Aloitin tämän samman keskustelun naapuripalstalle, postaan sen saman tänne kun aihe mietityttää minua.
Tästä asiasta on aikaisemmin ollut keskustelua, mutta aloitan sen nyt uudestan kuitenkin.
Koronatilanteella nyt varmaan on osittain osuutta asiaan, mutta tämä yksinoleminen nyt hajottaa minua sisältä. Olen työtön eli työstä nyt ei löydy seuraa (ei kaveri/ystäväkantilta eikä mahdollisia treffiseuralaisia).Tinder ja HER sovelluksia olen kokeillut aikoja sitten mutta niistä jäi aika huono maku - onko kummassakaan edes joku oikeasti hakemassa mitään aitoa? Harrastukseni ovat olleet on/off sitten marraskuun puolenvälin, Eli niistäkään ei oikein löydä mitään. Minulle kelpaisi kahviseuraa kaverimielessä mutta noista sovelluksista sitä ei taida löytyä.
Olenko ainut joka pohtii ja/tai ajattelen näin?
Koronajuttuseuraa
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Korona on vaikuttanut itsellänikin sosiaaliseen elämään ihan merkittävästi vaikka olen töissä, koska useampi harrastus on tauolla ja ystäviä sekä sukulaisia tapaa rajoitetusti. En kuitenkaan tiedä mitä asialle voisi tehdä ennen kuin koronarokote saadaan, koska ei oikein voi mennä minnekään eikä tavata ketään uusia ihmisiä. Voin kyllä kuvitella, että työttömänä yksinäisyys korostuu vielä paljon enemmän, vaikka ei työpaikoillakaan tällä hetkellä olla työkavereiden kanssa juurikaan tekemisissä.
- Anonyymi
Onhan tämä nihkeää, etätyöt, turvavälit, minimoidaan tapaamiset. Minkä tilanteelle voi kuin odottaa parempaa aikaa. En ole yrittänytkään seuran etsintää, missä sitä treffaisikaan. Ei tee mieli kahviloihin istuskelemaan, vielä vähemmän tapahtumiin. Ei kai niitä nyt olekaan.
- Anonyymi
Deittisovelluksista ei seuraa hevin löydä ainakaan aikuisemmat naiset. Nyt on muutenkin varottava kaikkia ylimääräisiä kontakteja. Seuraa voi etsiä tapahtumista ja vapaa-ajan ympyröistä, kunhan päästään tästä epidemiasta.
- Anonyymi
Eiköhän odotella sitä rokotusta ensin.
- Anonyymi
Toivottavasti tulee pian. Itse en ainakaan vietä minuuttiakaan yksin sen jälkeen kun sen saan. Olettaen että selviän joulusta masentumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tulee pian. Itse en ainakaan vietä minuuttiakaan yksin sen jälkeen kun sen saan. Olettaen että selviän joulusta masentumatta.
Täällä sama fiilis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2509727Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.578117Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2057141- 1763828
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2942020- 1061988
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81768- 1211650
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191427Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871424