Tulipalo karstulassa

Anonyymi

Toivottavasti nyt saavat kaikki laitteet ja vehkeet kun tulipalo vei television ja kaikki muun mitä ihminen tarvitsee elääkseen..

14

4099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi surullista.

    • Anonyymi

      Mutta onneksi muuten selvisi vähemmillä. Sammutuskranun lasaus pelasti enemmiltä.

    • Anonyymi

      Jaa, eiköhän kuka tahansa televisiota kaipaa, vaikka ei ns. välttämätön elämisen kannalta ole.

      • Anonyymi

        Todella ikävää että tulipalo vei kodin. Onkohan kuitenkaan tuo Karstulan Puskaradio ihan oikea paikka kerjäämiselle ja erilaisten tavaralistojen kirjoitukselle? Eiköhän viranomaiset auta tässäkin asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ikävää että tulipalo vei kodin. Onkohan kuitenkaan tuo Karstulan Puskaradio ihan oikea paikka kerjäämiselle ja erilaisten tavaralistojen kirjoitukselle? Eiköhän viranomaiset auta tässäkin asiassa.

        Samaa mieltä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ikävää että tulipalo vei kodin. Onkohan kuitenkaan tuo Karstulan Puskaradio ihan oikea paikka kerjäämiselle ja erilaisten tavaralistojen kirjoitukselle? Eiköhän viranomaiset auta tässäkin asiassa.

        Viranomaistahot auttavat kyllä, mutta miksi ei voisi pyytää puskaradion kautta apua myös? Se ei ole keneltäkään pois. Tai ilmeisesti sinulta on, kun pitää anonyymisti foorumilla vinkua, kun olisit voinut omalla nimelläsi kyseiseen julkaisuun saman mielipiteen kommentoida. ;) onhan se paljon coolimpaa täällä anonyymina mielipide ilmaista =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaistahot auttavat kyllä, mutta miksi ei voisi pyytää puskaradion kautta apua myös? Se ei ole keneltäkään pois. Tai ilmeisesti sinulta on, kun pitää anonyymisti foorumilla vinkua, kun olisit voinut omalla nimelläsi kyseiseen julkaisuun saman mielipiteen kommentoida. ;) onhan se paljon coolimpaa täällä anonyymina mielipide ilmaista =D

        Tietysti pitää pyytää apua jos ei itse pärjää. Mutta kun ensimmäisenä ei pitäisi olla mielessä taulut seinälle ja sun muut lahjat lapsenlapsille sun muu epäoleellinen roina. Tilpehöörit kyllä ostetaan sitten ihan itse kun se aika tulee, rajansa kaikella myös apua pyydettäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti pitää pyytää apua jos ei itse pärjää. Mutta kun ensimmäisenä ei pitäisi olla mielessä taulut seinälle ja sun muut lahjat lapsenlapsille sun muu epäoleellinen roina. Tilpehöörit kyllä ostetaan sitten ihan itse kun se aika tulee, rajansa kaikella myös apua pyydettäessä.

        Totta sekin, että taulut ym tuskin ensimmäisenä listalla. Toki jos jollain on ylimääräinen tilpehööri menossa roskiin tai kaatopaikalle, niin onhan se hyvä antaa ne niitä tarvitseville ennemmin.


    • Anonyymi

      Miten minä olen pärjännyt kaikki nämä vuodet ilman talouspaperitelinettä, koristetyynyjä, kenkätelinettä ym.... Kaikki kunnia keräykselle, mutta eikö nuo voi ostaa sitten itse, kun tärkeimmät on ensin saatu. Ihan vain tuli mieleen, ei millään pahalla....

      • Anonyymi

        Eihän sitä pakko ole lahjoittaa, jos ei halua. =) Jos joku taas haluaa edellä mainittuja lahjoittaa, se ei liene muilta pois.


      • Anonyymi

        Mietippäs ihan ite jos joutuisit ostamaan kaikki kodintavarat ja vaatteet kerralla. Ehkäpä olisi tili tyhjä hyvin äkkiä ihan kellä vaan. Varsinkaan kun täältä "käpykylästä" ei juuri mitään saa ostettua. Tai sitten jos saa niin, kaikki on ihan järkyttävän kallista. Kuka haluaa että kaikki on toisten vanhoja ryysyjä ja lumppuja, en minä ainakaan haluaisi.


      • Anonyymi

        Myös minä olen pärjännyt koko aikuisen elämäni ilman yöpöytiä ja koristetyynyjä. Voi tätä nykyajan materiaalista elämää. Eikö kuitenkin kaikkein tärkeintä ole ettei keltään mennyt henki. Sukulaiseltani paloi talo maantasalle ja siinä menetettiin yksi ihmishenki. Apua ei pyydetty sukulaisilta vaikka tarjottiin. On meitä moneen junaan


    • Anonyymi

      Eikö ollut vakuutuksia?

    • Anonyymi

      Piti ihan käydä puskaradiosta lukemassa listat. Herran jestas, kaikkea se leipä elättää. Ei kuitenkaan pyydetty bensaa autoon ja muuttoapua niin kuin tässä aikaisemmin eräs naishenkilö oli vailla. Tuon puskaradion nimen voisi kohta muuttaa avustusradioksi. Onneksi joku perusti tuon Suomenselkä-ryhmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe