Ei enää Saarijärven S- markettiin

Anonyymi

Nyt on pakko kiertää, muuten ihan kohtalainen kauppa.
Aamupäivällä oli liian monta , etupäässä mies asiakasta ilman maskia, ja ihan kyttäämättä näin ettei viitsitty käyttää edes käsidesiä.
Harmittaa melko pirusti!

Stanan juntit!

4

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman huomannut muuallakin , tietyn ikäiset miehet eivät jaksa pukea maskia , vai ollaanko liikenteessä ajatuksella " minähän en maskia laita, oon nääs tosi mies " !

    • Anonyymi

      No kun maskista ei ole iloa eikä apua jos muuten käyttäytyy järkevästi.
      Käsien pesu kotona eikä mitään suuhun ennen pesua.
      Se leviää halailussa, kätellessä ja muutenkin kiihkeässä läheisyydessä.
      Suomalaiset on erilaisia.
      Nuokin paikat missä sitä on levinnyt on lähinnä ählyjen sutinat ja demujen kokoontumiset. Kukaan fiksumpi ei tautia juurikaan saa.
      Olet nähnyt kaupassa siis fiksuja.

      Se maski muuten kerää pöpöjä itseensä ja siinä ne on sinun kasvojesi edessä.
      Viisasta?

      • Anonyymi

        Juurikin näin maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä.. Käsidesiä ja ne juoru hetket luurin kautta jos pakko päivitellä toisten tekemisiä


    • Anonyymi

      Ite oon pitänyt maskia nyt jonkun aikaa sokkarillakin, ja mies pitää jos on yhtäaikaa. Nyt panen sen kurssille kanssa, että pitää yksinkin käydessään, ei vaan minun mieliks, niinku ehkä ajattelee!
      Taas uusi tartunta täällä.ääk. Toivottavasti hänen läheiset pitää nyt karanteenia, ja pysyvät pois markkinoilta aikansa. Laittakaa joku ystävä kaupoille puolestanne; jookos?
      Uuraisilta, Äänekoskelta, Jyväskylästä, kohta Kyyjärveltä, niin ne virukset sitten joutuisi tänne tulemaan, jos ITE pidämme huolen ettei meistä kukaan tartuta, jos olemme jo saaneet sen. Voisi loppua "siihen paikkaan", niinku vanhat sanoo, mutta epäilen vähän. Kun on niitä, jotka otta löysästi tämän taudin NIIN KAUAN kuin tulee itelle / parhaille kavereille / perheenjäsenille. Ei taho ihmiset uskoa hyvällä.

      Jos laittas vähän kuin koko maan kiinni hetkeksi (= pari vkoa) , niin kutistuisi corona omaan sontaansa. Siitähän on sanottu monet kerrat. Sitten kun jostain alkaisi ulkomailta tänne uusi kierros, niin meillä olisi jo kokemusta tästä, ja jäljitys ja karanteeni käyttöön uudelleen, niin se loppuisi taas sekin.
      Sano mun sanoneen! Mutta ...kun se talous....! Hölönpölön.

      Tämähän se kalliiksi tulee, kun annetaan levitä kuin lietelanta keväisille pelloille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe