Muistaako joku vuoden milloin Golf ei olisi ollut Euroopan eniten ostettu auto?
https://carsalesbase.com/europe-volkswagen-golf/
Minä en muista niin pitkälle taaksepäin.
Golf on ollut aina ykkönen
21
74
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on, eurooppalainen haluaa autoltaan suorituskykyä, mukavuutta ja ojo-ominaisuuksia.
- Anonyymi
Totta tuo!
OIkeastaan ajo ominaisuudet alkoi vaikuttamaan joskus 1980- luvulla selkeämmin sitä ennen vain suuri oli hyvää, ajaa ja kaikessa ,, energia kriisi pienensi autoja 1970 - luvulla täällä markkinatalouden kilpailuttamissa maissa , jenkkilässä ei ole vieläkään polttoainemarkkinat ole ostovoimarakenteeltaan vertailtavissa vaan jotain muuta joka on vahvasti myös lisäämässä päästöjä vaikka tänäpäivänä sen pitää olla merkittävää.
Mutta ajo-ominaisuuden olivat ne joilla vw golf tuli markkinoille siihen verrattiin ja verrataan vieläkin , se on kuin fazerin sininen suklaa joku voi olla makeaa jossain voi olla kaikkea hyvää lisättynä mutta silti sitä pelkkää sinistä ostetaan kun halutaan jotain hyvää vaikka halvemmallakin saisi jotain. - Anonyymi
No siinä tapauksessa Golf jää liikkeeseen.
- Anonyymi
Osaako joku sanoa minä vuonna viimeksi joku muu kuin Golf oli Euroopan ostetuin auto. Mikä vuosi, mikä auto.
1970
- Anonyymi
Nykyään Golf on se viimenen vaihtoehto.
- Anonyymi
Kun katsoo myyntitilastoja niin tänäkin vuonna Golf on Euroopan eniten ostettu auto.
Kysymys kuuluu edelleen: Minä vuonna viimeksi Euroopan myyntitilaston on voittanut joku muu kuin Golf? Mikä vuosi ja mikä automalli?
Aika kauaksi täytyy varmaan mennä ja minua kiinnosta mikä automalli se on ollut.
- Anonyymi
On se niin väärin ettei enää oo kärjessä, Toyotan Nolla Corolla vei koko markkinat. Volkkarilla ei oo varaa samaan.
- Anonyymi
Minä muistan ja nyt muistat sitten sinäkin tästä lähtien.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/euroopan-myydyin-auto-tulee-ranskasta-loi-jopa-kestosuosikin/0f5e9694-8e40-46fa-8b15-a9ff28fae6bf - Anonyymi
vielä toinen linkki että aloittaja varmasti muistaa läpi elämän päivät.
https://www.autotalli.com/artikkeli/golf-joutui-vaistymaan---tassa-on-euroopan-taman-hetken-myydyin-automalli- Anonyymi
Tuossa on vain yksi kuukausi. Kyse oli kalenterivuoden myyntimääristä.
Edelleen: mikä vuosi ole se milloin Golf ei ollut Euroopan ostetuin automalli. Ja mikä automalli oli silloin se jota ostettiin enemmän kuin Golfia.
Minä en jaksa muistaa enkä viitsi kaivella netistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on vain yksi kuukausi. Kyse oli kalenterivuoden myyntimääristä.
Edelleen: mikä vuosi ole se milloin Golf ei ollut Euroopan ostetuin automalli. Ja mikä automalli oli silloin se jota ostettiin enemmän kuin Golfia.
Minä en jaksa muistaa enkä viitsi kaivella netistä.Minä vuonna Golf ei ole ollut Euroopan kylmin auto?
- Anonyymi
Aika paljon kauemmas kuin 2016 pitää mennä
https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-full-year-europe-best-selling-car-models/ - Anonyymi
Taitaa käydä niin että ID.3 tai ID.4 on se automalli joka syöksee Golfin valtaistuimeltaan.
Toki edelleen on auki se alkuperäinen kysymys. Mikä oli se automalli ja mikä oli se vuosi kun vuoden myydyin automalli ei ollut Golf?- Anonyymi
Miksi pitäisi kiinnostua jostain euroopan myydyimmästä automallista, en ymmärrä. Suomen myydyin merkki ja malli on ennemmin kiinnostuksen kohde kun täällä sitä käytetäänkin eikä missään etelä-euroopassa jossa olosuhteet on aivan jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kiinnostua jostain euroopan myydyimmästä automallista, en ymmärrä. Suomen myydyin merkki ja malli on ennemmin kiinnostuksen kohde kun täällä sitä käytetäänkin eikä missään etelä-euroopassa jossa olosuhteet on aivan jotain muuta.
Kiinnostuit itsekin Euroopan myydyimmästä automallista niin paljon että luit ketjun ja vielä vastasitkin siihen.
Mielenkiintoinen tapa osoittaa ettei aihe kiinnosta.
- Anonyymi
TM on oikeassa. Golf on luokkansa paras auto.
- Anonyymi
Miksi Corolla on myyntimäärien ykkönen meillä? Ostaja väärässä?
- Anonyymi
Saa toki Corollankin ostaa. Jos siltä tuntuu ja varmaan moni pappa on Corollan kanssa tosi tyytyväinen.
Kuitenkin on niin että Corollaa ostetaan aivan mikroskooppisia määriä Euroopassa Golfiin verrattuna.
Eikö sulla ole mitään parempaa tekemistä kuin spämmätä näitä typeryyksiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toki Corollankin ostaa. Jos siltä tuntuu ja varmaan moni pappa on Corollan kanssa tosi tyytyväinen.
Kuitenkin on niin että Corollaa ostetaan aivan mikroskooppisia määriä Euroopassa Golfiin verrattuna.
Eikö sulla ole mitään parempaa tekemistä kuin spämmätä näitä typeryyksiä?Eurooppa on vain pieni osa koko maailmaa. Maailman myydyin automalli on Corolla! Ollut jo kauan. Niin ja Suomenkin myydyin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurooppa on vain pieni osa koko maailmaa. Maailman myydyin automalli on Corolla! Ollut jo kauan. Niin ja Suomenkin myydyin!
Hyvä heitto. Corolla on kuitenkin vain tojon mallinimi kaikille tuon kokoluokan riisiritsoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984