikuisesti heidän ainoa mahdollisuus aiheessaan on ostaa aiheensa kumppani.
        Muistin pätkiminen aiheuttaa hymyä ja eritoten se, että tämä ano on täydellinen tapaus esimerkkinä toisten syyttelystä näkemättä lainkaan omaa toimintaansa kirjoittaessaan edellä olevan syytekirjelmän joka hänen näkemyksensä mukaan perustuu tietoon, ei Savolaiseen perinteiseen irvailutapaan.
        No tämä palstahan suo tälle anolle mahdollisuuden kyseisen kaltaiseen ja sitä hän on harjoittanut jo vuosikymmenen ja tulee varmuudella jatkamaan vielä kauan.
        Hänellä on mahdollisuus matkustamiseen mutta hänkirjoittaa tälle palstalle kuitenkin 365 vuorokautta vuodessa, siis myös matkustaessaan.


      • Anonyymi

        Hauskasti tämä ano bablaa anona anoille anojen palstalla ja silmiini pistää muutama seikka.
        Mieskunto ja naisenkaipuu kun aihe on Pattayan rakkaiden päällimmäisin aihe aina jaikuisesti heidän ainoa mahdollisuus aiheessaan on ostaa aiheensa kumppani.
        Muistin pätkiminen aiheuttaa hymyä ja eritoten se, että tämä ano on täydellinen tapaus esimerkkinä toisten syyttelystä näkemättä lainkaan omaa toimintaansa kirjoittaessaan edellä olevan syytekirjelmän joka hänen näkemyksensä mukaan perustuu tietoon, ei Savolaiseen perinteiseen irvailutapaan.
        No tämä palstahan suo tälle anolle mahdollisuuden kyseisen kaltaiseen ja sitä hän on harjoittanut jo vuosikymmenen ja tulee varmuudella jatkamaan vielä kauan.
        Hänellä on mahdollisuus matkustamiseen mutta hänkirjoittaa tälle palstalle kuitenkin 365 vuorokautta vuodessa, siis myös matkustaessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti tämä ano bablaa anona anoille anojen palstalla ja silmiini pistää muutama seikka.
        Mieskunto ja naisenkaipuu kun aihe on Pattayan rakkaiden päällimmäisin aihe aina jaikuisesti heidän ainoa mahdollisuus aiheessaan on ostaa aiheensa kumppani.
        Muistin pätkiminen aiheuttaa hymyä ja eritoten se, että tämä ano on täydellinen tapaus esimerkkinä toisten syyttelystä näkemättä lainkaan omaa toimintaansa kirjoittaessaan edellä olevan syytekirjelmän joka hänen näkemyksensä mukaan perustuu tietoon, ei Savolaiseen perinteiseen irvailutapaan.
        No tämä palstahan suo tälle anolle mahdollisuuden kyseisen kaltaiseen ja sitä hän on harjoittanut jo vuosikymmenen ja tulee varmuudella jatkamaan vielä kauan.
        Hänellä on mahdollisuus matkustamiseen mutta hänkirjoittaa tälle palstalle kuitenkin 365 vuorokautta vuodessa, siis myös matkustaessaan.

        Ubuntusähkömies tulee usein kahdesti, oli sitten kumpi persoonansa tahansa kyseessä.
        Ubuntumies on lipsautellut monasti olevansa Suomessa viime aikoina ja myöntänyt olevansa samalla sensei kuin numeromieskin. Mutta luovuttaako ubuntumies? Ei vaan hän jatkaa taas kuin mitään ei olisi muuttunut vaikka ukko on taputeltu sen sata kertaa tatamiin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      natsimartta-amalia on ollut liian kauan ilman elämänsä parasta aikaa aasialaisen jakorasian kanssa, ja purkaa nyt pahaa oloaan. Anona ja muutoin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe