Besserwisseri viimeisen päälle

Anonyymi

Kuka tämä kaikkitietävä someörvelö on, joka tietää ihan kaiken keskusteluseinällä? Oikea minä ite. Kuulemma myy peltiä???

52

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko jykestä?

• Anonyymi

Tiettävästi?

• Anonyymi

Eiku mää se oon

• Anonyymi

Voisin olla minäkin mutten myy peltiä. Länkyttelen lämpimikseni.

• Anonyymi

Luulisin että juupas?

• Anonyymi

Onko teillä oikeasti noin huono itsetunto, että pitää kiinnittää huomio muihin?
      Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi

Kiitos ilmoituksestasi.

• Anonyymi

Ei ole.Mitä sulle kuuluu?

• Anonyymi

Besserwissereitä on muitakin. Yksi wisseri on joka paikasa nuuskimassa ja siten tietää kaiken ja länkyttämässä mantrojaan julkisesti. Nuoleleskellen päättäjiä, todennäköisesti kyseinen aasinpylly tulee olemaan kunnallisvaaliehdokkaana keväällä.

• Anonyymi

Ei voi tietää kaikkea, kuin esim. missä on Sulkavankosken kadonnut betoniponttoonilaituri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää kaikkea, kuin esim. missä on Sulkavankosken kadonnut betoniponttoonilaituri?

Tietää senkin

• Anonyymi

Ja jos ei pääse läpi, löytyy lohfutuspalkinnoksi lautakuntapaikka.
        Tämä on naurettavaa, sillä lautakunnissa istuu jäseniä, joilla Ei OLE kuntalaisten antamaa mandaattia olla päättämässä asioista.
        Asiaan pitäisi puuttua ja tarvittaessa vähentää lautakuntapaikkoja, sillä ne eivät kuulu lohdutuspalkinnoiksi.
        Tulee muutamakin aktiivisesti omia näkemyksiään tuputtava besserwisser mieleen, jotka istuvat päättämässä lautakunnissa, vaikka eivät sinne mielestäni kuulu. Eikö pitäisi tajuta, että jos ei tule valituksi vaaleissa, tarkoittaa se sitä, että äänestäjät eivät anna valtakirjaa hoitaa yhteisiä asioita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on naurettavaa, sillä lautakunnissa istuu jäseniä, joilla Ei OLE kuntalaisten antamaa mandaattia olla päättämässä asioista.
        Asiaan pitäisi puuttua ja tarvittaessa vähentää lautakuntapaikkoja, sillä ne eivät kuulu lohdutuspalkinnoiksi.
        Tulee muutamakin aktiivisesti omia näkemyksiään tuputtava besserwisser mieleen, jotka istuvat päättämässä lautakunnissa, vaikka eivät sinne mielestäni kuulu. Eikö pitäisi tajuta, että jos ei tule valituksi vaaleissa, tarkoittaa se sitä, että äänestäjät eivät anna valtakirjaa hoitaa yhteisiä asioita!

Taidankin tietää yhden, äänessä seinällä kokoajan. Tulee mieleen mambayhtyeen eräs kappale, tai hieman muuneltuna sitä. Rankan työn, kaikkensa antaneena Heinolalle. Luvannut ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin yhden paikallisessa politiikassa vaikuttavan ryhmän jäsenet ovat kaikkitietävine kirjoitteluineen yliedustettuina somekeskusteluissa. Kommenteista paistaa aina läpitunkevasti omahyväisyys ja liian suuret luulot omasta älykkyydestä.
        Uskon, että äänestäjät kokevat tyylin vastenmielisenä ja valtuutetun paikka jää saamatta, kun pitää ihan kaikkeen sekaantua ja kaikesta tietää vähän muita paremmin :)

Ehkäpä joku lautakuntapaikka sitten säälistä järjestyy, vaikka äänestäjien luotto ei riitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin yhden paikallisessa politiikassa vaikuttavan ryhmän jäsenet ovat kaikkitietävine kirjoitteluineen yliedustettuina somekeskusteluissa. Kommenteista paistaa aina läpitunkevasti omahyväisyys ja liian suuret luulot omasta älykkyydestä.
        Uskon, että äänestäjät kokevat tyylin vastenmielisenä ja valtuutetun paikka jää saamatta, kun pitää ihan kaikkeen sekaantua ja kaikesta tietää vähän muita paremmin :)

Ehkäpä joku lautakuntapaikka sitten säälistä järjestyy, vaikka äänestäjien luotto ei riitäkään.

On kyllä varsin erikoista, että lautakuntapaikkoja annetaan henkilöille, jotka ovat vaaleissa tippuneet kannatuksen puutteessa. Kenen mandaatilla he istuvat päättämässä asioista?
        Itse en kehtaisi ottaa vastaan lautakuntapaikkaa, jos äänestäjät eivät haluaisi minua valtuutetuksi.
        Onko jotain tietoa olemassa, kuinka paljon näitä lohdutuspalkintopaikkoja on lautakunnissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä varsin erikoista, että lautakuntapaikkoja annetaan henkilöille, jotka ovat vaaleissa tippuneet kannatuksen puutteessa. Kenen mandaatilla he istuvat päättämässä asioista?
        Itse en kehtaisi ottaa vastaan lautakuntapaikkaa, jos äänestäjät eivät haluaisi minua valtuutetuksi.
        Onko jotain tietoa olemassa, kuinka paljon näitä lohdutuspalkintopaikkoja on lautakunnissa?

Suurinosa lautakunta paikoista menee ei läpi menneille ehdokkaille, puolueiden äänimäärän suhteessa.
        Valtuutetut hyväksyy puoluetovereiden päätökset mutta eivät voi hyväksyä itse päättämässä olleita päätöksiä, joten lautakunnat on ei valtuutetuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurinosa lautakunta paikoista menee ei läpi menneille ehdokkaille, puolueiden äänimäärän suhteessa.
        Valtuutetut hyväksyy puoluetovereiden päätökset mutta eivät voi hyväksyä itse päättämässä olleita päätöksiä, joten lautakunnat on ei valtuutetuille.

Onko esim elinvoimalautakunnan kaikki jäsenet tehtävässään äänestäjien mandaatilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko esim elinvoimalautakunnan kaikki jäsenet tehtävässään äänestäjien mandaatilla?

Mitä luulet?

• Anonyymi

Oletko varma että myy peltiä?

• Anonyymi

Kyllä olen

• Anonyymi

Olis peltiä myytävänä.

• Anonyymi

Siis se nuorten miesten kristillisen yhdistyken jamppa myy peltiä? Sinkittyä vai pinnapaltiä?

• Anonyymi

Ei ainakaan pinnapaltiä

• Anonyymi

Oletko jurrissa?

• Anonyymi

Kullanmurut ja ihanat änkyrät. Hyvää joulua!

• Anonyymi

Weckman?

• Anonyymi

Myy mm. kattopeltiä

• Anonyymi

Myyntipäällikkö?

• Anonyymi

7 poistettu jo?

• Anonyymi

Eikä myy ku betonia!

• Anonyymi

Ihan peltiä vaa, nyt jo 8 poistettu? Älä yritä hämätä

• Anonyymi

Astuiko hän sinun besserwisser reviirille?

• Anonyymi

Juu alkaa olemaan ahdasta samalla tontilla

• Anonyymi

Nyt 9 poistettu???

• Anonyymi

Onko myyntitykki tarkka vai?

• Anonyymi

Korjaan 10?

• Anonyymi

Nyt jo 12

• Anonyymi

Ei kun myy palveluita.
      Ja on paikallinen kuuluisuus kouluajoista lähtien.
      Hallitsee niin maalla kuin merelläkin.
      Useissa kouluissa istunut ja oppinut.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe