maksan puhdistus?

*kiinnostunut*

Onko kukaan kokeillut maksan puhdistusta? (eng. liver flush)

Löysin netistä englanninkielistä materiaalia ja kiinnostuin. Varsinkin kun löysin kuvia tuloksesta. Ällöttää koko ajatus siitä että maksani on täynnä pieniä vihreitä tai ruskeita "kolesterolikiviä"..

Siispä millä aineilla Suomessa pääsisi alkuun? Saako niitä suoloja ostettua kenties jostain?

85

66016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kävelylenkkejä

      Omena puhdistaa maksaa, syksyllä kannattaa ottaa omenakuuri jos pääsee käsiksi myrkyttämättömiin kotimaisen puutarhan omeniin. Ja kävelylenkit raittiissa ilmassa hieroo maksaa ja puhdistaa sitä sillä lailla.

      • *kiinnostunut*

        Joo siis tiedän kyllä noi, mutta löysin oikein kunnon puhdistuskuurin joka kestää pari päivää. Siinä juotiin semmosta suolalitkua, greippimehua ja oliiviöljyä ja jotain muutakin. Ne pisti sitten elimistöön liikettä ja sai nämä kolesterolikivet ulos maksasta ja elimistöstä. Jollakin naisella niitä kiviä oli tullut ulos vielä 8 kuukautta kuurin jälkeen, että ilmeisen tehokasta. Mutta sitä suolasekoitusta ei varmaan kyllä saa Suomesta. Mutta jos joku tietää jotain niin olen kiitollinen vinkistä.


      • Puhdistaja
        *kiinnostunut* kirjoitti:

        Joo siis tiedän kyllä noi, mutta löysin oikein kunnon puhdistuskuurin joka kestää pari päivää. Siinä juotiin semmosta suolalitkua, greippimehua ja oliiviöljyä ja jotain muutakin. Ne pisti sitten elimistöön liikettä ja sai nämä kolesterolikivet ulos maksasta ja elimistöstä. Jollakin naisella niitä kiviä oli tullut ulos vielä 8 kuukautta kuurin jälkeen, että ilmeisen tehokasta. Mutta sitä suolasekoitusta ei varmaan kyllä saa Suomesta. Mutta jos joku tietää jotain niin olen kiitollinen vinkistä.

        Karvassuolaa saa apteekista. Minä vasta tein toisen kerran ja mulla tuli 20x13 mm oleva vaaleanvihreää kiveä ja 3pv vielä kolme isoa 2-3cm valkoista kovakuorista kiveä, ontoja sisältä. Olisko niissä ollut se kuollut loinen sisällä, tiedä häntä.

        Mulla on kymmeniä vuosia sitten todettu röntgekuvassa olevan 2,5cm kokoinen sappikivi.


      • Anonyymi
        *kiinnostunut* kirjoitti:

        Joo siis tiedän kyllä noi, mutta löysin oikein kunnon puhdistuskuurin joka kestää pari päivää. Siinä juotiin semmosta suolalitkua, greippimehua ja oliiviöljyä ja jotain muutakin. Ne pisti sitten elimistöön liikettä ja sai nämä kolesterolikivet ulos maksasta ja elimistöstä. Jollakin naisella niitä kiviä oli tullut ulos vielä 8 kuukautta kuurin jälkeen, että ilmeisen tehokasta. Mutta sitä suolasekoitusta ei varmaan kyllä saa Suomesta. Mutta jos joku tietää jotain niin olen kiitollinen vinkistä.

        Epsom-suola, karvassuola, Magnesum sulfaatti
        https://www.prisma.fi/fi/prisma/magnesium-in-epsom-suola-500g
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Magnesiumsulfaattihttps://www.healthline.com/nutrition/epsom-salt-benefits-useshttps://www.finlandforum.org/viewtopic.php?t=36025  
        When you wake up in the morning, drink a 3rd dose of your 3/4 cup of Epsom salts.
        You can go back to sleep if you'd like. You should feel like you have to go to the bathroom, in which case, do so in the morning.
        https://projectlifemastery.com/amazing-liver-and-gallbladder


    • Dimma

      Osta Silymariinia,se on loistava maksanpuhdistaja.

      • Tiedonhaluinen Topi

        Mitä hiton ainetta????
        Kerro tarkemmin!


      • Virvon varvon.......
        Tiedonhaluinen Topi kirjoitti:

        Mitä hiton ainetta????
        Kerro tarkemmin!

        Siinä on sekoitettu silliä voimariiniin ja saatu sitten nimeksi silymariin!
        Levität vaan leivälle ja syöt!


      • kokeillut
        Virvon varvon....... kirjoitti:

        Siinä on sekoitettu silliä voimariiniin ja saatu sitten nimeksi silymariin!
        Levität vaan leivälle ja syöt!

        Maksa-arvoni olivat koholla.joku neuvoi hoidon.10 valkosipulin kynttä, kaksi kuorittua sitruunaa ja3 teelusikallista hun25ajaa tehosekoittimella soseeksi ja kannelliseen purkkiin jääkaappiin. Aamuisin 2 ruokalusikallista seosta tyhjään mahaan. Otin tosin luontaistuotekaupasta maksaa puhdistsvaa yrttiuutetta. Kolmessa viikossa alat laski 56:sta 18:sta. Särkylääkketä en ko aikana syönyt.


      • Anonyymi

        Luvaton mainos.


    • ykä

      olen thny n.1krt vuoteen.

      niitä vihreitä kiviä tulee enmpi ja vähempi joka kerta. tosin ne mitään kiviä oo, pehmoisia kun ovat.

      tiedä mitä suolaa tarkoitatte, mutta ohjeen löytää hulda clarkin kirjasta.

      oliiviöljyä, magnesiumsulfaattia ja sitruunamehua.

    • ?????

      Oletteko nyt ihan tosissanne, että kuvittelette jollakin syömisellänne tai juomisellanne saada maksanne "puhtaaksi"...
      Voi järjen köyhyyttä. Ihmispoloja taas höynäytetään.

      • Olet sitä, mitä syöt

        Olet sitä, mitä syöt!


      • Anonyymi

        Kun lopettaa ryyppäämisen ja alkaa juoda puhdasta lähdevettä, niin maksa puhdistuu jo ihan muutamassa kuukaudessa.

        exholisti


    • hoito

      Paras maksan puhdistus- ja hoitokeino on jatkuva terveellinen elämäntapa. Maksa kärsii kaikista myrkyistä, kuten alkoholista, lääkkeistä, tupakasta, kaikista väri- ja lisäaineista, saasteista sekä epäterveellisestä, pitkälle jalostetusta ruoasta ja ylensyönnistä.

    • itsekin aikeissa

      Hei,

      Epsom-suola (MgSO4 7H2O, Magnesiumsulfaatti heptahydraatti) kulkee Suomessa nimellä Karvassuola. Löytyy ainakin Yliopiston Apteekista. Ehdotan että otat koko nimirumilukset mukaasi paikalliseen apteekkiisi -tai soitat sinne ja kyselet näillä nimillä. Ellei löydy, voivathan he aina tilata.

      Itse aion just kohta tehdä Huldan kuurin.

    • Qandil

      On kokemusta. Olen monta kertaa sitä tehnyt, yritän sillä saada sappikivet pois. Maksapuhdistuksen jälkeen tunnet itsesi uudeksi ihmiseksi. minun e-mail: [email protected], jos haluat suomenkielisiä ohjeita maksapuhdistukseen.

      Kaikkea hyvää

    • Seija K.

      Hei!
      Sain riihimäkeläiseltä kalevalaiselta jäsenkorjaajalta mukaani monisteet maksan puhdistuksesta. Teksteissä sanotaan, että se lisäksi vähentää allergioita ja poistaa hartia- käsivarsi- ja yläselän kipuja (joita minulla on tosi paljon) ja antaa energiaa.

      Ohjeessa kasketään käyttämään zapperia 1-3 viikkoa ennen kuin aloittaa maksan puhdistuksen.

      Ohjeessa käsketään myös puhdistamaan munuaiset (ei ohjetta) ja hoitamaan hampaat metalleista vapaiksi.

      Tarvitaan:

      Karvasuolaa 4 rkl.
      Vaaleaa oliiviöljyä puoli kupillista (1 dl)
      tuoreita vaaleanpunaisia grapehedelmiä 1 iso tai 2 pientä 1,75 dl
      Ornitiinia 4-8 varmistaaksesi, että saat nukutuksi. Tärkeää!
      Suori muovipilli juomisen helpottamiseksi ja kannellinen tölkki.

      Varaa vapaapäivä asian tekemiseen.

      Älä nauti lääkkeitä tai vitamiineja joita et tarvitse. LopetA ZAPPERI (loisohjelma ja munuaisyrtit) edellispäivänä.
      Syö rasvaton aamiainen ja lounas, seim. keitettyä viljaa ja hedelmiä, mehua, leipää, hunajaa, ei voita tai maitoa ja uuniperunoita tai muita vihanneksia suolan kanssa saadaksesi painetta aikaiseksi.

      Älä syö tai juo klo 14 jälk.

      Laita karvassuolat valmiiksi. sek. 4 rkl 3 kuppiin vettä ja kaada tölkkiin. tulee 4 annosta, kukin 3/4 kupillista. Jäähdytä jääkaapissa.

      klo 18 yksi annos. Voit juoda muutaman kulauksen vettä päälle tai huuhdella suusi tai lisätä mauksi 1/8 tl C-vitamiinia joukkoon.

      Ota grape ja oliiviöljy esille.

      Klo 20 3/4 kupillinen. valmistaudu nukkumaan.

      21.45 kaada 1/2 kupillista oliiviöljyä kannuun. Purista grape käsin mittakuppiin. poista möhjö haarukalla. Pitäisi tulla väh. ½ kupillista. Voit lisätä limonaadia. Sekoita kunnes vesimäistä.

      Käy WC:ssä

      Klo 22 juo valmistamasi juoma. Ota 4 ornitiinikapselia ensimmäisten kulausten aikana, että saat nukutuksi. Voit käyttää ketsuppia, kanelia tai ruskeaa sokeria saadksesi juoman alas. Juo se seisaallesi 5 min. kuluessa.

      Mene heti vuoteeseen ja nuku.

      Aamulla ota kolmas annos karvassuoloja. jos voit huonosti odota että se menee ohi.

      2 tuntia myöheemin viimeinen annos ja mene vuoteeseen.

      2 tuntia myöhemmin voit alkaa syömään, aloita hedelmämehulla. Hedelmiä ½ tunnin päästä ja siitä tunnnin päästä tavallista ruokaa kevyesti. Iltaan mennessä pitäisi olla toipunut.

      Voi olla ripulia aamulla. Voit tutkia ulosteesi. Vihreät möykyt ovat sappikiviä ja niitä pitäisi tulla pois useamman puhdistuksen jälkeen yhteensä 2000 kiveä, ennenkuin maksa on puhdistunut kokonaan. Toimenpiteen voi tehdä kahden viikon välein, ei koskaan sairaana.

      • Utelias kyselijä

        Mitä tämä ornitiini on? Ei kai se ole välttämätöntä, jos on jotain muuta?
        Onko tuo suola sama kuin glaubersuola?


      • ornitiini
        Utelias kyselijä kirjoitti:

        Mitä tämä ornitiini on? Ei kai se ole välttämätöntä, jos on jotain muuta?
        Onko tuo suola sama kuin glaubersuola?

        Ornitiini on aminohappo, jolla voi parantaa mm. ammoniakkipuhdistusta. Tätä varmaan suositellaan siksi että joillakin on bakteeri/loisongelmia, jolloin ammoniakkia syntyy liikaa. Nämä jäänteet maksassa on yleensä seurausta kuolleista bakteereista yms.


      • sarita
        Utelias kyselijä kirjoitti:

        Mitä tämä ornitiini on? Ei kai se ole välttämätöntä, jos on jotain muuta?
        Onko tuo suola sama kuin glaubersuola?

        Olen tehnyt tänä talvena viisi maksanpuhdistusta kuukauden välein enkä ole tarvinnut ornatiinia enkä muutakaan päänsärkyyn koska otan illalla peräruiskeen (se on muutenkin kivempi kun niitä kiviä alkaa tulla tosi paljon seuraavana aamuna niin näät kaikki putsaustulokset!)


      • sarita
        Utelias kyselijä kirjoitti:

        Mitä tämä ornitiini on? Ei kai se ole välttämätöntä, jos on jotain muuta?
        Onko tuo suola sama kuin glaubersuola?

        Kyse on samasta suolasta.


      • Tiedoksi
        sarita kirjoitti:

        Kyse on samasta suolasta.

        Glaubersuola ei ole karvassuolaa=epsom suolaa. Glaubersuola on Natriumsulfaattia, kun taas Magnesiumsulfaatti on se mitä kutsutaan kansankielellä karvassuolan tai epsom suolan nimellä. Magnesiumsulfaattia=Karvassuolaa saa apteekeista tilattua 1kg tai 5kg pakkauksissa. Glaubersuolaa saa 30g pusseissa.


      • sykerötohtori

        Minä olen käyttänyt tuon oliiviöljyn sijasta 2000 ml (2l) risiiniöljyä. Hyvin toimii, itse aiasssa niin hyvin että moskat tulee pois ja muut tropitkin osoittautuvat tarpeettomiksi.


      • Hyvin outo tapaus!
        sykerötohtori kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt tuon oliiviöljyn sijasta 2000 ml (2l) risiiniöljyä. Hyvin toimii, itse aiasssa niin hyvin että moskat tulee pois ja muut tropitkin osoittautuvat tarpeettomiksi.

        Voiko risiiniöljy mennä noin pahasti päähän?
        Ja ilmeisesti risiiniöljy sitten huuhteli kaiken pois päästä mennessään pytystä alas!


      • putiputs
        Hyvin outo tapaus! kirjoitti:

        Voiko risiiniöljy mennä noin pahasti päähän?
        Ja ilmeisesti risiiniöljy sitten huuhteli kaiken pois päästä mennessään pytystä alas!

        Risiiniöljy kyllä puhdistaa suolen mutta huldaclarkilaiset haluaisivat, että uloste tulisi jännemmän näköisenä. Amerikassa levitetään ohjeita, joilla törky saadaan hauskasti koviksi palleroiksi. Jotkut taas haluavat, että ulos tuleva materiaali hyytelöityisi. Mitään erityisstä "puhdistavaa" merkitystä ei ole kummallakaan tavalla mutt aonpa kivaa ajankulua.


      • Kerro meille!
        putiputs kirjoitti:

        Risiiniöljy kyllä puhdistaa suolen mutta huldaclarkilaiset haluaisivat, että uloste tulisi jännemmän näköisenä. Amerikassa levitetään ohjeita, joilla törky saadaan hauskasti koviksi palleroiksi. Jotkut taas haluavat, että ulos tuleva materiaali hyytelöityisi. Mitään erityisstä "puhdistavaa" merkitystä ei ole kummallakaan tavalla mutt aonpa kivaa ajankulua.

        Millaista sinun jännä kakkisi on?


    • jello74

      Hei!
      Minulla on monta loistavaa tarinaa maksan puhdistuksen tärkeydestä terveydellemme.
      Itse teen sen ensimmäisen kerran parin viikon päästä,jolloin myös kaksi ystävääni tekevät sen myös ensimmäisen kerran. Useat tuttuni, mm. isäni on saanut merkittäviä tuloksia tervEytensä parantamisen osalta.Hänellä todettiin pahanlaatuinen kasvain maksassa , jonka jälkeen hän teki heti maksan puhdistuksen ja kasvain katosi samalla maksasta. Olihan siinä lääkäreillä ihmettelemistä ;) . Monta, monta muutakin sairauden paranemista olen saanut seurata ja kuulla vuosien aikana, maksan puhdistuksen jälkeen. Itselläni on asiasta paljon tietoa, mutta toki voit löytää tietoa mm. seuraavista kohteista: Hulda Clarkin teos "Hoito kaikkiin sairauksiin" antaa asiasta tiiviin monipuolisen paketin, ja Lootuskirjojen netti-sivuilta löytyy myös tietoa, suosittelen molempia.
      Maksan puhdistus, on vaivaton, halpa ja tehokas tapa hoitaa elimistöämme voimaan paremmin, ja poistamaan sairauksia jne.
      Jos kysyttävää, vastaan mielelläni.

      -ansku-

      • Lassu

        Kävin otsoniterapeutilla paksusuolen huuhtelussa, ja koska kaikkea "tavaraa" ei saatu irti, hän suositteli minulle heti perään C24-jauhetta. Siinä on valmiina kaikki nuo mainitut suolat tai itse asiassa erilaisia kasvikunnan tuotteita. Tahti on tuo 4 pussillista ja nukkumaanmennessä oliiviöljy verigreippijuoma (joka oli mielestäni erittäin hyvän makuinen). Illalla wc-käyntejä oli ainakin 15, mutta yön sain nukuttua. Kun otin aamulla ne loput kaksi pussillista, vihreitä kiviä alkoi tulla. Ne ovat eri kokoisia eikä niiden tulo ole mitenkään kivuliasta.Vielä en osaa sanoa, millaiset jälkitunnelmat ovat, mutta nyt alkaa tuntua jo aika raikkaalta. Kuuri on siis päättynyt, mutta vaikutus tuntuu vielä. Uusin varmasti joskus kuurin.Niitä saa ottaa max 3 kertaa vuodessa.


      • likamaksa
        Lassu kirjoitti:

        Kävin otsoniterapeutilla paksusuolen huuhtelussa, ja koska kaikkea "tavaraa" ei saatu irti, hän suositteli minulle heti perään C24-jauhetta. Siinä on valmiina kaikki nuo mainitut suolat tai itse asiassa erilaisia kasvikunnan tuotteita. Tahti on tuo 4 pussillista ja nukkumaanmennessä oliiviöljy verigreippijuoma (joka oli mielestäni erittäin hyvän makuinen). Illalla wc-käyntejä oli ainakin 15, mutta yön sain nukuttua. Kun otin aamulla ne loput kaksi pussillista, vihreitä kiviä alkoi tulla. Ne ovat eri kokoisia eikä niiden tulo ole mitenkään kivuliasta.Vielä en osaa sanoa, millaiset jälkitunnelmat ovat, mutta nyt alkaa tuntua jo aika raikkaalta. Kuuri on siis päättynyt, mutta vaikutus tuntuu vielä. Uusin varmasti joskus kuurin.Niitä saa ottaa max 3 kertaa vuodessa.

        Kertoisitko vähän enemmän tuosta c24-jauheesta. Mitä sisältää, onko turvallista käyttää ym.
        Ja teetkö itse verigreippijuoman jne.

        Kerro vähän tarkemmin.
        Mulla on tänä vuonna ollut niin paljon antibioottikuureja ja vielä parhaillaankin menossa eikä aina ole niin tarkkaan tullut seurattua mitä syö ja juo. Joten varmaan tarpeeseen tulisi jonkinlainen puhdistautuminen.


      • maksaruoho
        likamaksa kirjoitti:

        Kertoisitko vähän enemmän tuosta c24-jauheesta. Mitä sisältää, onko turvallista käyttää ym.
        Ja teetkö itse verigreippijuoman jne.

        Kerro vähän tarkemmin.
        Mulla on tänä vuonna ollut niin paljon antibioottikuureja ja vielä parhaillaankin menossa eikä aina ole niin tarkkaan tullut seurattua mitä syö ja juo. Joten varmaan tarpeeseen tulisi jonkinlainen puhdistautuminen.

        hei..mulla maksa oireilee??? sappikivet poistettu n26 v.sitten..Nyt olen syönyt selkäkipuihin lääkkeitä ememmän ja vähemmän jo vuosia..viime vuodet paljon mietoja opioideja, päivittäin jopa..siihen lisäksi väliin aina tulehduskipulääkkeitä kuuri.
        Nyt vatsa reagoi..turpoaa..ja jo aamulla turvoksissa, vaikken vielä ole edes syönyt mitään. oikean rinnan alla kipua joka säteilee kylkeen ja välillä läpi laopaluitten keskelle..onko sappi-maksa-oiraeita?? Uskaltaako tuon puhdistuskuurin ottaa noin vain??


      • Lassu
        likamaksa kirjoitti:

        Kertoisitko vähän enemmän tuosta c24-jauheesta. Mitä sisältää, onko turvallista käyttää ym.
        Ja teetkö itse verigreippijuoman jne.

        Kerro vähän tarkemmin.
        Mulla on tänä vuonna ollut niin paljon antibioottikuureja ja vielä parhaillaankin menossa eikä aina ole niin tarkkaan tullut seurattua mitä syö ja juo. Joten varmaan tarpeeseen tulisi jonkinlainen puhdistautuminen.

        Ostin pakkauksen tuolta otsoniterapeutilta, mutta varmasti niitä myydään muuallakin. Verigreippimehun puristin itse ja sekoitin oliiviöljyyn. Tuon kuurin jälkeen on ollut selkeästi "kapeampi" olo ja vatsavaivat vähentyneet. Myös unen laatu parani. Aine käy yleensä muille paitsi niille, joilta sappirakko on leikattu. tai jotka ovat hyvin huonokuntoisia.


      • lässu
        Lassu kirjoitti:

        Ostin pakkauksen tuolta otsoniterapeutilta, mutta varmasti niitä myydään muuallakin. Verigreippimehun puristin itse ja sekoitin oliiviöljyyn. Tuon kuurin jälkeen on ollut selkeästi "kapeampi" olo ja vatsavaivat vähentyneet. Myös unen laatu parani. Aine käy yleensä muille paitsi niille, joilta sappirakko on leikattu. tai jotka ovat hyvin huonokuntoisia.

        Mistä c24 saa? Ateekista vai luontaistuotekaupoista?


      • "tyhymä"
        lässu kirjoitti:

        Mistä c24 saa? Ateekista vai luontaistuotekaupoista?

        voi pyhä yksinkertasuus ku ihimiset on tyhymiä,ei kai teilläkään peräsuoli lähe maksasta. kertokaa mulleki tyhymälle mitä ihimeen reittiä ne teijän kivet sieltä maksasta pääsee sinne peräsuoleen.eihän ne oo missään yhteyvesä keskenään. maksahan suodattaa ja puhistaa verta.jos teillä paskoissa tulee tuhansia kiviä ne ei takuulla mistään maksasta tule, ootta tainnu syyä sepeliä.


      • RicHard-59
        "tyhymä" kirjoitti:

        voi pyhä yksinkertasuus ku ihimiset on tyhymiä,ei kai teilläkään peräsuoli lähe maksasta. kertokaa mulleki tyhymälle mitä ihimeen reittiä ne teijän kivet sieltä maksasta pääsee sinne peräsuoleen.eihän ne oo missään yhteyvesä keskenään. maksahan suodattaa ja puhistaa verta.jos teillä paskoissa tulee tuhansia kiviä ne ei takuulla mistään maksasta tule, ootta tainnu syyä sepeliä.

        Maksa tekee sappea, joka varastoituu sappirakkoon, josta sappi menee -yllätys yllätys- ohutsuoleen, sieltä paksusuoleen ja edelleen peräsuoleen. Sappikivet muodostuvat juuri sappirakkoon. Hoito pehmentää ne, että mahtuvat ulos sieltä.


      • sarita
        maksaruoho kirjoitti:

        hei..mulla maksa oireilee??? sappikivet poistettu n26 v.sitten..Nyt olen syönyt selkäkipuihin lääkkeitä ememmän ja vähemmän jo vuosia..viime vuodet paljon mietoja opioideja, päivittäin jopa..siihen lisäksi väliin aina tulehduskipulääkkeitä kuuri.
        Nyt vatsa reagoi..turpoaa..ja jo aamulla turvoksissa, vaikken vielä ole edes syönyt mitään. oikean rinnan alla kipua joka säteilee kylkeen ja välillä läpi laopaluitten keskelle..onko sappi-maksa-oiraeita?? Uskaltaako tuon puhdistuskuurin ottaa noin vain??

        Andreas Moritzin kirjasta Timeless Secrets of Health & Rejuvenation löytyy ohjeet puhdistukseen ja lisäohjeita henkilöille, joilta on poistettu sappirakko.

        Tässä linkki http://www.ener-chi.com/more_key.htm en nyt löydä sivua josta sain koko kirjan (joitain sivuja puuttuu) imuroitua koneelleni, mut jos lähetät e-mail -osoitteesi niin yritän lähettää paketin.

        Lähde: www.ener-chi.com


      • Tiedonjanoa
        sarita kirjoitti:

        Andreas Moritzin kirjasta Timeless Secrets of Health & Rejuvenation löytyy ohjeet puhdistukseen ja lisäohjeita henkilöille, joilta on poistettu sappirakko.

        Tässä linkki http://www.ener-chi.com/more_key.htm en nyt löydä sivua josta sain koko kirjan (joitain sivuja puuttuu) imuroitua koneelleni, mut jos lähetät e-mail -osoitteesi niin yritän lähettää paketin.

        Lähde: www.ener-chi.com

        selaisin maksa-asiaa ja löysin linkkisi. Minulta sappi poistettu syyskuussa,mutta tiedän että maksassa on tiehyeissä runsaasti kiviä ja haluaisin saada "pakettisi",jotta voisin turvallisesti edet5ä asiassa. Terv Ritva Simula [email protected]


      • Kirsti78

        Hei! Sä varmaan tiiät miten ne loiset saa ensin pois, kun siina kirjassa niin neuvottiin, että ne pitäis hoitaa pois. Zapperista puhuttiin, mut se on kallis. Mikä on hyvä loisohjelma? Onko jotain yrttejä, mitä vois käyttää ko. tarkoitukseen ja mistä niitä voi ostaa/tilata? Vastaa mulle, haluan hoitaa itseni kuntoon! oon jo kiitollinen etukäteen!


      • yks.
        Kirsti78 kirjoitti:

        Hei! Sä varmaan tiiät miten ne loiset saa ensin pois, kun siina kirjassa niin neuvottiin, että ne pitäis hoitaa pois. Zapperista puhuttiin, mut se on kallis. Mikä on hyvä loisohjelma? Onko jotain yrttejä, mitä vois käyttää ko. tarkoitukseen ja mistä niitä voi ostaa/tilata? Vastaa mulle, haluan hoitaa itseni kuntoon! oon jo kiitollinen etukäteen!

        En ole tuo, jolta kyselet. Mutta mä olen käynyt mittauttamassa loisia täällä www.semba.fi
        Erilaisia yrttejä mm. käytetään loisten karkoitukseen.


      • kaks kolme
        yks. kirjoitti:

        En ole tuo, jolta kyselet. Mutta mä olen käynyt mittauttamassa loisia täällä www.semba.fi
        Erilaisia yrttejä mm. käytetään loisten karkoitukseen.

        Kuinka pitkiä loisia löytyi?


      • Aira6
        "tyhymä" kirjoitti:

        voi pyhä yksinkertasuus ku ihimiset on tyhymiä,ei kai teilläkään peräsuoli lähe maksasta. kertokaa mulleki tyhymälle mitä ihimeen reittiä ne teijän kivet sieltä maksasta pääsee sinne peräsuoleen.eihän ne oo missään yhteyvesä keskenään. maksahan suodattaa ja puhistaa verta.jos teillä paskoissa tulee tuhansia kiviä ne ei takuulla mistään maksasta tule, ootta tainnu syyä sepeliä.

        ...sappitiehyitä pitkin kivet kulkeutuvat suoleen..


      • Se La Vie
        "tyhymä" kirjoitti:

        voi pyhä yksinkertasuus ku ihimiset on tyhymiä,ei kai teilläkään peräsuoli lähe maksasta. kertokaa mulleki tyhymälle mitä ihimeen reittiä ne teijän kivet sieltä maksasta pääsee sinne peräsuoleen.eihän ne oo missään yhteyvesä keskenään. maksahan suodattaa ja puhistaa verta.jos teillä paskoissa tulee tuhansia kiviä ne ei takuulla mistään maksasta tule, ootta tainnu syyä sepeliä.

        Ja anatomian tentistä et sitten selvinnyt, etkä koskaan valmistunut lääkäriksi!


    • uusi elämä

      Kokeilin tuota better choicen livfit maksanpuhdistusta, koska olin koko ajan väsynyt, kaamea "viinan himo" eli tuntui että lasi-pari viiniä olisi pitänyt ottaa joka päivä.

      Mutta en nyt ihan tällaistakaan lopputulosta olisi osannut odottaa.

      Sillä nyt on olo kuin ois sisäisen pesun tehnyt, vaikka ensin meinasin että koko puhdistuskuuri on pelkkää itsensä pettämistä. Kuurin alussa kamala ja osittain sekava olo, taisi olla paljon myrkkyjä jotka lähtivät liikkeelle. Muutaman päivän väsytti ihan mielettömästi.

      Nyt ei maistu viini ei kalja, ei mikään alkoholi, ihme juttu, mutta ei vaan saa juotua - ei maistu eikä tee edes mieli. Maustetun ruuan ja rasvaisen ruuan himo on myös poissa. Enemmänkin tekee mieli vihanneksi ja juureksia ja hedelmiä.

      En pane pahakseni vaikka ei juomat enää maisutukkaan, ihan hyvä olo on ja unenlaatu tuhannesti parempaa. Tästä on hyvä jatkaa... toivottavasti säilyy tämä olo.

    • Lootus55

      Minkä puhdistuskuurin voisi nyt ottaa,
      kun maksassa ollut tulehdus on hoidettu kortisoonilla
      sappikivien takia(?) sappikiviä ei ole ainakaan vielä leikattu eikä ne vaivaa koko aikaa.

    • Eija-

      Sama juttu minulla on myös maksassa tulehdus, kortisoonia lääkkeenä n. 3kk. eikä
      vieläkään maksa-arvot ole kohdallaan. itse luulen että olen allerginen kortisoonille, koska siitä saan koko ajan ikäviä sivuvaikutuksia, mutta en parane?

      Sappirakossa on ainakin yksi iso kivi todettu ultrassa.
      Ajattelin kokeilla yllämainittua maksanpuhdistusta, kävi miten kävi,
      enhän voi koko loppua ikääni syödä kortisoonia.

    • ymmärrän yskän

      Puhdistus huuhtelemalla (Liver flush) on tämän jutun lääkärien mielestä turhaa: Could these be gallstones?", Lancet 2005, Volume 365, Issue 9468

      • törkeä huijaus

        Juuri näin. Ne eivät ole sappikiviä. Artikkelissa selostetaan, minkä mekanismin kautta "maksan puhistamiseksi" nautitut aineet muuttuvat matkalla kovaksi rasvamöykyksi.

        Avainsana on "sabonification". Tuttu vaikkapa saippuanteosta. Kukahan veijari keksi alkaa myydä sitä sairaille ihmisille puhdistamisena?

        Vielä röyhkeämpää olisi ehkä syöttää ihmisille liivatetta ja valehdella, että sitten ulostullut hyhmä olisi elimistön epäpuhtauksia.


      • jgluyglouygolugy
        törkeä huijaus kirjoitti:

        Juuri näin. Ne eivät ole sappikiviä. Artikkelissa selostetaan, minkä mekanismin kautta "maksan puhistamiseksi" nautitut aineet muuttuvat matkalla kovaksi rasvamöykyksi.

        Avainsana on "sabonification". Tuttu vaikkapa saippuanteosta. Kukahan veijari keksi alkaa myydä sitä sairaille ihmisille puhdistamisena?

        Vielä röyhkeämpää olisi ehkä syöttää ihmisille liivatetta ja valehdella, että sitten ulostullut hyhmä olisi elimistön epäpuhtauksia.

        Jouduit siis huijauksen uhriksi! Miten se tapahtui? Kerro meille, että me muut palstalaiset voimme välttää!


    • Kirsti78

      hei! Miten ne loiset saa elimistöstö pois? Zapperista puhuttiin, mut se on kyllä kallis! Onko muuta keinoa?

    • Tohtorin ohjeet

      Tässä Tohtori Clarkin ohjeet maksan puhdistukseen:

      http://www.lootuskirja.fi/products?catid=38

      Ohjeiden laatija on korkeasti koulutettu asiantuntija:

      "Hulda Clark aloitti biologian opintonsa Saskatchewanin yliopistossa Kanadassa, missä hän sai maisterin tutkinnon korkein arvosanoin. Opiskeltuaan kaksi vuotta McGillin yliopistossa hän meni Minnesotan yliopistoon opiskellen biofysiikkaa ja solubiologiaa. Hän sai tohtorin arvon fysiologiassa vuonna 1958. Vuonna 1979 jätti valtion rahoittaman tutkimuksen ja ryhtyi pitämään yksityisvastaanottoa täyspäiväisesti. Kuusi vuotta myöhemmin hän keksi menetelmän tutkia ihmisen kehoa."

      http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/hoitokaikkiin.htm

    • näitä riittää

      Hulda Clarkilla ei koskaan ollut mitään terveydenhoidon koulutusta.

      Lootuskirjailija on kopsannut Clarkin valehtelun, että 50-luvun tutkinto olisi ollut fysiologiassa. Yliopiston omien tietojen mukaan se olisi ollut zoologia, joka tarkoittaa lähinnä eläinten luokittelua, elinoloja, tapoja ja sellaista.

      Vanhan öljyn saippuointitempun myyminen ihmisille "elimistön puhdistuksena" osoittaa, että Clark oli paatunut huijari. Vedätyksen pääpaino oli kuitenkin rahojen nykiminen kuolemansairailta ihmisiltä vakuuttelemalla heille, että heidän syöpänsä ja HIV-tartuntansa ovat matojen aiheuttamia ja helposti parannettavissa.

    • Skepon näytöt?

      "Hulda Clarkilla ei koskaan ollut mitään terveydenhoidon koulutusta.

      Lootuskirjailija on kopsannut Clarkin valehtelun, että 50-luvun tutkinto olisi ollut fysiologiassa. Yliopiston omien tietojen mukaan se olisi ollut zoologia, joka tarkoittaa lähinnä eläinten luokittelua, elinoloja, tapoja ja sellaista."

      Miten tarkistit nuo "tiedot"? Osoita ne todeksi.

      • ..ryökäle

        Kerro sinä ensin, mistä tarkistit, että Hulda Clark ei olisi valehdellut tutkintoaan. Ethän sinä sitä mistään tarkistanut. Valehtelit.


      • Skepolla ei näyttöä
        ..ryökäle kirjoitti:

        Kerro sinä ensin, mistä tarkistit, että Hulda Clark ei olisi valehdellut tutkintoaan. Ethän sinä sitä mistään tarkistanut. Valehtelit.

        "Kerro sinä ensin, mistä tarkistit, että Hulda Clark ei olisi valehdellut tutkintoaan."

        Tätä epäilinkin, skepo ei taaskaan pysty esittämään mitään näyttöjä outojen väitteidensä tueksi. Kokeilkaapa te muutkin, kysykää skepolta näyttöjä kun se heittää väitteitään, niin huomaatte ettei löydy. Skepo keksii jorinansa omasta päästä.

        Hulda Clarkin koulutus on ihan julkista faktatietoa:

        "Hulda Clark aloitti biologian opintonsa Saskatchewanin yliopistossa Kanadassa, missä hän sai maisterin tutkinnon korkein arvosanoin. Opiskeltuaan kaksi vuotta McGillin yliopistossa hän meni Minnesotan yliopistoon opiskellen biofysiikkaa ja solubiologiaa. Hän sai tohtorin arvon fysiologiassa vuonna 1958. Vuonna 1979 jätti valtion rahoittaman tutkimuksen ja ryhtyi pitämään yksityisvastaanottoa täyspäiväisesti. Kuusi vuotta myöhemmin hän keksi menetelmän tutkia ihmisen kehoa."

        http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/hoitokaikkiin.htm


      • Quack, quack, quack

        Quack, quack, quack,
        olen skepo-ankka ja uiskentelen tilastoissa,
        quack, quack, quack,
        olen skepo-ankka ja uiskentelen valheiden verkossa,
        quck, quack, quack,
        olen skepo-ankka ja uiskentelen sokkona, testatusti.


      • "Ankanmetsästäjä"
        Quack, quack, quack kirjoitti:

        Quack, quack, quack,
        olen skepo-ankka ja uiskentelen tilastoissa,
        quack, quack, quack,
        olen skepo-ankka ja uiskentelen valheiden verkossa,
        quck, quack, quack,
        olen skepo-ankka ja uiskentelen sokkona, testatusti.

        Täytyypä myöntää, että skepo kokonaisuudessaan on "ankka". Kelvotonta vaan, että se on tämän palstan ankka ja on suorastaan liimautunut tänne. Koskas se sorsastusaika/linnustusaika olikaan?


    • Sapettaako

      Itse olen kokeillut greippi/öljy/suolasysteemiä ja kyllä vain vihreitä papanoita tuli seurravana päivänä pyttyyn.Oli mitä oli,ei ainakaan huonoa elimistölle tehnyt lyhyt paasto ja tyhjennys.

      • kiva projekti

        Miten niin "Oli mitä oli"? Sinä paskansit syömäsi öljyn kiinteämmässä muodossa. Sitä täytyy tehdä mistä tykkää.


      • No huh!

        Kiitos todella paljon! Arvostan apuasi.


    • SypeO

      Hei, haluaisin tietää onko joku tehnyt Hulda Clarkin maksanpuhdistusohjelman tekemättä ensin loistorjuntaohjelmaa? Onko maksanpuhdistusohjelma ollut tällöin tehokas?

      • Jämpti on näin

        Kuule. Se on ihan sama missä järjestyksessä sen teet. Loppputulos on joka tapauksessa se, että rahasi siirtyvät huijarin pankkitilille.


      • Pinusa

        Mitä tuo HC hyötyy siitä että ihmiset ostaa oliiviöljyä, greippiä ja karvassuolaa?


    • Vähemmän jämpti

      Mistä tiedät, että rahat siirtyivät huijarin pankkitilille???
      Aivan hyvin ne voivat joutua tukkurin, muun kaupan tai firman kassaan! Ym. ym.

    • nelia

      Kai kaikki nyt ymmärsivät, että ne vihreät kivet eivät ole sappikiviä? Älkää menkö lankaan! Lukekaa vaikka tämä artikkeli: http://curezone.com/forums/fm.asp?i=413022
      Siinä on selitetty se kemiallinen reaktio, mikä muuttaa maksan puhdistuskuurin aikana nautitut aineet sellaisiksi kokkareiksi.
      Jos joku ei osaa englantia, voin vielä tiivistää pääpontin:
      Tutkituilla "sappikivillä" ei ollut kiteistä rakennetta kuten aidoilla sappikivillä, ja ne sulivat öljymäiseksi 10 minuutissa yli 40 asteessa. Niissä ei myöskään ollut kolesterolia, bilirubiinia tai kalsiumia. Koe paljasti, että yhdistämällä oliiviöljyä, sitruunamehua ja kaliumhydroksidiliuosta, saatiin puolikiinteää seosta, joka muuttui huoneenlämpöisessä ilmakuivauksessa kovaksi.

    • Huijausta!!

      Älkää menkö lankaan, lukekaa artikkeli: "Could these be gallstones?"

      • Onnekas pian

        Kiitos! Kaikille auttajille.


    • Maksa tukossa

      Kiitos Nelialle. Aion kokeilla sulavatko sappikiveni, kunhan olen tehnyt huuhtelun.

      Sitä ihmettelen, että mistä se kaliumhydroksidi tulee, kun juotava karvassuola on magnesiumsulfaattia, jolla ei saippuoitumisreaktiota saa aikaan sitten millään.

    • Jotain en hoksaa

      Saippuoittaminen onnistuu myös Mg(OH)2:lla mutta sitä saadakseen pitäisi syödä magnesiumsulfaattia. Kaliumia voisi ottaa jostain sitrushedelmien mehusta. Mutta en tajua, mitä tässä yritetään. Miksi joku haluaisi valmistaa rasvapalloja ohutsuolessaan?

    • rthjjahaahaa

      no niin pikku ituhipit siellä kotisoffalla tässä on teille tutkimuksen lähteet ja julkaisija oli The lancet lääketieteen lehti

      The Lancet on eräs maailman vanhimpia ja arvossa pidetyimpiä lääketieteellisiä julkaisuja. Sitä voidaan pitää monien nykyajan lääketieteellisten lehtien suoranaisena esikuvana. Lehden artikkelit ovat vertaisarvioituja ja se julkaisee laaja-alaisesti niin uutta tutkimusta, arvioita aiemmista tutkimuksista kuin myös kommentaareja. Lisäksi julkaistaan muun muassa arvioita lääketieteellisistä kirjoista ja alan uutisia. Lehden nauttima suuri arvostus tarkoittaa, että sen kirjoituksia lainataan laajasti tiedotusvälineissä kaikkialla maailmassa. Lukijoita sillä on ympäri maailmaa, ja sen 1996 avatuilla Internet-sivuilla yli miljoona käyttäjää.

      DON'T FALL FOR THE OLIVE OIL GALL BLADDER FLUSH

      The Lancet Volume 365, Number 9468 16 April 2005

      Could these be Gallstones?

      poimintoja artikkelista (voitte lukea artikkelin kokonaisuudessaan ihan milloin tahansa ja ottaa vaikka tutkijoihin yhteyttä jos jää jotain kysyttävää)

      A 40-year-old woman was referred to the outpatient clinic with a 3-month history of recurrent severe right hypochondrial pain after fatty food. Abdominal ultrasound showed multiple 1-2 mm gallstones in the gallbladder.

      She had recently followed a "liver cleansing" regime on the advice of a herbalist. This regime consisted of free intake of apple and vegetable juice until 1800 h, but no food, followed by the consumption of 600 mL of olive oil and 300 mL of lemon juice over several hours. This activity resulted in the painless passage of multiple semisolid green "stones" per rectum in the early hours of the next morning. She collected them, stored them in the freezer, and presented them in the clinic (figure).

      Microscopic examination of our patient's stones revealed that they lacked any crystalline structure, melted to an oily green liquid after 10 min at 40oC, and contained no cholesterol, bilirubin, or calcium by established wet chemical methods.1 Traditional faecal fat extraction techniques2 indicated that the stones contained fatty acids that required acid hydrolysis to give free fatty acids before extraction into ether. These fatty acids accounted for 75% of the original material.

      Experimentation revealed that mixing equal volumes of oleic acid (the major component of olive oil) and lemon juice produced several semi solid white balls after the addition of a small volume of a potassium hydroxide solution. On air drying at room temperature, these balls became quite solid and hard.

      We conclude, therefore, that these green "stones" resulted from the action of gastric lipases on the simple and mixed triacylglycerols that make up olive oil, yielding long chain carboxylic acids (mainly oleic acid). This process was followed by saponification into large insoluble micelles of potassium carboxylates (lemon juice contains a high concentration of potassium) or "soap stones". The cholesterol stones noted on ultrasound were removed by surgery.


      We have shown that these flushing regimes for expelling gallstones are a myth, and that the claims made by some are misleading. The appearance of a letter in an establishment journal has been used to legitimise this practice for some time and the record should now be set straight.

      We declare that we have no conflict of interest.
      *Christiaan W Sies, Jim Brooker

      Clinical Biochemistry Unit, Canterbury Health Laboratories, PO Box 151, Christchurch, New Zealand (CWS); and Gastroenterology Department, Waikato Hospital, Hamilton, New Zealand (JB)

      1 Steen G, Blijenberg BG. Chemical analysis of gallstones. Eur J Clin Chem Clin Biochem 1991; 29: 801-04. [PubMed]

      2 Varley H. Practical clinical biochemistry, 4th edn. London: Whitfriars Press, 1967.

      3 Dekkers R. Apple juice and the chemical-contact softening of gallstones. Lancet 1999; 354: 2171.

      • skepsis on uskonto

        Kas kummaa, kukaan ei ole vielä osannut selittää, miksi saippuapallojen muodostuminen loppuu, kun on suoritettu tarpeellinen määrä huuhteluja.

        Tieteellisen logiikan mukaan saippuaa pitäisi syntyä aina, kun aineita otetaan.

        Myös eri värisillä aineilla on huuhtelua kokeiltu ja tuloksena aina vihreitä kiviä.

        Jospa ne kivet sittenkin tulevat maksasta ja sappirakosta. Edellisessä viestissä viitattu "tieteellinen selitys" sisältää pahoja aukkoja, mutta nähtävästi siihen on sitten joidenkin helpompi USKOA. Mitään tieteellistä siinä ei oikeastaan ole.

        Kannattaa muuten kokeilla tuota puhdistusta, jo yhdestä kerrasta tulee hyvä olo.


    • N äin o n

      Itse vältin sappikivileikkauksen pari-kolme vuotta sitten juuri tuolla oliiviöljy/verigreippi/epsomsuola- puhdistuksella.

      Sen jälkeen on ollut yksi sappikohtaus, joka myös tokeni samalla konstilla. Oireet olivat klassiset, virtsa oli tummaa ja uloste vaaleaa. Jouduin muutaman päivän sinnittelemään Litalginin voimalla ennen kuin viikonloppuna puhdistuksen tein, jonkinverran kuulemma silmätkin kellertivät bilirubiinin vuoksi, mutta kun tiesi että apu on tulossa niin maltoin odottaa.

      Maksa tulisi silloin tällöin puhdistaa jos on taipuvaisuutta kivien syntymiseen, mieluummin näin kuin leikattuna sapettomana.

    • N äin o n

      Itse vältin sappikivileikkauksen pari-kolme vuotta sitten juuri tuolla oliiviöljy/verigreippi/epsomsuola- puhdistuksella.

      Sen jälkeen on ollut yksi sappikohtaus, joka myös tokeni samalla konstilla. Oireet olivat klassiset, virtsa oli tummaa ja uloste vaaleaa. Jouduin muutaman päivän sinnittelemään Litalginin voimalla ennen kuin viikonloppuna puhdistuksen tein, jonkinverran kuulemma silmätkin kellertivät bilirubiinin vuoksi, mutta kun tiesi että apu on tulossa niin maltoin odottaa.

      Maksa tulisi silloin tällöin puhdistaa jos on taipuvaisuutta kivien syntymiseen, mieluummin näin kuin leikattuna sapettomana.

      • Oma teoria

        Sanon että ei tää hoito ole turhaa mutta ne ei ole mitään kiviä vaan saippuapalloja jotka sisältää maksaan ja suolistoon kertynyttä rasvaa.kuona-aineita.viruksia.bakteereja. muita ihmiskeholle haitallisia myrkkyjä.

        Ihmiselimistö toimii näin jos vaan kehoon on kertynyt ennen mainittuja juttuja.

        Jos muut ei osaa selittää miksi niitä ei tule muutaman hoidon jälkeen ni minä osaan ja asia on hyvin yksinkertainen kaikki edellä mainittu paska on sillon puhdistunut elimistöstä ja elimistön ei tarvi niitä saippuapalloja tehdä.

        mutta jo 1-2 vuoden jälkeen niitä tulee.

        Ei kukaan kestä jos semmonen määrä lähtee kiviä elimistössä yks kaks liikkeelle,se tuska ois valtava.

        Tätä hoitoa ei kannata yrittää muilla öljyillä kuin oliiviöljyllä.


      • ei kannata
        Oma teoria kirjoitti:

        Sanon että ei tää hoito ole turhaa mutta ne ei ole mitään kiviä vaan saippuapalloja jotka sisältää maksaan ja suolistoon kertynyttä rasvaa.kuona-aineita.viruksia.bakteereja. muita ihmiskeholle haitallisia myrkkyjä.

        Ihmiselimistö toimii näin jos vaan kehoon on kertynyt ennen mainittuja juttuja.

        Jos muut ei osaa selittää miksi niitä ei tule muutaman hoidon jälkeen ni minä osaan ja asia on hyvin yksinkertainen kaikki edellä mainittu paska on sillon puhdistunut elimistöstä ja elimistön ei tarvi niitä saippuapalloja tehdä.

        mutta jo 1-2 vuoden jälkeen niitä tulee.

        Ei kukaan kestä jos semmonen määrä lähtee kiviä elimistössä yks kaks liikkeelle,se tuska ois valtava.

        Tätä hoitoa ei kannata yrittää muilla öljyillä kuin oliiviöljyllä.

        Kyllä ne ovat ihan sitä samaa rasvaa mutta vaan saippuiotuna. Ja juu homma toimii vaikka kuinka monta kertaa.


      • nauranko vai en
        ei kannata kirjoitti:

        Kyllä ne ovat ihan sitä samaa rasvaa mutta vaan saippuiotuna. Ja juu homma toimii vaikka kuinka monta kertaa.

        Tästä oli magnettimediassaki juttu.http://www.magneettimedia.com/maksanpuhdistus/?replytocom=6600#respond

        Joo tossa kuvassa olevat pallerot ei todellakaan ole mitään sappikiviä vaan rasvapalleroita jotka siis tulevat oliiviöljyn.greippimehun ja karvassuolan yhteisvaikutuksesta.

        Ja maksassa ny tuskin mitään sappikiviä voi ees kehittyä koska maksa vaan erittää sappinesteen eikä varastoi sitä ja jos ny vaikka maksassa ois jonkun sortin kiviä ni ne tuskin liikkus sieltä yhtään mihinkään koska maksan nestetiehyet ovat niin tiheitä että niissä ei yksinkertaisesti liiku muu kuin neste.

        Ois kyllä aika tuskanen olo jos maksassa on 2000 kappaletta kiviä.

        Kokeilkaa joku rypsiöljyllä sillä välttämättä nuita rasvapalleroita ei tule ku rypsiöljyssä ei ole yhtään kovaa rasvaa.


      • Aira6
        nauranko vai en kirjoitti:

        Tästä oli magnettimediassaki juttu.http://www.magneettimedia.com/maksanpuhdistus/?replytocom=6600#respond

        Joo tossa kuvassa olevat pallerot ei todellakaan ole mitään sappikiviä vaan rasvapalleroita jotka siis tulevat oliiviöljyn.greippimehun ja karvassuolan yhteisvaikutuksesta.

        Ja maksassa ny tuskin mitään sappikiviä voi ees kehittyä koska maksa vaan erittää sappinesteen eikä varastoi sitä ja jos ny vaikka maksassa ois jonkun sortin kiviä ni ne tuskin liikkus sieltä yhtään mihinkään koska maksan nestetiehyet ovat niin tiheitä että niissä ei yksinkertaisesti liiku muu kuin neste.

        Ois kyllä aika tuskanen olo jos maksassa on 2000 kappaletta kiviä.

        Kokeilkaa joku rypsiöljyllä sillä välttämättä nuita rasvapalleroita ei tule ku rypsiöljyssä ei ole yhtään kovaa rasvaa.

        Kuinka paljon itsekutakin ainesosaa sekoitetaan keskenää?


      • Omena

        Tiesitkö, että yhdellä kerralla tulee vain pieni osa kivistä. Tuttavani teki kahden viikon välein puhdistusta 7 kk. Hän teki sitä niin kauan, että kaikki moska oli pois. Kun kerran puhdistaa kunnolla, sen jälkeen riittää kerta/pari vuodessa.


    • saippoo

      Miksi palleroisten ulostulo loppuu kun tätä "hoitoa" tekee useamman kerran? Jos pallerot on saippuoitumisen tulosta, niin eikö näitä pitäisi tulla ulos joka kerta?

      • saippuaa1

        Kyllä saippuoituminen jatkuu ihan niinkauan kuin terveytesi kestää tuollaista pelleilyä.


    • liisa591

      Ensimmäisen puhdistuksen tein muutama kuukausi sitten. Energia lisääntyi huomattavasti muutamaksi päiväksi. Ajattelin tehdä toisenkin puhdistuksen ensimmäisestä parin viikon päästä, mutta sopivaa päivää vaan ei löytynyt. Niinpä sain muutaman lievemmän kohtauksen ja nyt olen tehnyt sen toisen puhdistuksen. Ensimmäisellä kerralla olo oli koko aika hyvä, mutta nyt oli hieman oksettava olo karvassuolan juomisen jälkeen ja se olo jatkui seuraavanakin päivänä.
      Elimistöstä kuitenkin poistui kummallakin kerralla muutama vihreä pallukka ( puolet herneen koosta ), vaaleita pieniä eniten ja melkoisesti valkoisia kiteitä.
      Ensimmäisen puhdistuksen jälkeen myös nivelsäryt sormista poistuivat ja särky on myös pysynyt poissa. Sormissani on nivelrikko.
      Epäileville voin kertoa, että homma toimii. Itse teen tämän jatkossa parin viikon välein ainakin kerran vuodessa, tai sappioireiden taas alettua.

      • mystiikkaa

        Tästä voisi päätellä, että "puhdistus" ei sitten puhdistanutkaan mitään. Ajattletiko muutne oikeasti, että syömäsi oliiviöljyn saippuoituminen elimistössäsi pallukoiksi jotenkin mystisesti puhdistaisi jotain?


    • capt.......

      Uudet rokotekokeet tehdään vain skepoilla, koska skepot ovat rokoteuskovaisia ja heihin eivät rokotteiden haittavaikutukset pure tai vaikuta.
      Skepoilla on 100% suoja kaikkia rokotteiden haittavaikutuksia vastaan, muut sensijaan sairastuvat rokotteisiin noin100%:sti ja moni vieläpä kuolee rokotteen aiheuttamaan sairauteen ennemmin tai myöhemmin.

      Herää suuri kysymys: Suojaako rokoteuskovaisuus skepoja rokotteiden haittavaikutuksilta????????????????
      Ehkäpä kyseessä on rokoteuskovaisuudesta johtuva lumevaikutus!?
      Mene ja tiedä!?

      Tietenkin tehdään kaksoissokkokokeet.
      Mitään näistä kokeista ei tehdä lapsukaisilla kuten ennen, vaan raavailla skeposilla.

    • detox käyttäjä
      • anselmiina58

        Sitä sai apteekista tilaamalla....alle euro kilo


    • Näin oN

      Just on puhdistusilta meneillään... eilen oli pienehkö sappikivikoliikki illalla päällä. Litalginilla onneksi laukesi, mutta jottei tulisi uudestaan niin päätin putsailla.

      Toimiva systeemi jolla saa kyllä sappikohtauksen loppumaan ilman lääkärin puukkoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe