Tästä asiasta on aikaisemmin ollut keskustelua, mutta aloitan sen nyt uudestan kuitenkin.
Koronatilanteella nyt varmaan on osittain osuutta asiaan, mutta tämä yksinoleminen nyt hajottaa minua sisältä. Olen työtön eli työstä nyt ei löydy seuraa (ei kaveri/ystäväkantilta eikä mahdollisia treffiseuralaisia).Tinder ja HER sovelluksia olen kokeillut aikoja sitten mutta niistä jäi aika huono maku - onko kummassakaan edes joku oikeasti hakemassa mitään aitoa? Harrastukseni ovat olleet on/off sitten marraskuun puolenvälin, Eli niistäkään ei oikein löydä mitään. Minulle kelpaisi kahviseuraa kaverimielessä mutta noista sovelluksista sitä ei taida löytyä.
Olenko ainut joka pohtii ja/tai ajattelen näin?
koronajuttuseuraa?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kaipaan ylipäänsä silloin tällöin uutta juttuseuraa ja uusia näkökulmia, vaikka siis olen töissä ja parisuhteessa. Joskus vaan ois virkistävää tutustua uusiin ihmisiin tai naispareihin, siis nähdä pariskunnittain. Tää korona harmittaa, kun sosiaalinen elämä on niin jumissa.
- Anonyymi
Ihan samat ajatukset, mutta itse olen työelämässä, joten en niin yksinäinen ole.
Kyllähän tämä korona rajoittaa niin paljon kaikkea sosiaalista elämää ja harrastuksia.
Itsekkin olen tinderissä ja kerran treffeillä käynyt, mutta se on onnenkauppaa löytyykö sopiva ihminen sieltä,mutta joo juttu kaverikin kelpaisi:))- Anonyymi
Kokemus tinderistä oli, että kiinnostavat mätsit asu liian kaukana. Täytyy ehkä kokeilla ensi vuoden alusta uudestaan.
Te fiksut ja ihanat naiset jotka käytätte tinderiä mahdollisesti jatkossa. Voisitteko kirjoittaa profiileihinne kunnon esittelytekstin?
Emojit ja nätti naama ei riitä:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus tinderistä oli, että kiinnostavat mätsit asu liian kaukana. Täytyy ehkä kokeilla ensi vuoden alusta uudestaan.
Te fiksut ja ihanat naiset jotka käytätte tinderiä mahdollisesti jatkossa. Voisitteko kirjoittaa profiileihinne kunnon esittelytekstin?
Emojit ja nätti naama ei riitä:DMillainen olis hyvä esittely teksti? En ole koskaan ollut missään tinderissä.
Anonyymi kirjoitti:
Millainen olis hyvä esittely teksti? En ole koskaan ollut missään tinderissä.
Itsellä tindessä lyhyt esittelyteksti, mitä harrastan ja millainen olen.. mutta eipä monetkaan noita lue, kun miehiltäkin tulee tykkäyksiä😝
- Anonyymi
.. ja maaliskuusta harrastukset on/offissa eikä nyt viime kuussta
/Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059