monilla pakanoilla olen nähnyt tälläisen hopeisen spiraali korun katso linkki http://www.healing-earth.net/IMGS/spiral dance nklc 2.jpg
Mistä saan ostettua tuossa kuvassa olevan hopeisen spiraali korun?
Onko kellään tuollaista ja mistä olet sen ostanut?
ja joillakin on vielä siinä keskellä jokin kivi ametisti tai muu?
Mitä spiraali symboloi pakanoille tms?
Mistä sellaisen korun saa?
spiraali koru?
4
1104
Vastaukset
- korun
on tarkoitus sinun omistukseesi tulla, niin kyllä sinä sellaisen saat.
Oli muuten ihan nätti koru!
Jos olet näppärä sormistasi ja kätevä käsistäsi, niin teet itse itsellesi korun, jolloin se on vielä merkityksellisempi sinulle. - aikanaan
Suomalaisuuden tai Suomalaisten tunnus, näitä koruja löytyy paljon juuri Suomesta ...
- Lia
on spiraali poltto tatuoituna käteen merkkaa mulle henkistä kasvua. Tuollainen koru olis kyllä kiva mut en pidä koruista ainoa jota pidän on vanhan mallinen druidi kolmio.
- Usvatar
Tuollaisia, tai ainakin saman tyylisiä on monilla keskiaikamarkkinoilla. Hinta riippuu tekijästä, materiaalista, koosta ja työtavasta.
Jos todella haluat korun, laitapa vaikka mailia hotmailin osoitteeseeni usvaliekki, niin katsellaan. Itse olen ja koulusta valmistunut, mutta löydän kyllä melko varmasti tekijän, jos tuollaisen haluat, tilaustyönä teetettynä saat siitä aika pitkälti omanlaisesi. Hinnasta voidaan puhua mailissa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999