Etäkouluun vai ei?

Anonyymi

mitä mieltä olette, pitäisikö yläkoulut siirtää etäkouluun?

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joissakin päin Suomea se voisi olla hyvä ratkaisu, mutta päätöksen yläkoulun siirtämisestä etäkouluun tekee kaupunki tai kunta, kun on saanut aluehallintovirastolta ohjeet sitä varten. Kohta alkaa joululomat niin ehkä se ei ole tarpeellista enää tässä vaiheessa vuotta

• Anonyymi

Plus köyhillä lapsilla ja nuorilla ei ole etäkoulumahdollisuuksia yhtä hyvin kuin muilla.
        Edelleen eletään sillä oletuksella, että kotona on varaa tietokoneesen jota lapsi voi käyttää tai tarpeeksi hyvään älypuhelimeen. Niin ei vain aina ole.

• Anonyymi

Itse olen juuri sitä mieltä että etäopetukseen pitäisi siirtää ainakin osa kouluista varsinkin jos koulu on iso; sellaiset koulut ainakin kannattaisi joissa on teinejä/sitä vähäsen vanhempia kun monesti sen ikäisten juuri ajatellaan liikkuvan aika paljon, ei tietenkään vähentäisi kaikki liikkumista välttämätttä mutta ainakin auttaisi jonkin verran vähäsen lisää, ja aika monien itse oppilaiden mielestä kaikki koulunkin eri tunnit tai kurssit (riippuen missä koulussa on) menivät läpi paljon nopeampaa kun etäkoulu oli käytössä mutta silti moni ymmärsi yhä kaikki mitä olisi pitäny oppia (ainakin täällä päin).

Täällä päin juuri tätä etäopetusta moni toivonut jo monta kuukautta ja moni näistä oppilaista on sellaisia että mieluiten viettäisi aikaa sielä internetissä kavereidensa kanssa kuin menisi jonnekin kaupungille; varsinkin kun osa asuu toisistaan niin kaukana muuten ja opeskelijoita kerran niin ei kaikilla oikein rahaa mennä ihan muuten vaan koko ajan monen kilometrin päähän vain että näkee jonkun yhden niistä kavereista, kun mieluiten vaikka chattäilisivät tai pelaisivat keskenään niistä joiden kanssa olen jutellut.

• Anonyymi

Juu, ainoa meiän luokas juuri on se joka ei itse tee koskaan mitään joku haluuis sinne kouluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2963
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1824
    3. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      1762
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      343
      1725
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1267
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1260
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1132
    8. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1009
    9. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      57
      941
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      884
    Aihe