mitä mieltä olette, pitäisikö yläkoulut siirtää etäkouluun?
Etäkouluun vai ei?
4
112
Vastaukset
Joissakin päin Suomea se voisi olla hyvä ratkaisu, mutta päätöksen yläkoulun siirtämisestä etäkouluun tekee kaupunki tai kunta, kun on saanut aluehallintovirastolta ohjeet sitä varten. Kohta alkaa joululomat niin ehkä se ei ole tarpeellista enää tässä vaiheessa vuotta
- Anonyymi
Plus köyhillä lapsilla ja nuorilla ei ole etäkoulumahdollisuuksia yhtä hyvin kuin muilla.
Edelleen eletään sillä oletuksella, että kotona on varaa tietokoneesen jota lapsi voi käyttää tai tarpeeksi hyvään älypuhelimeen. Niin ei vain aina ole.
- Anonyymi
Itse olen juuri sitä mieltä että etäopetukseen pitäisi siirtää ainakin osa kouluista varsinkin jos koulu on iso; sellaiset koulut ainakin kannattaisi joissa on teinejä/sitä vähäsen vanhempia kun monesti sen ikäisten juuri ajatellaan liikkuvan aika paljon, ei tietenkään vähentäisi kaikki liikkumista välttämätttä mutta ainakin auttaisi jonkin verran vähäsen lisää, ja aika monien itse oppilaiden mielestä kaikki koulunkin eri tunnit tai kurssit (riippuen missä koulussa on) menivät läpi paljon nopeampaa kun etäkoulu oli käytössä mutta silti moni ymmärsi yhä kaikki mitä olisi pitäny oppia (ainakin täällä päin).
Täällä päin juuri tätä etäopetusta moni toivonut jo monta kuukautta ja moni näistä oppilaista on sellaisia että mieluiten viettäisi aikaa sielä internetissä kavereidensa kanssa kuin menisi jonnekin kaupungille; varsinkin kun osa asuu toisistaan niin kaukana muuten ja opeskelijoita kerran niin ei kaikilla oikein rahaa mennä ihan muuten vaan koko ajan monen kilometrin päähän vain että näkee jonkun yhden niistä kavereista, kun mieluiten vaikka chattäilisivät tai pelaisivat keskenään niistä joiden kanssa olen jutellut.- Anonyymi
Juu, ainoa meiän luokas juuri on se joka ei itse tee koskaan mitään joku haluuis sinne kouluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483