monilla pakanoilla olen nähnyt tälläisen hopeisen spiraali korun katso linkki http://www.healing-earth.net/IMGS/spiral dance nklc 2.jpg
Mistä saan ostettua tuossa kuvassa olevan hopeisen spiraali korun?
Onko kellään tuollaista ja mistä olet sen ostanut?
ja joillakin on vielä siinä keskellä jokin kivi ametisti tai muu?
Mitä spiraali symboloi pakanoille tms?
Mistä sellaisen korun saa?
spiraali koru?
4
1131
Vastaukset
- korun
on tarkoitus sinun omistukseesi tulla, niin kyllä sinä sellaisen saat.
Oli muuten ihan nätti koru!
Jos olet näppärä sormistasi ja kätevä käsistäsi, niin teet itse itsellesi korun, jolloin se on vielä merkityksellisempi sinulle. - aikanaan
Suomalaisuuden tai Suomalaisten tunnus, näitä koruja löytyy paljon juuri Suomesta ...
- Lia
on spiraali poltto tatuoituna käteen merkkaa mulle henkistä kasvua. Tuollainen koru olis kyllä kiva mut en pidä koruista ainoa jota pidän on vanhan mallinen druidi kolmio.
- Usvatar
Tuollaisia, tai ainakin saman tyylisiä on monilla keskiaikamarkkinoilla. Hinta riippuu tekijästä, materiaalista, koosta ja työtavasta.
Jos todella haluat korun, laitapa vaikka mailia hotmailin osoitteeseeni usvaliekki, niin katsellaan. Itse olen ja koulusta valmistunut, mutta löydän kyllä melko varmasti tekijän, jos tuollaisen haluat, tilaustyönä teetettynä saat siitä aika pitkälti omanlaisesi. Hinnasta voidaan puhua mailissa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735